تعمیر جاروبرقی

دلایل سروصدای جاروبرقی

دلایل سروصدای جاروبرقی

دلایل سروصدای جاروبرقی

دلایل سروصدای جاروبرقی

دلایل سروصدای جاروبرقی توسط نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران هومیکسو ارائه شده و خدمات تعمیر جاروبرقی در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات تعمیر انجام میشود.

تمامی قطعات استفاده شده برای انجام تعمیرات جاروبرقی در تهران اصل و اورجینال بوده و دارای گارانتی خدمات می باشد. متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر جاروبرقی هومیکسو در سریع ترین زمان دلایل سروصدای جاروبرقی را پیدا کرده و رفع عیب می نمایند.

علت صدای زیاد جاروبرقی

از دلایل سروصدای جاروبرقی ممکن است چیزی کوچک مثل دکمه یا اسباب بازی بچه‌ها در داخل خرطوم مکش گیر کرده باشد که علت زیاد شدن صدای جاروبرقی می باشد. در این شرایط ابتدا لوله را از بدنه دستگاه جدا کرده و آن را بررسی کنید.

می‌توانید با یک میل بافتنی یا یک شی بلند و نازک راه خرطوم را باز کنید. از زدن ضربه‌های سخت و محکم به بدنه داخلی خرطوم مکش پرهیز کنید چون احتمال آسیب‌ دیدگی و پارگی وجود دارد. اگر خارج کردن مسدودی برای شما دشوار است می‌توانید آن را به یک تعمیر کار بسپارید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی

دوستان عزیزی پس از تهیه جاروبرقی به دنبال نمایندگی تعمیر جاروبرقی برای تعمیر جاروبرقی خود میگردنند میتوانند به نمایندگی تعمیر جاروبرقی همیکسو مراجعه کرده و با کمک گرفتن از تکنسین های ما مشکلات خود را برطرف کنند.  

در رابطه با علت صدای زیاد جاروبرقی

برای برطرف کردن علت صدای غیر عادی و بلند جاروبرقی به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اگر گرد و خاکی روی موتور یا اطراف آن وجود دارد، آن‌ها را تمیز کنید. زیرا وجود گرد و خاک باعث افزایش گرمای موتور و تولید صدای بیشتر در حین کار می‌شود.
  • شکستگی برس هم از دیگر دلایل و علت صدای زیاد جاروبرقی است که باید در اسرع وقت نسبت به تعویضش اقدام کنید.
  • خرطوم مکش را بررسی کنید. ممکن است جسمی سخت و کوچک راه مکش هوا را مسدود کرده باشد.
  • محفظه موتور را باز کرده و فن دستگاه را ارزیابی کنید. آسیب ‌دیدگی و شکستگی فن یا خوردگی در اطراف موتور می‌تواند باعث ایجاد صدا در جارو برقي شود.
  • فیلتر و کیسه جاروبرقی را خارج کرده و آن را تمیز کنید. سپس مجدد در محل خود قرار دهید.
  • در نهایت از گریس‌برای روان کردن اصولی بلبورینگ استفاده کنید.

موتور جاروبرقی

از دیگر علت صدای زیاد جاروبرقی بروز مشکل در موتور دستگاه است که سر و صدای زیادی را منتشر می کند. در بیشتر موارد، موتور نخستین علت صدای زیاد جاروبرقی است. موتور جاروبرقی شما می تواند کثیف شده باشد یا ممکن است با هرگونه خرابی مکانیکی دیگری روبرو شود، در نتیجه باعث ایجاد سر و صدای بلند می شود. با این حال، این مشکل عمدتا در دستگاه های نسبتاً قدیمی و به ندرت در دستگاههای جدید رخ می دهد.

بلبرینگ جاروبرقی

از دلایل سروصدای جاروبرقی چرب نبودن بلبرینگ جاروبرقی می باشد.

در صورت شنیدن صدای خشن از جاروبرقی بلبرینگ های موتور را چرب کنید. گریسینگ اغلب از طریق درگاههای موتور یا با از بین بردن یاتاقانها انجام می شود. با این حال، روش واقعی روغن کاری مدل های جاروبرقی در کتابچه راهنمای مالک می باشد.

اگر سر و صدا از موتور می آید ، شما دو انتخاب دارید. یا با یک تکنسین واجد شرایط (از محل زندگی شما یا تکنسین های شرکت) مشورت کنید یا یک دستگاه جدید تهیه کنید. البته تعویض دستگاه به سن فعلی شما بستگی دارد.

علائم تمام شدن زغال جاروبرقی

۱. کاهش قدرت جاروبرقی

۲. جرقه زدن جاروبرقی

۳. ریپ زدن موتور جاروبرقی

۴. از کار افتادن موتور جاروبرقی

زغال جاروبرقی چیست؟

زغال جاروبرقی قطعه ای سیاه است که از گرافیت ساخته شده است که یک رسانای بسیار عالی است. این قطعه کوچک در رفت و برگشت خود با کلکتور اصطکاک ایجاد می کند و این موضوع باعث می شود که موتور به درستی کار خود را انجام دهد. حالا اگر این قطعه بسیار کوچک دارای خوردگی شده باشد و یا از بین برود، می تواند مشکلاتی را در کارکرد موتور جاروبرقی ایجاد کند.

علت سوت کشیدن جاروبرقی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی

گاهی اوقات ممکن است در قسمتی از دستگاه به خصوص بخش‌های پلاستیکی آن سوراخی ایجاد شود. این مشکل می‌تواند از دلایل سروصدای جاروبرقی باشد. البته در اغلب اوقات این مشکل با شنیده شدن صدای سوت از جاروبرقی قابل تشخیص است. در صورت مواجه با ایجاد هر گونه حفره‌، شسکستی و نشت در قسمت‌های مختلف جاروبرقی هر چه سریعتر نسبت به تعمیر جاروبرقی و برطرف کردن آن اقدام کنید تا مجبور به پرداخت هزینه‌ی بیشتر نشوید.

علت روشن شدن چراغ قرمز جاروبرقی

جاروبرقی ها از وسایل کارآمد و مهم در زندگی روزمره ما محسوب می شوند، این دستگاه ها یکی از ابزارهای مهم در پاکیزگی و نظافت می باشند که اصولاً به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و در اکثر منازل وجود دارند.

جاروبرقی ها جایگاه ویژه ای در بین کاربران خود داشته و در کیفیت و سرعت نظافت نقش به سزایی دارند، به طوری که امروزه زندگی بدون جاروبرقی ها غیر ممکن است زیرا جاروکشی به روش سنتی بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. امکان دارد این وسیله های مهم و ضروری در گذر زمان و استفاده مداوم دچار فرسودگی و استهلاک ‌شوند و  ایراداتی را پیدا کنند.

در این مواقع شما مجبور هستید برای رفع عیب دستگاه به تعمیرکاران متخصص و جاروبرقی مراجعه کنید. شاید شما در حین کار متوجه شوید که چراغ قرمز جاروبرقی روشن شده است. در جاروبرقی های جدید امروزی چراغی بر روی جاروها قرار گرفته است که هوشمندانه عمل می کنند و در صورت وجود نقص فنی به منظور آگاهی دادن به کاربر چراغ قرمز قرار گرفته بر روی جارو به صورت خودکار  روشن می شود. شما با مشاهده این مشکل سریعاً جارو را خاموش کنید و برای رفع ایراد از یک تعمیر کار مجرب و کارآزموده مشاوره بگیرید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران به شماره تماس 88592650  و 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیرات جاروبرقی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر جاروبرقی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *