تعمیر فر

تعمیر فر در پاسداران

تعمیر فر در پاسداران

 

تعمیر فر در پاسداران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات فر در پاسداران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات فر در پاسداران هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات فر در پاسداران ، خدمات تعمیر فر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات فر در پاسداران کلیک کنید.

 

تعمیر فر در پاسداران

تعمیر فر در پاسداران

تعمیر فر توکار

 

وقتی فر توکار دچار کارکرد نا متعادل شود، ممکن است این وضعیت برای شما نگران کننده باشد، زیرا تعمیرات آن در منزل به نظر سخت می رسد برای اینکه دسترسی به قطعات آن به ظاهر بسیار سخت  و پیچیده است، اما شما می توانید جهت تعمیر فر در پاسداران با کمک این راهنما مشکلات را عیب یابی کرده و در صورت نیاز فر را باز کنید و قطعات فر را توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات فر در پاسداران نیز تعویض یا تعمیر کنید.

 

آموزش تعمیر فر برقی

از مواردی که در صورت مشاهده ی آن ها باید به خراب شدن ترموستات شک کنید خاموش شدن ناگهانی فراست.

ترموستات در فرهای اجاق گاز نقشی مانند سوپاپ دارد و در واقع امنیت فر را تا حد خوبی تامین می‌کند.

ترموستات قطعه ای است که موجب می‌شود دمای فر تنظیم شود و بیش از حد زیاد نشود و در صورتی که از حد دمای تعریف شده، بیش تر شود فر را خاموش می‌کند.

درصورتی که ترموستات صحیح عمل نکند ممکن است فر به طور ناگهانی خاموش شود.

کار تعویض ترموستات را نباید به افراد مبتدی بسپارید و همچنین نباید خودتان برای تعویض آن دست به کار شوید.

برای تعویض قطعات مختلف فر اجاق گاز باید از قطعات اصل و اورجینال استفاده نمایید. استفاده از قطعات تقلبی سبب می‌شود دستگاه در بلند مدت دچار مشکل شوید.

 

تعمیر فر گازی

گرما به دمای درست نمی‌رسد

اگر متوجه شدید که غذا برای پخته شدن به زمان زیادی احتیاج دارد یا نپخته از فر بیرون می‌آید، احتمال دارد که چون فر به دمای مورد نظر نمی‌رسد این اتفاق می افتد. چند دلیل برای این اتفاق وجود دارد.

علت:‌ اگر سنسور دمای داخل فر آنطور که انتظار می رود کار نکند، سبب می‌شود که فر تا دمای مورد نظر گرم نشود. و این مشکل از یک سنسور دمای معیوب یا سنسور دمایی که به دیواره‌ی فر متصل شده ممکن است رخ دهد.

تعمیر:‌ اطمینان پیدا کنید که سنسور دمایی با دیواره تماس ندارد، که این در دقت اندازه‌گیری صحیح تأثیر میگذارد. و اگر این‌طور بود، سنسور را جابجا کنید تا با دیواره تماسی نداشته باشد.

اگر باز هم دستگاه غذا را خوب گرم نکرد، می‌توانید با یک اهم‌متر سنسور را بررسی کنید که کار می‌کند یا نه.

مقاومت سنسور با افزایش دمای داخلی فر باید زیاد شود. مانند المنت گرمایی یا جرقه ‌زن گاز، خودتان می‌توانید سنسور را به آسانی تعویض کنید، فقط بهتر است  که سنسور جدیدی را خریداری کنید.

علت: اگر بازهم گرم کردن تا دمای صحیح انجام نمی‌شود و شما المنت‌های گرمایی، جرقه ‌زن گاز و سنسور دما را بررسی یا تعویض کرده‌اید، شاید دستگاه به کالیبره کردن احتیاج داشته باشد.

 

تعمیر: برای تست دقت فر، به یک دماسنج مخصوص فر احتیاج دارید. فر را تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۰ درجه فارنهایت) گرم کنید و دما را بعد از ۲۰ دقیقه و هر ۲۰ دقیقه تا یک ساعت و نیم یا دو ساعت بخوانید. مجموع دماهایی که خواندید را به تعداد دفعات تقسیم کنید و مشاهده کنید که این میانگین چقدر به ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد نزدیک است. از این طریق متوجه می شوید که به چه اندازه باید درجه حرارت فر را تنظیم کنیم.

 

تعمیر فر توکار سامسونگ

 

فر گرم نمی‌شود

جهت تعمیر فر در پاسداران اگر فر اجاق گاز روشن نمی‌شود، احتمالا یک مشکل اساسی در دستگاه وجود دارد. اما چند علت ساده که چرا این اتفاق افتاده وجود دارد.

علت:‌  در فرهای گازی، جرقه‌ زن معیوب می باشد.

تعمیر:  برای اینکه متوجه شوید که مشکل از لوله‌های گاز نیست، می‌توانید یکی از اجاق‌های گاز را امتحان کنید و مشاهده کنید که آیا گاز می‌آید و جرقه‌ها کار می‌کنند.

وقتی دمایی را برای فر گازی تنظیم می‌کنید، باید صدای ضعیف کلیک که همراه صدای جرقه ‌زن می باشد را بشنوید.

اگر صدای اشتعال گاز را نمی‌شنوید و صدای کلیک متوقف می‌شود، فر را خاموش کنید و جرقه‌ زن را تعویض کنید.

این کار در مدل‌های مختلف متفاوت است، اما معمولاً فقط لازم است که برق را قطع کنید، چند پیچ را باز کنید، سیم جرقه ‌زن را در آورید و جرقه ‌زن جدید را وصل کنید و همه چیز را دوباره ببندید.

تعمیر فر توکار اخوان

 

تعمیرات فر در پاسداران

تعمیرات فر در پاسداران

عیب یابی و تعمیر فر توکار اخوان توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات فر در پاسداران علاوه بر تجربه ی بالا و تخصص، نیازمند مهارت بالا برای استفاده از تجهیزات خاص نیز می باشد. فر توکار اخوان دارای یک برد الکتریکی و ترموستات است که قطعات نسبتا پیچیده ای نبوده اما برای عیب یابی و اطمینان از عملکرد صحیح آن ها نیازمند ابزار خاصی می باشد.

این تجهیزات مخصوص زمانی مناسب است که یک تعمیرکار تجربه و مهارت استفاده از آن ها را داشته باشد و به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از آن ها بتواند وضعیت بخش های مختلف فر را از نظر عملکرد مورد ارزیابی وبررسی قرار دهد.

در صورت بروز مشکل در دستگاه فر شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات فر در پاسداران به شماره تماس  22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر فر در پاسداران شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات فر در پاسداران اینستاگرام ما را دنبال کنید.

مطالب مرتبط : تعمیر فر در ظفر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر فر در پاسداران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *