تعمیر جاروبرقی پارس خزر

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک با تضمین بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی پارس خزر در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک نداشته باشید.

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک در محل انجام شده و محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک

شما میتوانید برای تعمیر جارو برقی پارس خزر خود در نارمک به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک مراجعه کنید . زیرا ما با داشتن تکنسین های مجرب ، دوره دیده و با تجربه آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم .همانطور که میدانید در صورت خرابی قطعه شما باید قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه خراب کنید. تکنسین های ما در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک در صورت خرابی قطعه به طوری که قطعه نیاز به تعویض داشته باشد قطعه اصلی را جایگزین قطعه خراب می کند.

عیب یابی جاروبرقی پارس خزر در نارمک

مکش جارو برقی ضعیف است

علت 1. مشکل از ضعیف بودن موتور است که در عیب (عوامل موثر در کاهش قدرت موتور بررسی شد).

علت 2. کیسه زباله پر شده است

رفع عیب 1. کیسه را تخلیه کرده و اگر از نوع پارچه ‌ای است در فواصل زمانی معین آن را بشویید تا ذرات غبار از منافذ‌های پارچه خارج شوند.

علت 3. لوله‌های رابط مسدود و یا سوراخ شده

رفع عیب 3. لوله‌های رابط مکش را از حیث ایجاد سوراخ در آن‌ها بر رسی نمایید و اگر شیئی مانند پارچه و یا پلاستیک در آن‌ها گیر نموده، نسبت به خارج کردنش اقدام نمایید. در بررسی لوله‌های مکنده همیشه به تمیز نمودن برس اصلی جاروبرقی توجه زیادی را معطوف کنید.

علت 4. فیلتر بیش از حد کثیف است

رفع عیب 4. در مبحث اجزای مکانیکی جارو به نقش و اهمیت فیلتر اشاره شد از این رو لازم است جهت تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک مرتبا نسبت به تمیز کردن فیلتر اقدام نمایید.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی پارس خزر

باید اطمینان حاصل کنید که تمامی اجزایی که در مکش تاثیر گذار هستند نظیر لوله ها، ورودی ، فیلترها و کیسه دچار گرفتگی نباشند چون علت خاموش شدن جاروبرقی پارس خزر حین کار است. وقتی دستگاه دچار گرفتگی شده باشد صدای مکش تغییر خواهد کرد.

اگر لوله دچار گرفتکی باشد آن را برای تمیز کردن جدا کنید.

در اکثر موارد گرفتگی ها جزیی اجازه میدهد هوا به آرامی رد شود و این مسئله باعث گرم شدن موتور در زمان استفاده میشود. اما گاهی کرک ها و کثیف ها به شکل توپ بزرگی مسیر هوا را به طور کامل میبندند.

پس از باز کردن لوله جاروبرقي،  میتوانید از دسته تی استفاده کنید تا با فشار دادن آن به داخل لوله هرگونه زباله را خارج کنید. ممکن است چیزهای بزرگی مانند درب های بطری و یا پلاستیک های فشرده لوله های جاروبرقي کیپ کرده باشند.

اگر چه بیش از 6 ماه از عمر فیلتر دستگاه میگذرد باید تعویض شود. وقتی فیلتر بیش از حد کثیف باشد گرمای موتور نیز شدت میابد و میتواند دلیل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی پارس خزر باشد.

دفترچه راهنمای جاروبرقی پارس خزر

بررسی نکات ایمنی در راهنمای استفاده از جاروبرقی پارس خزر

بررسی نکات ایمنی در راهنمای استفاده از جاروبرقی پارس خزر به شرح زیر است:

  • از جاروبرقی پارس خزر برای مکدین آب و مایعات استفاده نکنید.
  • زیر جاروبرقی پارس خزر در هنگام استفاده و یا نگهداری نباید خیس باشد.
  • سیم دو شاخه برق جاروبرقی را در هنگام استفاده خیلی نکشید.
  • سعی کنید دستگاه را مستقیما به پریز وصل کرده و از سه راهی برق همزمان با چند دستگاه دیگر استفاده نکنید.
  • قبل از استفاده بررسی کنید که کیسه ی جاروبرقی پارس خزر پر نباشد.

آموزش تعمیرات جاروبرقی در نارمک

  1. روشن نشدن جاروبرقی : خرابی برد الکترونیکی ، قطع شدن سیم ، تمام شدن زغال جاروبرقی
  2. خاموش شدن ناگهانی وسط کار : گرم شدن بیش از حد موتور، خرابی بیمتال ، خرابی سنسور حرارتی
  3. صدای بیش از حد جاروبرقی : میتوانید مقالهعلت صدای زیاد جاروبرقی را مطالعه کنید.
  4. کم شدن مکش جاروبرقی : میتوانند در اثر کثیفی فیلترها، پر شدن پاکت جاروبرقی، کم شدن قدرت موتور، گرفتگی اتصالات باشد.
  5. جمع نکردن سیم جاروبرقی : در آمدن فنر سیم جمع کن ، از دست دادن حالت فنری، فنر سیم جمع کن، شکستگی قاب سیم جمع کن.

نمایندگی جاروبرقی پارس خزر در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در تهران به صورت تخصصی به تعمیر دستگاه جاروبرقی می پردازد و این امر موجب ارائه ی خدمات به صورت تخصصی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک شده و سطح سرویس های ارائه شده را بالا می برد.

رضایت مشتری

هدف مرکز تعمیرات پارس خزر جلب رضايت شما کاربران عزیز با خدمات سريع و تعمير با کمترين هزينه ممکن و استفاده از قطعات اورجینال جاروبرقی پارس خزر می باشد.

تعمیر دستگاه با ضمانت

تعمیر جاروبرقی شما توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک با ارائه ی ضمانت نامه رسمی این مرکز، برای اطمينان خاطر شما مشتريان گرامی انجام می شود.

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در محل

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک

  • منصفانه ترین قیمت

ما منصفانه ترین نرخ تعمیر لوازم خانگی را در بین رقبا داریم. تمامی هزینه های دریافتی از شما در انتهای کار، طبق نرخ مصوب و تحت نظارت کامل این شرکت از شما دریافت می گردد.

نیروی متخصص و باتجربه

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک دوره دیده و متخصص هستند و به صورت میانگین دارای حداقل 10 سال سابقه کار، ما برای هر برند نیروی متخصص همان برند را به محل اعزام می کنیم.

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک به شماره تماس 77166615 و نیز 77394838 تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در نارمک برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی پارس خزر در نارمک کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *