تعمیر فر

تعمیر فر در تهرانپارس

تعمیر فر در تهرانپارس

 

تعمیر فر در تهرانپارس

تعمیر فر در تهرانپارس

تعمیر فر در تهرانپارس توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات فر در تهرانپارس در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات فر در تهرانپارس هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات فر در تهرانپارس ، خدمات تعمیر فر در تهرانپارس را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

 

کاربرد فن در فر

 

هدف اصلی از وجود این قطعه درون دستگاه، تسهیل حرکت گرما درون آن است نتیجه‌ی نهایی، غذایی خواهد بود که همه‌ی قسمت‌های آن به طور مساوی پخته شده است.

بنابراین قسمتی که سرد بماند و یا پخته نشود، در غذای شما مشاهده نخواهد شد به طور خلاصه، فن درجه حرارت انتخاب شده را درون فر اخوان توزیع می ‌کند.

از سوی دیگر، این قطعه برای ذوب کردن مواد منجمد نیز به کار می ‌رود. اما دقت کنید که این کار باید با حفظ دمای پایین انجام بگیرد.

 

همچنین می ‌توانید بدون این که حرارت درون دستگاه را افزایش یا کاهش دهید، از فن استفاده کنید.

تنظیم ترموکوپل فر گاز

 

حتما برای شما هم سوال پیش آمده است که طرز کار ترموکوپل در اجاق گاز به چه صورت است.

علاوه بر این آشنایی نسبی با مراحل کار ترموکوپل در اجاق گاز تا حد زیادی در نحوه تعمیر ترموکوپل اجاق گاز تاثیر بسزایی دارد. ترموکوپل یک قطعه‌ی تعبیه شده در کنار سرشعله گاز است که با شعله تماس مستقیم دارد.

ساختار داخلی ترموکوپل از آلیاژی ساخته شده که در برابر دمای بالای 200 درجه حدودا چند میلی ولت برق تولید می ‌کند. با کمک انرژی تولید شده قطعه‌ی دیگری بنام بویین را فعال می ‌کند.

روش راه اندازی ترموکوپل در اجاق گاز به این شکل است که بعد از روشن شدن گاز مدتی ولوم را به سمت پایین فشار داده و نگهدارید، با این کار قطعه‌ی بویین بصورت دستی فعال می‌شود. در این حالت ترموکوپل با داغ شدن ولتاژ لازم را برای فعال ماندن بویین تامین کرده و در اثر برداشتن دستتان از روی ولوم دیگر شعله خاموش نمی‌شود.

در صورت خاموش شدن شعله اجاق گاز حرارت لازم به ترموکوپل انتقال داده نشده و به دنبال آن ولتاژ افت کرده و بویین غیر فعال می ‌شود و در نتیجه مسیر گاز بسته خواهد شد.

این روش ایمنی و هشدار اجاق گاز تحت تاثیر فعالیت ترموکوپل ضرورت یافتن ایراد و همین طور تعمیر ترموکوپل اجاق گاز و تعمیر فر درتهرانپارس در کوتاه ترین زمان ممکن را بیان می ‌کند.

 

آموزش تعمیر فر برقی

 

تعمیر برد کنترل الکترونیکی

فرهای برقی پشرفته به برد کنترل الکترونیکی مجهز هستند که کلیه کارکردهای آن را کنترل می‌کند. وظیفه‌ی اصلی این برد روشن و خاموشن کردن المنت‌ها بر اساس برنامه‌های ویژه هستند.

اگر خطایی باشد این بردها آن را با یک کد نمایش می ‌دهند. ولی اگر کلاً برد روشن نمی‌شود، ممکن است مشکلی در خود برد یا برق ورودی آن باشد.

اول ببینید که به برد برق می ‌رسد یا نه. چون برای این کار وصل بودن برق لازم است، بایستی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات فر در تهرانپارس حرفه‌ای انجام شود. اگر برد ولتاژ خروجی ندارد باید عوض شود.

 

علت گرم نشدن فر برقی

 

علت بالا نرفتن دمای فر : داخل فر های جدید چند سنسور طراحی شده است که اگر دچار مشکل شوند و از کار بیوفتن فر دیگر دمای مورد نظر خود را به دست نمی آورد پس حتما سنسور های موجود در دیوارهای فر را بررسی کنید.

تعمیر : ابتدا اطمینان پیدا کنید که سنسور های موجود با دیواره فر در تماس نیست پس حتما دقت کنید و به صورت بسیار دقیق اندازه گیری کنید که اگر به دیوارها متصل بودن آنها را نیز جدا کنید.

 

که باید بعد از انجام این فرایند دمای فر به شرایط ایده آل خود نیز برسد اما اگر مشکل داشتید سپس توسط اهم متر سنسور های موجود را بررسی کنید که آیا به درستی کار می کنند یا خیر البته گفتنی است تعویض سنسور فر بسیار راحت و ساده می باشد و هیچ گونه مشکلی بابت تعویض آن نخواهید داشت.

 

تعمیر فر توکار سامسونگ

روشن نشدن فر توکار گاهی ناشی از فعال بودن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی است. اگر برای مدتی مشخص هر چند کوتاه هیچ برنامه پخت و پزی را برای فر توکار مشخص نکرده باشید، فعالیت دستگاه به صورت خودکار متوقف می شود.

با فشار دادن یک دکمه مشخص برای تنظیم عملکرد دستگاه یا با چرخش کلید چرخان مشکل برطرف خواهد شد.

با بررسی فیوز یا مدارشکن نیز می توانید علت اصلی بروز مشکل را مشخص کنید. فراموش نکنید که خاموش کردن سریع فر پس از انجام آشپزی اشتباه بزرگی است که نباید مرتکب آن شوید.

 

پس از انجام آشپزی با فر توکار سامسونگ به دستگاه اجازه دهید تا به واسطه روشن شدن فر، فضایی ایده آل را برای خنک کردن دستگاه ایجاد نماید. در این صورت پس از خنک شدن، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

 

تعمیر فر توکار داتیس

 

تعمیر فر در تهرانپارس

تعمیر فر در تهرانپارس

 

همان طور که در بالا گفته شد، اگر برای تعمیرات نیاز به جا به جایی و بردن دستگاه به نمایندگی تعمیرات فر در تهرانپارس باشد، اول از همه سختی جا به جایی فر توکار را به همراه دارد و جدا از آن یک هزینه اضافه برای حمل و نقل آن باید پرداخت کنید، همچنین به تعمیرات نظراتی ندارید.

ما برای مشتریان عزیزمان تعمیر فر توکار داتیس را در محل انجام می دهیم، تعویض قطعات فقط و فقط در صورت نیاز انجام می شود و اگر نیاز به تعویض قطعات بود، حتماً با شما در میان گذاشته می شود تا از هزینه های آن با خبر باشید.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه اجاق شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر فر در تهرانپارس نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات فر در تهرانپارس به شماره تماس  77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر فر در تهرانپارس شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر فر در تهرانپارس کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *