تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران

تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران

تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در پاسداران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در پاسداران هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در پاسداران ، خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در پاسداران کلیک کنید.

 

تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران

تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در پاسداران

هومیکسو نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس و دیگر برندها در تهران میباشد. متخصصین این نمایندگی مجاز در سراسر نقاط تهران بزرگ اقدام به تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس در محل با استفاده از قطعات مصرفی و یدکی اورجینال می کند، و از جمله ی آن ها تعمیر یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، هود آشپزخانه، کولرگازی وستینگهاوس می باشد.

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با استفاده از کادری متخصص همواره در اکثر ساعات هفته آماده ی پاسخگویی به شما هم وطنان عزیز است و این اطمینان را به مشتریان می دهد که زمان تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس از قطعات اورجینال استفاده کند.

مطمئن باشید قیمت های تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران بر اساس استاندارد و مطابق با نرخ تعیین شده صنف تعمیراتی در ایران می باشد و مشتریان تهرانی از تخفیف خاص نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران بهره خواهند برد.

نمایندگی یخچال وستینگهاوس

این برند لوازم خانگی، در ساخت محصولات خود از قطعات فابریک استفاده می کند و پایداری دستگاه ها بسیار بیشتر از سایر برندها در این زمینه می باشد. همان طور که می دانید هر محصولی هر مقدار با کیفیت و با دوام باشد، ممکن است در اثر شرایط گوناگون یا طرز استفاده ی نادرست، دچار خرابی و آسیب های احتمالی شود.

بیشترین مشکلات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در سطح شهر تماس برقرار می کنند موارد زیر می‌باشد :

  • زمانی که یخچال سرمای کافی ندارد.
  • آب زیر طبقات جامیوه ای یخچال جمع می‌شود.
  • از داخل یخچال صدای ناهنجاری به گوش می رسد.
  • زمانی که یخچال یکسره کار می کند و اتومات نمی کند.
  • یخچال روشن نمی شود.
  • وقتی مواد غذایی داخل فریزر آب می شوند.
  • هنگام خاموش و روشن شدن یخچال وستینگهاوس صدای ناهنجاری به گوش می رسد.

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس قدیمی

بهتر است وستینگهاوس را یکی از خاص ترین و برجسته ترین کمپانی های تولید لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و .. بدانیم. درست است که تک تک لوازم بیان شده در ظاهر، یک عملکرد مشابه را با سایر محصولات موجود در بازار دارند؛ اما پیچیدگی ها و قطعاتی هم در ساخت آن بکار رفته است.

و نیز به همان نسبت خاص و ویژه است. حساس بودن این شرکت برروی نظر و رضایت مشتریان باعث شده تا سالها پابرجا بماند و کیفیت تولیدات خود را بالا ببرد.

تعمیر یخچال و فریزر وستینگهاوس

یخچال وستینگهاوس به اندازه ی کافی سرما تولید نمیکند

عوامل مختلفی باعث بروز این مشکل می شوند، که می توان به چند مورد اشاره نمود. در مرحله ی اول برای تعمیر یخچال وستینگهاوس ترموستات را بررسی کنید احتمال دارد از تنظیم خارج شده باشد. از دیگر عوامل به کم بودن گاز یخچال وستینگهاوس نیز می توان اشاره کرد.

بهتر است قبل از شارژ گاز مجدد، از برطرف شدن نشتی اطمینان حاصل کنید و سپس به شارژ گاز مجدد اقدام کنید. ممکن است لوله مویین خمیدگی پیدا کرده یا کثیف شده باشد. در برخی شرایط در اثر نوسانات برق یا عوامل دیگر کمپرسور over load می شود و از کار می افتد، یخچال را خاموش کنید تا کمپرسور خنک شود. در صورتی که مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در پاسداران تماس بگیرید.

 

آموزش تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس

 

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در پاسداران

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در پاسداران

علت صداهای غیر عادی یخچال وستینگهاوس از چیست؟

اگر دستگاه یخچال شما صدای غیر عادی دارد، برای عیب یابی و تعمیر یخچال وستینگهاوس موارد زیر را بررسی نمایید:

  • در برخی موارد علت سر و صدای زیاد یخچال وجود اشیا ریزی است که در قسمت پشت و زیر یخچال گیر کرده است.
  • برای رفع این مشکل همه ی قسمت های یخچال را به دقت بررسی کنید.
  • از دیگر علت های شایع سر و صدای زیاد می توان به تراز نبودن یخچال اشاره کرد.
  • بهتر است محل نصب یخچال صاف و سفت باشد.
  • وظیفه ی کمپرسور این است که در لوله های یخچال گاز فریون را به حرکت در آورد.

در صورتی که کمپرسور یخچال دچار خرابی و یا عیب شده باشد از یخچال صدای بلندی شنیده می شود.

  • جهت تعمیر و یا تعویض کمپرسور با نمایندگی خدمات تعمیرات یخچال و فریزر وستینگهاوس تماس بگیرید.
  • اگر متوجه شدید صدا از قسمت فن یخچال است، ممکن است فن معیوب باشد و یا احتیاج به روغن کاری داشته باشد.
  • صداهای ناهنجار و غیر عادی در دستگاه می تواند به دلیل مشکل در برد کنترل اصلی باشد که نیاز به سرویس تخصصی دارد.

مواد غذایی داخل یخچال یخ میزنند

اگر سرمای یخچال وستینگهاوس بالا است و مواد غذایی درون آن یخ می زنند، احتمالا مشکل از ترموستات است. ترموستات یخچال وظیفه ی کنترل دما در یخچال را دارد و در صورتی که با تنظیم دما باز هم یخ زدگی وجود داشته باشد بهتر است ترموستات را تعویض کنید.

یکی دیگر از عوامل مربوط به کمپرسور است که با باز و بسته شدن هوای مناسب را به داخل یخچال میاورد و اگر اختلالی در آن ایجاد شود ممکن است مواد غذایی داخل یخچال یخ بزنند.

از جاییکه دریچه ی هوا در انتهای یخچال قرار میگیرد اغلب وقتی مواد غذایی را در انتهای یخچال میگذارید این اتفاق رخ می دهد. اگر قادر به رفع مشکل نشدید بهتر است جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس خود با نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس تماس حاصل کنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه یخچال وستینگهاوس شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در پاسداران به شماره تماس  22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در پاسداران اینستاگرام ما را دنبال کنید.

مطالب مرتبط : تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال وستینگهاوس در پاسداران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *