تعمیر جاروبرقی, تعمیر جاروبرقی آاگ

تعمیر جاروبرقی آاگ

تعمیر جاروبرقی آاگ

تعمیر جاروبرقی آاگ در نمایندگی . از آنجا که جاروبرقی آاگ یکی از بهترین های بازار است ، اما در صورت استفاده مداوم دچار مشکلاتی میشود که برخی از این مشکلات پیش پا افتاده است و ما میتوانیم با کمی آشنا بودن با اجزای جاروبرقی میتوانیم از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنیم.

شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات جدی برای جاروبرقی آاگ برای تعمیر در نمایندگی جاروبرقی آاگ با همیکسو در تماس باشید .

همیکسو با داشتن تکنسین های با تخربه و دوره دیده آماده ارائه خدمات رسانی به شما دوستان عزیز است . در ضمن همیکسو در صورت خرابی قطعات اگر نیاز به تعویض قطعه باشد قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین می کند .

تعمیرات-تخصصی-جاروبرقی-ااگ

از آنجا که پیدا کردن مشکل و رفع کردن مشکل نیاز به آشنایی با جاروبرقی دارد ما در ادامه شما را با برخی از اجزای جارو برقی آشنا کرده تا بتوانید راحت مشکل دستگاه خود را پیدا کنید.

برخی
از
اجزای
جاروبرقی

1.الکترو موتور

اجزای موتور جارو برقی

1.استاتور

2.آرمیچر و یا همان روتور

3.کلکتور

4.جاروبک ها (زغال ها)

2.فیلتر جارو برقی

3.پاکت یا کیسه جارو برقی

4.خرطومی

برخی از مشکلات متداول جارو برقی و راه حل برطرف کردن آن ها

بوی سوختگی و دود در جارو برقی آاگ ، دلیل بروز این مشکل چیست

بوی سوختگی و یا دودی که از دستگاه بلند میشود بسیار اذیت کننده است اما شما میتوانید با انجام دادن نکات زیر را با دقت انجام دهید .

1.پر شدن کیسه یکی ار دلایل بروز این مشکل است ، کیسه را چک کنید و در صورت پر بودن کیسه آن را خالی نمایید .

2.وجود اتصالی در سیم ها نیز میتواند دلیل بروز این مشکل باشد .

3.لوله های دستگاه چک کنید تا از از عدم گرفتگی آن ها مطمعن شویم .

4.و در آخر این احتمال وجود دارد که موتور دستگاه نیم سوز و یا کاملا سوخته باشد .

اگر با انجام دادن دقیق مراحل بالا مشکل حل نشد شما دوستان عزیز میتوانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در تماس باشید و مشکل خود ار حل نمایید .

جارو برقی آاگ جرقه می زند ، دلیل بوز این مشکل چیست

اگر شماهم دچار این مشکل شده اید میتوانید برای رفع آن در منزل به نکات زیر دقت کنید :

1.جرقه زدن در جاروبرقی مشکلی است که خیلی کم اتفاق می افتد .

2.موتور،بالشتک و آرمیچر جارو برقی را چک می کنیم که دچار سوختگی نشده باشند زیرا اگر شوخته باشند دچار جرقه زدن دستگاه می شوند .

در صورتی که مشکل شما در زمینه جرقه زدن دستگاه حل نشد می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ تماس بگیرید و مشکل خود را با تکنسین های ما در میان بگزارید تا آن ها بهترین راه ها روش برای حل مشکل را برای شما مطرح کنند.

تعمیر جاروبرقی آاگ

جارو برقی آاگ روشن نمیشود ، دلیل بروز این مشکل چیست

شاید این اتفاق برای شماهم پیش آمده باشد که دستگاه به پریز برق متصل می کنید اما دستگاه روشن نمی شود . ما برخی از دلایل بروز این مشکل را برای شما آماده کردیم تا در صورت بروز چنین مشکلی خودتان بتوانید برخی از مشکلات آن را حل نمایید .

1.سیم جاروبرقی و پریز را چک کنید تا دچار قطعی نشده باشد . برای چک کردن پریز نیاز به ولت متر داریم در صورتی که به ولت متر دسترسی نداشته باشید میتوانید از یک وسیله برقی دیگر استفاده کنید .

2.چک کردن ذغال های موتور جارو برقی در صورتی که لق شده باشند باید رفع عیب کنیم .

3.آرمیچر دستگاه را چک می کنیم تا دچار سوختگی نشده باشد .

4.کلاف های استاتور را نیز چک می کنیم تا دچار سوختگی نشده باشند .

5.پلاتین های سیم جمع کن را چک میکنیم و مطمعن می شویم که دچار قطع شدگی نشده باشد .

6.و در آخرین مرحله سیم پیچ داخل دستگاه را چک میکنیم که دچار مشکل نشده بتشد

از آنجا که رفع این مشکل نیاز به تخصص دارد ، در صورتی که با انجام نکات بالا مشکل دستگاه شما نشد شما می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید تا تکنسین های ما بهترین پیشنهاد را به شما بدهند .

و در نهایت ما برخی از مشکلات جاروبرقی و دلایل بروز آن هارا برای شما بازگو کردیم . شما دوستان عزیز میتوانید برخی از این مشکلات را خودتان حل نمایید اما برخی از مشکلات وجود دارد که نیاز به تخصص دارد شما برای تعمیر جاروبرقی آاگ خود می توانید با هیکسو در تماس باشید و از تکنسین های ما برای رفع مشکل کمک بگیرید .

 

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر جاروبرقی آاگ خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرات جاروبرقی اماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرت در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیرجاروبرقی آاگ چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *