تعمیر فر

تعمیر فر در پیروزی

تعمیر فر در پیروزی

 

تعمیر فر در پیروزی

تعمیر فر در پیروزی

تعمیر فر در پیروزی توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات فر در پیروزی در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات فر در پیروزی هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات فر در پیروزی، خدمات تعمیر فر در پیروزی را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

آموزش تعمیر فر برقی

 

مشکل:‌ گرما به دمای درست نمی ‌رسد

اگر متوجه شدید که غذا زمان زیادی برای پختن احتیاج دارد یا نپخته از فر بیرون می‌آید، شاید فر به دمای مورد نظر نمی ‌رسد. چند دلیل برای این اتفاق وجود دارد.

علت :‌ اگر سنسور دمای داخل فر چنان که انتظار می‌رود کار نکند، باعث می‌شود که فر تا دمای مورد نظر گرم نشود. این از یک سنسور دمای معیوب یا سنسور دمایی که به دیواره‌ی فر متصل شده ممکن است رخ دهد.

تعمیر:‌  مطمئن شوید که سنسور دمایی با دیواره در تماس نیست، که این در دقت اندازه‌گیری صحیح تأثیر خواهد گذاشت. اگر این ‌طور بود، آن را جابجا کنید تا تماسی نداشته باشد. اگر باز هم گرم کردن بازهم درست نبود، می‌ توانید با یک اهم‌متر سنسور را بررسی کنید که کار می ‌کند. مقاومت سنسور باید با افزایش دمای داخلی فر زیاد شود. مانند المنت گرمای یا جرقه‌ زن گاز، خودتان می‌توانید سنسور را به آسانی تعویض کنید، ففط لازم است  که سنسور جدیدی را خریداری کنید.

علت : اگر بازهم گرما کردن تا دمای صحیح انجام نمی‌ شود و شما المنت‌های گرمایی، جرقه ‌زن گاز و سنسور دما را بررسی یا تعویض کرده‌اید، شاید احتیاج به کالیبره کردن باشد.

تعمیر:  برای امتحان دقت فر، چیزی احتیاج دارید یک دماسنج مخصوص فر است. فر را تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۰ درجه فارنهایت) گرم کنید و دما را بعد از ۲۰ دقیقه و هر ۲۰ دقیقه تا یک ساعت و نیم یا دو ساعت بخوانید. مجموع دماهای خوانده شده را به تعداد دفعات تقسیم کنید و ببینید که این میانگین چقدر ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد نزدیک است. از این طریق می‌فهمید که چقدر باید درجه حرارت فر را تنظیم کنیم.

تعمیر فر توکار اخوان

 

وجود نشتی

زمانی که از اجاق گاز و یا فر توکار اخوان بوی گاز می آید، دستگاه دچار نشتی شده واتصالات باید چک شود، درصورتی کا ایراد از اتصالات نباشد، باید سراغ شیرهای اصلی گاز رفت ممکن است از بدنه و یا اتصال ولومی شکافی ایجاد شده باشد که باعث نشتی گاز می شود که باید شیر کامل تعویض گردد.

تعمیر فر توکار سامسونگ

 

هزینه های منصفانه

تعرفه ها و هزینه های تعمیر فر در پیروزی نمایندگی تعمیرات فر در پیروزی بر اساس هزینه های مصوبه قانونی بوده و کاملا منصفانه می باشد، حدود هزینه قبل از شروع کار به مشتریان عزیز اعلام و بعد از انجام کار از مشتریان عزیز دریافت می گردد.

 

تعمیر قطعات بجای تعویض

 

اولویت تکنسین های نمایندگی تعمیرات فر در پیروزی با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات معیوب دستگاه ها بوده و فقط در صورتی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند که اصلا امکان تعمیر آن قطعه وجود نداشته باشد و در صورت تعویض، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

سرعت در ارائه خدمات

 

با توجه به اینکه تعمیرکاران هومیکسو در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

 

تعمیر فر توکار داتیس

 

مشکلات رایج فر داتیس

 

  • ناپایداری دما
  • پخت غیریکنواخت
  • نداشتن شعله و حرارت
  •   از کار افتادن چراغ
  • درب فر گاز باز یا بسته نمی‌شود
  • درزبندی نشدن در

 

تعمیر فر برقی داتیس

 

نکات مهم نگهداری از فر داتیس

 

  • از آنجائیکه فرها اساساً ساختاری ظریف و هوشمند دارند بهتر است در هنگام استفاده از دکمه و کلیدهای تعبیه شده روی آن با لطافت بیشتری برخورد شود.
  • هرگز در هنگام استفاده در فر باز نگذارید مگر آنکه در دفترچه راهنما برای مواقع خاص بدان اشاره شده باشد. اینکار اتلاف انرژی و عملکرد نامطلوب فر را به دنبال خواهد داشت.
  • از جا به جایی ناگهانی گذاشتن ظروف بر روی فر و قطع و وصل برق آن جداً پرهیز نمائید.
  • برای نظافت محوطه داخلی فرها حتماً پس از خنک شدن کامل آن اقدام نمائید و از سابیدن و خش انداختن فضای درونی فر اکیداً خودداری فرمائید.

تعمیر فر برقی آریستون

 

علت روشن نشدن مشعل فر چیست؟

لازم است که اتصال برق و مسیر گاز را مورد بررسی قرار دهید، وقتی برق در جریان باشد و جرقه زن کار نمی کند، مشکل جدی تری داشته و لا زم است با یک متخصص تعمیرکار فر آریستون در میان گذاشته شود.

 

تعمیر فر برقی تهران

 

تعمیر فر برقی کار سختی نبوده اما نیاز به دقت زیادی دارد. فر برقی به دلیل مشخصات خود به تدریج جایگزین خوبی برای فرهای گازی شده است. کار با فر برقی آسان تر از فر گازی می باشد.

علاوه بر آن فر برقی جای کمتری را اشغال کرده و به دلیل وزن کم آن جابجایی راحت تری دارد. این فر به دلیل عدم استفاده از انرژی گاز دارای ایمنی بیشتری می باشد.

 

این فر دارای المنت بوده و به جای آتش از حرارت این فر برای پخت غذا استفاده می شود. این فر دارای برد الکترونیکی و سنسور دما بوده و جهت کنترل میزان دما مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر فر توکار بوش

 

علت خاموش شدن فر بوش پس از مدتی چیست؟

 

تعمیرات فر در پیروزی

تعمیرات فر در پیروزی

خاموش شدن فر چند دقیقه پس از روشن کردن آن دلایل زیادی از جمله: خرابی ترموستات، مشکل در سیستم تهویه، داغ کردن فر، اشکال در پیلوت، عدم کارکرد صحیح تایمر، مشکل در ترموکوبل، قدرت پایین و … می تواند باشد.

در صورت بروز مشکل در دستگاه اجاق شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات فر در پیروزی به شماره تماس  33812686 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر فر در پیروزی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر فر در پیروزی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *