تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی در نارمک

تعمیر جاروبرقی در نارمک

تعمیر جاروبرقی در نارمک

تعمیر جاروبرقی در نارمک

تعمیر جاروبرقی در نارمک توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر جاروبرقی در نارمک در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در تعمیرگاه مجاز ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم تعمیرگاه مجاز اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر جاروبرقی در نارمک، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی پارس خزر تهران

تعمیر لوازم خانگی پارس خزر در محل و منزل

امروزه حمل و نقل لوازم خانگی بسیار مشکل و هزینه بر است. بخاطر همین موضوع  نمایندگی تعمیرات پارس خزر تعمیر کاران خود را به محل تعیین شده از طرف شما در اولین فرصت ممکن اعزام می کند. تعمیرکاران به محض حضور در محل دستگاه معیوب را عیب یابی می کنند و بعد از اینکه عیب دستگاه را یافتند با رضایت شما شروع به تعمیر جاروبرقی در نارمک می کنند.

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در تهران در هومیکسو یکی از برترین شرکت های تعمیر دستگاه های معیوب می باشد ، این شرکت با سابقه درخشان و با دارا بودن بهترین تعمیرکاران و هزینه های مناسب و مقرون به صرفه برای عموم مردم در حال خدمت رسانی است.

نمایندگی پارس خزر در سهروردی جنوبی تهران یکی از تخصصی  ‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات لوازم خانگی با 15سال سابقه می باشد که  به ‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

این مجموعه با داشتن متخصص ‌ترین تعمیرکاران نمایندگی پارس خزر در سهروردی جنوبی تهران در سطح شهر تهران توانسته‌ تجربه ی چندین ساله ی خود را در تعمیرات انواع لوازم خانگی با برندهای خارجی و ایرانی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات بروز در این زمینه باشد.

برخی از اجزای جارو برقی

1.الکترو موتور

اجزای موتور جارو برقی

1.استاتور

2.آرمیچر و یا همان روتور

3.کلکتور

4.جاروبک ها (زغال ها)

2.فیلتر جارو برقی

3.پاکت یا کیسه جارو برقی

4.خرطومی

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات جاروبرقی در نارمک

جاروبرقی یک وسیله ی کاربردی است که نقش زیادی در پاکیزگی محیط زندگی دارد که امروزه در مدل ها و برندهای مختلف در بازار یافت می شود. اگرچه شرکت هایی در زمینه تولید جاروبرقی سعی می کنند از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته و مدل های مختلفی از جارو برقی را با امکانات و قابلیت های مختلف عرضه کنند.

اما گاهی ممکن است این دستگاه دچار مشکلاتی شود که نیازمند رسیدگی به موقع از طریق تماس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی در نارمک است. از جمله رایج ترین مشکلاتی که استفاده کنندگان از جاروبرقی ها ممکن است با آن مواجه شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش مکش دستگاه

کاهش مکش دستگاه به دلیل پر بودن کیسه جاروبرقی یا کثیف شدن فیلتر

جارو برقی کار نمی کند

کار نکردن جاروبرقی به دلیل خرابی کیت الکترونیکی ، قطعی در پلاتین های سیم جمع کن ، قطعی در سیم جاروبرقی

بوی سوختگی جاروبرقی

بوی سوختگی دستگاه که می تواند نشانه مشکل در موتور باشد.

خاموش شدن ناگهانی

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی در حین کار به دلیل بالا رفتن بیش از حد دمای دستگاه و یا مشکل در موتور

روشن نشدن دستگاه

روشن نشدن جاروبرقی به دلیل وجود مشکل در کلید خاموش روشن و یا رله دستگاه

داغ شدن بیش از حد

داغ شدن بیش از حد دستگاه به دلیل وجود مشکل در موتور

در صورت مشاهده هرکدام از مشکلاتی که ذکر نمودیم، سریعا با یک تعمیرگاه مجاز و تخصصی در زمینه تعمیرات جاروبرقی در نارمک تهران تماس حاصل نمایید.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز جاروبرقی در نارمک

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی هومیکسو بعنوان تخصصی ترین مرکز 

جاروبرقی در انواع برند و مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در نارمک تهران آماده ی ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر جاروبرقی در نارمک و عرضه خدمات پس از فروش این دستگاه آماده ارائه ی خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم.

تعمیرگاه مجاز هومیکسو دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه های متفاوت و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات جاروبرقی در انواع برندها و مدل ها آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

از دیگر خدمات قابل توجه نمایندگی تعمیر جاروبرقی در نارمک می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی جاروبرقی و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارائه ی خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در نارمک

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در نارمک

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در نارمک

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر جارو برقی شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعبه در نارمک تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه ی خدمات در محل در نارمک حاضر می شود.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد جاروبرقی شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه هومیکسو تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی هومیکسو تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر جاروبرقی نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در نارمک به شماره تماس 77166615 و 77114767 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر جاروبرقی در نارمک توسط متخصصین نمایندگی تعمیر جاروبرقی در نارمک شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر جاروبرقی در نارمک کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *