تعمیر جاروبرقی آاگ

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در پیروزی

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در پیروزی

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در پیروزی

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در پیروزی

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در پیروزی با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در پیروزی هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی آاگ AEG  در پیروزی در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در پیروزی نداشته باشید.

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی در محل محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است.

تمیز کردن فیلترهای جاروبرقی

هر چند وقت یک بار فیلترهای جاروبرقی را تمیز کنید، کثیف بودن فیلترهای جارو برقی به معنای کاهش کارایی آن می باشد، مدل های مختلف جاروبرقی دارای فیلترهای مختلف می باشد از این رو، دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید.

تخلیه کردن منظم کیسه زباله

اولین نکته ای که در استفاده از جاروبرقی باید به آن توجه کنید، تخلیه پاکت آن می باشد، کیسه جارو را باید به صورت منظم خالی کنید تا کامل پر نشود و به جارو آسیب وارد نکند.

آموزش تعمیر جاروبرقی آاگ AEG

موتورجاروبرقی آاگ صدای بلند می دهد

اگر موتور جاروبرقی آاگ صدای زیاد میدهد، به احتمال زیاد موتور جاروبرقی آاگ آسیب دیده است در اینصورت بلبرینگ های موتور مشکل پیدا کرده و یا پروانه موتور جاروبرقی شکسته است و باعث صدای زیاد می شود.

موتور جاروبرقی آاگ در اثر کار کرد زیاد، ورود گردو خاک به داخل موتور ، یا کشیده شدن آب یا رطوبت به داخل موتور میتواند آسیب دیده و صدای زیادی بدهد.

جاروبرقی مکش قوی ندارد ، دلیل بروز این مشکل چیست

شاید این اتفاق برای شماهم پیش آمده باشد در صورت استفاده از جارو برقی مکش آن ضعیف بوده و جارو برقی که مکش آن ضعیف باشد نمی تواند خیلی کار آمد باشد . ما در ادامه دلیل کم شدن مکش جارو برقی را برای شما توضیح می دهیم .

1.یکی ار دلایل اصلی و رایج مشکل کم شدن مکش جارو برقی  میتواند نیم سوز بودن موتور باشد .

2.در مرحله دوم چک کردن پره های جارو برقی از سالم بودن پره ها مطمعن شوید .

3.کیسه جاروبرقی را چک کنید ممکن است پر شدن کیسه جارو برقی باعث کم شدن مکش دستگاه شود .

4.فیلتر جاروبرقی هم چک شود زیرا کثیف شدن فیلتر جاروبرقی نیز باعث کم شدن مکش جاروبرقی شود .

5.از باز بودن راه لوله استیل ، لوله خرطومی و برس جارو برقی مطمعن شوید .

6.و در آخر غلتک های برس را نیز چک کنید .

معرفی لوله خرطومی جاروبرقی آاگ

علاوه بر لوله تلسکوپی، لوله خرطومی قطعه دیگری است که همه ما نام آن را در بررسی کیفیت جاروبرقی آاگ شنیده ایم، اما این که لوله خرطومی چیست و چه کاربردی دارد پرسشی است که در ادامه به دنبال پاسخ آن خواهیم بود.

  • لوله خرطومی جاروبرقی همان قسمت بالایی شیلنگ جاروبرقی می باشد که انعطاف بسیار زیادی دارد.
  • وظیفه ی این بخش در جاروبرقی ایجاد کردن فضای خالی برای کشیده شدن زباله ها و ذرات به داخل پاکت است.
  • اگر پارگی در این قسمت ایجاد شود و با وارد شدن هوا در این بخش کلا از بین برود عملکرد جاروبرقی تقریبا به صفر نزدیک خواهد شد.

معرفی لوله تلسکوپی جاروبرقی آاگ

شاید همه شما نام لوله تلسکوپی را در بخش امکانات جاروبرقی های آاگ شنیده باشید اما این که لوله تلسکوپی چه کاربردی در جاروبرقی دارد پرسش جداگانه ای است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

  • شما با استفاده از لوله تلسکوپی در جاروبرقی می توانید قد لوله را با قد خودتان تنظیم کنید و تجربه راحت تری از نظافت منزل خود داشته باشید.
  • همچنین این امر در جاروکشی سریع تر شما هم کمک بسزایی خواهد کرد.

معرفی و بررسی موتور جاروبرقی آاگ

موتور جاروبرقی آاگ هم مانند موتور هر جاروبرقی دیگری اصلی ترین عنصر در کارکرد این وسیله به حساب می رود، در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

  • موتور جاروبرقی هم مانند موتور هر محصول دیگری از قطعات بسیار ریزتری تشکیل شده که با در کار هم قرار گرفتن آن ها موتور می تواند کارکرد کاملی داشته باشد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در پیروزی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در پیروزی جهت تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در پیروزی موارد زیر را برای رفع عیب فیلتر جاروبرقی آاگ AEG ارائه می کند :

  • افزایش طول عمر جارو برقی
  • آسیب ندیدن سایر قطعات جارو برقی آاگ
  • مجبور به هزینه مجدد تعمیرات نخواهید بود

دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی آاگ 

نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در پیروزی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در پیروزی

موارد نوشته شده در دفترچه راهنما جاروبرقی آاگ AEG

مهم ‌ترین نکات نوشته شده در دفترچه راهنمای بوش، مواردی هستند که در صورت انجام آن توسط کاربر، عمر جاروبرقی تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل بسیار مهم است که دارندگان این دستگاه آلمانی، از همان ابتدا تمامی این موارد را مطالعه کرده و در هنگام استفاده از آن، نکات گفته شده را به کار ببندند.

از جمله راهکارهای برند بوش جهت افزایش عمر و کارایی دستگاه خود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیسه استفاده شده در جاروبرقی جهت جمع‌آوری آشغال‌های مکیده شده به داخل به کار برده می‌شود. در صورت دائمی بودن کیسه، هر 6 ماه یک بار آن را کاملا تمیز و تخلیه کنید. کیسه‌های یک بار مصرف نیز باید پس از پر شدن بیش از نیمی از حجم کیسه، تعویض شوند.
  • فیلتر جاروبرقی را بسته به میزان استفاده از دستگاه و نوع معمول آشغال‌ها، هر 6 ماه تا یک سال یک بار تعویض کنید.
  • از جارو کردن اشیا تیزی چون شیشه و مواردی مشابه آن خودداری کنید.
  • پیش از استفاده از دستگاه خود برای اولین بار، حتما از سازگاری ولتاژ برق ساختمان با دستگاه خود مطمئن شوید.
  • لوله‌های جاروبرقی و برس‌هایی که از ان به طور معمول استفاده می‌کنید را هر چندبار یکبار بررسی کنید و از مسدود نبودن آن با آشغال های نسبتا درشت مطمئن شوید.
  • اگر جاروبرقی شما توانایی مکش مایعاتی چون آب و روغن را ندارد به هیچ عنوان از آن برای انجام این کار استفاده نکنید. علت این موضوع در دفترچه راهنما جاروبرقی بوش این گونه بیان شده که آب رفتن در موتور جاروبرقی باعث خرابی موتور می‌شود و باید برای تعمیر جاروبرقی بوش خود اقدام نمایید. این مساله می‌تواند هزینه‌های تعمیراتی نسبتا بالایی را به شما متحمل کند.
  • در هنگام روشن کردن جاروبرقی، سیم آن را به طور مستقیم به پریز وصل کنید و از سیم‌های سیار و چند راهی استفاده نکنید.

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در پیروزی به شماره تماس 33812686 تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در پیروزی برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در پیروزی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در پیروزی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *