تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش در پیروزی

تعمیر جاروبرقی بوش در پیروزی

 

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش در پیروزی با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در پیروزی هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی بوش در پیروزی در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در پیروزی نداشته باشید.

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی در محل محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است .

تعمیر جاروبرقی بوش

 

تعمیر جاروبرقی بوش به یکی از نیازهای اساسی در خانه های امروزی تبدیل شده است. کمتر منزلی را خواهیم یافت که بدون جاروبرقی باشد. از همین رو سرویس جاروبرقی بوش به یکی از نیازهای مشترک کاربران تبدیل شده است. خیلی از کاربران به دنبال تعمیر جاروبرقی بوش شرق تهران هستند و علاقه دارند که آموزش تعمیر جاروبرقی بوش را به صورت رایگان مشاهده کنند.

قصد داریم در ادامه ی مقالات آموزش تعمیر جاروبرقی به بررسی عملکرد جاروبرقی بوش، علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی بوش، علت زود داغ شدن جاروبرقی ، علائم سوختن موتور جاروبرقی و آب رفتن داخل جاروبرقی را با یک دیگر بررسی کنیم و پیشنهاد میکنم تا انتها همراه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هومیکسو باشید. علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی بوش علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی میتواند دلایل زیادی داشته باشد.

نمایندگی تعمیر بوش در پیروزی

بررسی نکات ایمنی در راهنمای استفاده از جاروبرقی بوش

 

بررسی نکات ایمنی در دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی بوش به شرح زیر است:

  • حتما باید قبل از شروع برای جارو زدن بررسی کنید که کیسه دستگاه پر نباشد.
  • از استفاده از جاروبرقی برای کشیدن اجسام نوک تیز استفاده نکنید.
  • برای استفاده از جاروبرقی آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید.
  • برای کشیدن جاروبرقی بوش از سیم دوشاخه برق آن کمک نگیرید.

 

آموزش تعمیر جاروبرقی بوش

جارو برقی روشن نمی شود

علت1.  پریز برق ندارد.

رفع عیب:  جهت رویت برق پریز ، بهترین روش استفاده از ولتمتر آومتر است . رنج را بر روی ۲۵۰ ولت قرار داده و برق پریز را اندازه گیری نمایید . اگر مشکل از پریز است آن را رفع نمایید .

 

علت 2.  دوشاخه جارو و یا سیم رابط معیوب شده .

رفع عیب:  بدنه جارو را باز نموده و بوسیله ولتمتر رسیدن برق را به سیم جمع کن مشاهده نمایید. برای این آزمایش می بایست دوشاخه را وارد پریز نموده و چون دستگاه دارای برق است بسیار دقت نمایید . البته می توانید همانگونه که در مباحث قبل گفته شده این آزمایش را بدون اتصال دستگاه به برق نیز انجام دهید.

برای این کار ، کافی است ورودی های سیم رابط به سیم جمع کن را بیکدیگر اتصال داده و اهم متر را در حالی که رنج بر روی R*1 قرار دارد به دوشاخه متصل نمایید. اگر دوشاخه سیم رابط سالم باشند ، عقربه منحرف شده و عدد صفر را نشان می دهد (در صورت حساس بودن اهم متر ، عقربه چند اهمی را نشان خواهد داد که در واقع اهم سیم های رابط است) . در این آزمایش اگر مشکل از سیم رابط یا دوشاخه باشد ، ابتدا دوشاخه را بر رسی نمایید و سپس نسبت به تعویض سیم رابط اقدام کنید.

 

مشکلات متداول و خرابی‌های جاروبرقی بوش

 

موارد مختلفی در خرابی و درست کار نکردن جاروبرقی بوش مطرح است اما سه مورد زیر از موارد اصلی این خرابی‌ها هستند:

  • جاروبرقی روشن نمی‌شود.
  • در حین جارو کردن، جاروبرقی خاموش می‌شود.
  • قدرت مکش جاروبرقی کم شده است.

 

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در پیروزی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در پیروزی خدمات تعمیر جاروبرقی بوش در پیروزی را با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می دهد :

تعمیر یا تعویض جاروبرقی بوش در نمایندگی

این سوال بسیاری از افراد است که در هنگام معیوب شدن قطعات دستگاه کدام گزینه از میان تعمیر یا تعویض قطعات مناسبتر است.

برای پاسخ باید بگوییم که گزینه تعویض قطعات برای شما هزینه تعمیر بیشتری همراه دارد.

بنابراین اگر دستگاه شما قابلیت تعمیر داشته باشد و بتواند مانند روز اول کار کند، گزینه تعمیر گزینه مقرون به صرفه تری است.

اما این مساله به شدت وابسته به این است که دستگاه خود را جهت تعمیر به تعمیرکار حرفه ای و نمایندگی مجاز بدهید.

اما اگر قطعات دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد مهم است که شما حتماً از قطعات اورجینال برای تعمیر دستگاه خود استفاده کنید تا هماهنگی لازم با سایر قطعات داشته باشد. قطعه غیر استاندارد به دلیل بی کیفیت بودن به سایر دستگاه ها و موتور دستگاه آسیب وارد می کند.

هومیکسو به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران همواره از قطعات اورجینال این برند برای تعمیر دستگاه های آن استفاده می کند. و شما به راحتی می توانید با خیالی آسوده تعویض قطعات را به ما بسپارید.

هومیکسو نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در پیروزی

 

تعمیرات جاروبرقی بوش

تعمیرات جاروبرقی بوش

هومیکسو از برترین مهندسان و تکنسین های با دانش در مجموعه خود بهره می برد که هر یک دوره های تخصصی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و با تجارب ارزشمندی که در این مجموعه به دست آورده اند به مهارت های خیره کننده ای رسیده اند. در همین راستا این شرکت توانسته است نمایندگی محصولات شرکت های بزرگ از جمله نمایندگی جاروبرقی بوش در تهران را در اختیار بگیرد.

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در پیروزی به شماره تماس 33812686 تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در پیروزی برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی بوش در پیروزی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *