تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهرانپارس هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهرانپارس نداشته باشید.

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی در محل محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است .

نمایندگی تعمیر بوش در تهرانپارس

بررسی نکات ایمنی در راهنمای استفاده از جاروبرقی بوش

 

بررسی نکات ایمنی در دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی بوش به شرح زیر است:

  • برای کشیدن جاروبرقی بوش از سیم دوشاخه برق آن کمک نگیرید.
  • حتما باید قبل از شروع برای جارو زدن بررسی کنید که کیسه دستگاه پر نباشد.
  • از استفاده از جاروبرقی برای کشیدن اجسام نوک تیز استفاده نکنید.
  • برای استفاده از جاروبرقی آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید.

آموزش تعمیر جاروبرقی بوش

  • چرا از جاروبرقی بوش صدا های عجیبی بیرون می آید ؟

بروز سر و صدا از جاروبرقی بیشتر در مورد دستگاه هایی اتفاق می افتد که از عمر آنها مدت زیادی گذشته است. اگر این چنین باشد مشکل را باید در موتور، بلبرینگ، تسمه و فن های دستگاه جستجو کرد. به دلیل رابطه ی نزدیک این اجزا ممکن است دو یا چند مورد با هم اتفاق افتاده باشد. اما قبل از بررسی آنها بهتر است باز هم ابتدا شیلنگ، برس، کیسه و فیلتر را بررسی کنید.

 

  • چرا از جاروبرقی بوش بوی بدی می آید؟

دلایل بوی بد در بسیاری موارد با دلایل مکش ضعیف یکسان است. از جمله مسدود شدن لوله، پر شدن کیسه و عملکرد ضعیف فیلتر که رفع همه این موارد توضیح داده شده است. اما در کنار این موارد ممکن است این بوی سوختگی از جاروبرقی ناشی از دلایلی مانند سوختگی موتور جاروبرقی ، ضعیف شدن تسمه، لغزش بلبرینگ و سوختن سیم کشی باشد. رفع این موارد نیاز به دانش فنی بالاتری دارد که اگر انجام آن برای شما مقدور نیست باید کار را به دست تعمیرکاران متخصص هومیکسو بسپارید.

مشکلات متداول و خرابی‌های جاروبرقی بوش

موارد مختلفی در خرابی و درست کار نکردن جاروبرقی بوش مطرح است اما سه مورد زیر از موارد اصلی این خرابی‌ ها هستند:

  • جاروبرقی روشن نمی‌شود.
  • قدرت مکش جاروبرقی کم شده است.
  • در حین جارو کردن، جاروبرقی خاموش می‌شود.

جارو برقی کار نمی کند ، دلیل بروز این مشکل چیست .

کار نکردن جارو برقی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد اما به اصلی ترین دلایل میپردازیم .

1.خرابی کیت الکترونیکی ، کیت الکترونیکی دستگاه را  چک کنید و از سالم بودن آن مطمعن بشوید .

2.چک کردن اتصالات مرتبط به موتور و ذغالهای موتور و از سالم بودن آن ها مطمعن شوید .

3.از عدم قطعی در پلاتین های سیم جمع کن مطمعن شوید .

4.سیم جارو برقی را بررسی نمایید و مطمعن شوید سیم قطعی ندارد .

از جاروبرقی دود یا بوی سوختگی بلند میشود ، دلیل بروز این مشکل چیست

در برخی از مواقع دیده شده که به هنگامی که جاروبرقی را به پریز وصل کرده ایم و پس از روشن کردن آن بوی بد ویا دود بلند میشود ، اگ به این مشکل توجه میتواند آسیب بسیار جدی به جارو برقی وارد می کند .

1.بلبرینگ را به طور مداوم چک کنیم ، فرسودگی بلبرینگ باعث میشود موتور جارو برقی بسوزد .

2.ممکن است موتور جارو برقی شما دچار سوختگی شود .

3.وجود انسداد در جاروبرقی ، اگر در جاروبرقی انسدادی وجود داشته باعث جلوگیری از کار کردن تسمه می شود و این دلیل باعث میشود که بوی لاستیک سوخته از جاروبرقی بلند شود .

4.گیر کردن مو یا نخ به دور غلتک برس جاروبرقی نیز یکی دبگر از دلایل بروز این مشکل است ، بهتر است برس جاروبرقی را مداوم چک نمایید .

5.وجود مشکلی در سیم کشی جاروبرقی  وجود اشکلاتی در سیم کشی جارو برقی نیز باعث بوی سوختگی از ماشین لباسشویی بیاید.

6.وجود خرابی در کلکتور ، وجود خرابی در کلکتور باعث سوختگی موتور جاروبرقی میشود.

شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل جدی در رابطه با بوی سوختگی و یا بلند شدن دود از دستگاه با همیکسو تماس گرفته و برای تعمیر جاروبرقی خود از تکنسین های ما کمک بگیرید و مشکل خود را حل کنید .

مهمترین قسمت جاروبرقی

قسمت الکتریکی جاروبرقی از مهمترین قسمت‌ها می باشد، از این رو باید محافظت بیشتری از آن به عمل آید تا دچار آسیب نشود.

مهمترین قسمت الکتریکی جاروبرقی بوش Bosch را یک الکتروموتور از نوع موتورهای کلکتوردار تشکیل می دهد. در اکثر وسایل الکتریکی خانگی معمولاً از موتور یونیورسال استفاده می ‌شود.

ساختمان این موتور به شکل های زیر می ‌باشد:

  • استاتور ( قسمت ساکن)
  • زغال ها ( جاروبک ها)
  • کلکتور ( کموتاتور)

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی بوش Bosch

تعمیر جاروبرقی بوش Bosch

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهرانپارس جهت تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس موارد زیر را برای رفع عیب فیلتر جاروبرقی بوش ارائه می کند:

تعمیر جاروبرقی بوش شمال تهران

این نمایندگی آماده ی خدمت رسانی به شهروندان ساکن در شمال تهران می باشد. اگر ساکن مناطق شمالی تهران مانند لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد و ملاصدرا هستید، با ما تماس بگیرید. متخصص تععمیر جاروبرقی بوش خیلی سریع به منزل شما می آید و مشکل شما را حل می کند.

تعمیر جاروبرقی بوش شرق تهران

همانطور که می دانید ترافیک و شلوغی در شرق تهران بسیار زیاد است و بسیاری از ساکنین این منطقه برای رفت و آمد مشکل دارند. به همین دلیل نمایندگی تعمیر جاربرقی بوش در این منطقه یکی از شعب خود را افتتاح کرده است تا دیگر نگران انتقال دستگاه به تعمیرگاه نباشید. پس اگر ساکن یکی از مناطق تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه و سهروردی هستید و نیاز به تعمیر دارید با ما نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهرانپارس تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی بوش غرب تهران

در صورتی که ساکن غرب تهران هستید، نگران تعمیر جاروبرقی خود نباشید زیرا ما در این بخش نیز شعبه داریم. اگر ساکن هر یک از مناطق آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن و میدان المپیک هستید می توانید برای تعمیر با ما تماس بگیرید. ما بهترین خدمات تعمیر را با مناسب ترین هزینه به شما ارائه می دهیم.

تعمیر جاروبرقی بوش جنوب تهران

در جنوب تهران تعمیرگاهی وجود ندارد که افراد در صوت نیاز به تعمیر لوازم خانگی به آنجا مراجعه کنند. در نتیجه، این مجموعه یکی از شعب خود را در جنوب تهران راه اندازی کرده است تا بتواند بهترین خدمات تعمیر را ارائه دهد. بنابراین، ساکنین هر یک از مناطق راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه و نازی آباد در صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش می توانند با ما تماس بگیرند. تعمیرکاری حاذق و کاربلد به منزل شما با تجهیزات کامل فرستاده می شود.

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس به شماره تماس 77166615 و نیز 77394838 تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهرانپارس برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *