تعمیر اتو بوش

تعمیر اتو بوش

تعمیر اتو بوش

 

تعمیر اتو بوش

تعمیر اتو بوش

تعمیر اتو بوش توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اتو بوش در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات اتو بوش Bosch هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات اتو بوش، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی تعمیرات اتو بوش BOSCH در تهران

تعمیر اتو بوش در منزل شما طبق ضوابط زیر انجام میگردد :

  • اگر محصول بوش شما غیر قابل حمل باید تعمیرکار لوازم خانگی بوش در محل به عیب یابی میپردازد.
  • اگر محصول بوش شما کوچک یا قابل حمل میباشد ، بعد از تماس شما با نمایندگی بوش ، پیک کارگاه در محل شما جهت تحویل دستگاه حاضر میشود.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات اتو بوش بعد از تماس مراجعه کننده در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاظر شده ، دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند.

طی تعمیر دستگاه ، سعی نمایندگی تعمیرات اتو بوش در محل بر تعمیر قطعه ی معیوب خواهد بود و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز می کنند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده و تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند که این امر در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر موثر است.

بهترین مدل اتو بخار بوش

اکنون که در حال بررسی اتو بخار بوش Bosch مدل TDI90EASY در میان انواع اتوهای بوش هستیم باید بدانید که این اتو با قدرت 2400 وات و با قابلیت تولید 55 گرم بخار در دقیقه می باشد حال که در بحث بخار دهی می باشیم این اتو دارای امکانات دیگر در این رابطه بوده که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

تنظیم خودکار دما و بخار مناسب برای انواع پارچه و البسه شما Easy Comfort
تلفیق بی ‌نقص بخار و حرارت برای تمامی الیاف i-Temp Advanced
نفوذ عمیق تر بخار به البسه در حال اتوکشی  Motor Steam
تولید بخار پیشرفته با انتشار بهینه بخار Advanced Steam

شما در این بهترین اتو بخار بوش امکان تنظیم بخار در 3 سطح مختلف را خواهید داشت و پخش عمودی بخار برای از بین بردن سریع چروک های لباس از ویژگی های دیگر این مدل است.

اتو بخار بوش مدل TDI90EASY دارای سیستم ضد رسوب چهارگانه 4 AntiCalc می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم اکنون به برخی دیگر از موارد مربوط به این اتو اشاره کنیم می توانیم به قابلیت اسپری آب، سیستم ضد چکه بودن، طول سیم 2.5 متری و وزن سبک این اتو اشاره کرد.

تعمیر اتو قدیمی

عیب : لامپ روشن می شود اما اتو داغ نمی شود.

علت : المنت سوخته است.

رفع عیب : سیم های رابط به المنت را از هم جدا و توسط یک سیم سیار 220 ولت را مستقیما برای چند ثانیه به المنت متصل می کنیم. اگر المنت پس از چند ثانیه هیچ گونه تغییر دمایی نداشت سوخته است و می بایست تعویض شود.

عیب : المنت داغ می شود اما لامپ روشن نمی شود.

علت لامپ سوخته است.

رفع عیب : اگر در استفاده از ولتمتر آوامتر، ولتاژ به لامپ می رسد اما روشن نمی شود، نتیجه می گیریم که لامپ سوخته است و آن را تعویض می کنیم.

تعمیر اتو گاسونیک

رفع انواع اشکالات با تعمیرات اتو گاسونیک صورت می پذیرد. این اشکالات می تواند از انواع معمول و رایج آن مانند پر سدن دیواره ها و منافذ داخلی اتو از رسوب باشد تا اشکالات دیگری مانند خراب شدن ترموستات، سوختن المنت حرارتی، سوختن فیوز و یا برد اتو باشد.

به هر حال این اشکالات از هر نوعی که باشد توسط کارشناسان ما در بخش تعمیر اطو گاسونیک تشخیص داده می شود و نهایتا رفع خواهد شد. توجه و دقت کافی به لوازم برقی به خصوص انواع پرکاربرد آن مانند اتو گاسونیک می تواند از به وجود آمدن فاجعه جلوگیری کند و از به وجود آمدن هزینه های گزاف برای خانواده پیشگیری کند. با این حال متخصصین و مهندسین ما در زمینه تعمیر اطو گاسونیک در خدمت شما عزیزان می باشند.

تعمیر اتو الکترا

 

برای اینکه در تعمیر اتو الکترا نتیجه مورد انتظار حاصل شود بهتر است از تعمیرکاران مجاز و مسلط به کار بهره بگیرید چون تعمیرات اتو الکترا بدون داشتن دانش کافی پیش نمی رود.

در پروسه تعمیر ابتدا مشکل اتو شناسایی می شود بعد نسبت به تعمیرات اتو الکترا خود اقدام می شود در بیشتر سامانه های تعمیر نظیر هومیکسو قسمتی برای ثبت سفارش و عیب یابی محصول اختصاص داده شده است. تا تعمیرکاران قبل از اعزام به محل با آمادگی لازم بروند و لوازم کافی برای تعمیر را ببرند.

قطعات اتو بخار بوش BOSCH

 

تعمیر اتو بوش

تعمیر اتو بوش

از جمله قطعات اتو بوش و خدمات تعمیر اتو بوش به شرح زیر می باشد :

  • تعمیریا تعویض ترموسات
  • تعویض کفه فابریکی اتو
  • تعویض سیم رابط اتو
  • تعمیر تخصصی برد اتو بخار
  • جرم گیری کامل محفظه اتو با مواد مخصوص

تعمیر ترموستات اتو

اگر ترموستات در هر دو نوع اتو بخار معمولی و مخزن دار دچار آسیب شود، اصلی ترین عملکرد اتو یعنی داغ شدن، مختل خواهد شد. در صورت خرابی ترموستات لازم است تنها آن را تعویض نمایید تا مشکل حل شود.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه اتوی بوش شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اتو بوش Bosch به شماره تماس 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اتو بوش شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اتو بوش در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *