تعمیر جاروبرقی, تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

سرویس و تعمیر جاروبرقی الکترولوکس باید به صورت مداوم بگیرد تا دستگاه دچار مشکلات جدی نشود . از آنجا که جاروبرقی یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه است و ممکن است که مشکلاتی برای این دستگاه پش بیاید ، ما با کمی آشنایی با جاروبرقی خودمان میتوانیم جاروبرقی الکترولوکس خود را تعمیر کنیم . اما برخی از مشکلات وجود دارد که مانند خرابی و یا خرابی قطعه که تعمیر کردن آن نیاز به تخصص و در صورت خرابی قطعه باید قطعه اصلی و قطعه فابریک را جایگزین قطعه خراب کنیم ، شما میتوانید در صورت اینگونه مشکلات برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس خود به همیکسو مراجعه کنید .

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

از آنجا که پیدا کردن مشکل و رفع کردن مشکل نیاز به آشنایی با جاروبرقی دارد ما در ادامه شما را با برخی از اجزای جارو برقی آشنا کرده تا بتوانید راحت مشکل دستگاه خود را پیدا کنید .

برخی از اجزای جاروبرقی

1.الکترو موتور

اجزای موتور جارو برقی

1.استاتور

2.آرمیچر و یا همان روتور

3.کلکتور

4.جاروبک ها (زغال ها)

2.فیلتر جارو برقی

3.پاکت یا کیسه جارو برقی

4.خرطومی

برخی از مشکلات متداول جارو برقی و راه حل برطرف کردن آن ها

سیم جمع کن باز یا بسته نمیشود ، برای رفع مشکل چه باید کرد

سیم جمع کن یکی از اصلی ترین وسایل جاروبرقی است که وظیفه جابجایی جارو برقی را بر عهده دارد در صورتی سیم جمع کن باز یا بسته نشود استفاده از جارو برقی برای ما کار دشوار و سختی میشود .

سیم جمع کن از قطعات زیاد و مختلفی تشکیل شده است که در صورت بروز مشکل برای یکی از قطعات ممکن است که سیم جمع کن کار نکند.

در بیشتر مواقع دیده شده که در صورت بروز مشکل برای سیم جمع کن سیم جمع کن تعمیر شده و نیاز به تعویض آن نیست .شما می توانید برای تعمیر سیم جمع کن خود به نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس مراجعه کنید .

موتور جارو برقی دچار ایراد شده است ، دلیل بروز این مشکل چیست

از دلایل خرابی موتور جاروبرقی میتوان به خرابی یکی از قطعات زیر اشاره کرد .

1.سیم پیچ

2.ذغال ها

3.بالشتک

4.کلکتور

5.پروتنه

6.سوکت ها

شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل برای موتور جاروبرقی خود برای تعویض و یا تعمیر آن به همیکسو مراجعه کنید .

تعمیرات تخصصی الکترولوکس

صدای جاروبرقی زیاد شده است ، دلیل برئز این  مشکل این چیست

شاید این سوال برای شماهم پیش آمده باشد که چرا صدای جارو برقی زیاد شده و یا تغیر کرده است اما دلیل بروز این مشکل چیست و چگونه باید برای رفع این مشکل اقدام کنیم .

دلایلی که باعث میشود صدای جارو برقی زیاد شود

1.معیوب بودن و فرسوده شدن بلبرینگ ها

2.وجود شکستگی در پروانه موتور

3.وارد شدن جسم خروجی به داخل دستگاه

4.اراد داشتن کلکتور

5.خارج شدن موتور از داخل قاب موتور

6.شکستی و یا ترک خوردگی قاب جاروبرقی

از دلایل اصلی سرو صدای جاروبرقی میتوان به موارد بالا اشاره کرد.

برای رفع مشکل چه باید کرد

1.چک کردن بلبرینگ ها به صورت مداوم زیرا بلبرینگ ها پس از گذشت زمان و کار مداوم خشک می شوند و باعث ایجاد صدای زیاد می شود . در صورت خرابی بلبرینگ هر چه سریع تر برای تعویض آن اقدام کنید .

2.شکسته شدن پروانه ها میتواند به چند دلیل باشد دلایلی از جمله خشک شدن پروانه ویا برخورد به بدنه موتور که بر اثر خراب بودن بلبرینگ ها است که دلیل ایجاد صدای زیاد در جاروبرقی میشود .

3.در بعضی از مواقع دیده شده که عبور یک جسم از خارجی و سخت از پاکت و فیلتر جاروبرقی عبور کرده و به بدنه ورود میکند که دلیل ایجاد صدای زیاد در جاروبرقی میشود .

4.کلکتور موتور در بیشتر مواقع بر اثر کم شدن و یا تمام شدن ذغال ها و یا شکستگی بلبرینگ ها دچار آسیب میشود وباعث ایجاد سر و صدای زیاد میشود .

5.در بعضی از موارد پایه های نگه دارنده موتور شکسته میشود و موتور از جای خودش جارج میشود که باعث میشود تا به بدنه جاروبرقی ضربه وارد شود که میتواند باعث ایجاد صدای زیاد شود .

و در نهایت ما برخی از مشکلات جاروبرقی و دلایل بروز آن هارا برای شما بازگو کردیم . شما دوستان عزیز میتوانید برخی از این مشکلات را خودتان حل نمایید اما برخی از مشکلات وجود دارد که نیاز به تخصص دارد شما برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس خود می توانید با هیکسو در تماس باشید و از تکنسین های ما برای رفع مشکل کمک بگیرید .

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرات جاروبرقی اماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرت در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیرجاروبرقی الکترولوکس چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *