تعمیر فر جنرال

تعمیر فر جنرال

تعمیر فر جنرال ، تعمیرات فر جنرال

در صورت خرابی فر خود میتوانید با نمایندگی تعمیر فر جنرال تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای رفع مشکل فر شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند. تعمیر فر جنرال در نمایندگی تعمیرات فر جنرال به صورت تخصصی زیر نظر نمایندگی با قیمت های مصوب شده اتحادیه صورت میگیرد.تعمیر فر جنرال کار سختی نیست اما نیاز به مهارت و دقت زیادی دارد.فر هم مانند سایر لوازم خانگی نیاز به سرویس سالیانه دارد و بهتر است هر سال یکبار برای اینکه نیاز به تعمیر فر جنرال نداشته باشید آن را سرویس کنید .

تعمیر فر جنرال

تعمیرات فر جنرال

انواع فر از نظر نوع و محل نصب در آشپزخانه :

۱ – توکار  ( نصب در داخل کابینت )

۲ – معمولی یا در اصطلاح مُبله (بدونه نیاز به نصب استفاده به صورا پرتابل و قابل جابجایی )

انواع فر از نظر نحوه پخت و پز غذا :

۱ -فر گازی ( پخت غذا به کمک گاز شهری )

فر های گازی نسبت به فر های برقی ارزان تر، سریع تر و برای محیط زیست مناسب ترند. فر های گازی به گاز شهری وصل می شوند و معمولا هم یک سیم اتصال به برق برای روشن شدن فن،لامپ و نور پیلوت دارند.

۲ -فر برقی  (پخت غذا به کمک المنت های برقی)

در فر های برقی پخت غذا بوسیله ی تابش گرما توسط یک عنصر گرمایشی که در قسمت پایین و بالای فر قرار گرفته اند انجام می شود. از این المنت ها موج حرارتی تولید می شود که سبب می شود درون غذا کاملا پخته شود.

۳ – فر  کانوکشن convection (پخت غذا به کمک امواج مایکروویو و المنت)

مراقبت و نگهداری فر اجاق گاز بسیار مهم‌تر از نحوه استفاده آن است. در صورتی که از فر اجاق گازتان به درستی مراقبت نکنید به زودی باید هزینه‌های بسیاری را جهت تعمیرات و یا تعویض قطعات آن خرج کنید.

نکات زیر را هم در هنگام خرید به یاد داشته باشید.

۱ – مصرف انرژی فر

۲ – عایق بندی بدنه برای حفظ دمای داخلی

۳ – تحمل دمای شیشه داخلی

۴ – شرکت گارانتی کننده

۵ – جنس بدنه داخلی

۶ – کیفییت درب فر

۷ – سیسیتم فر

۸ – سایز و اندازه فر

فر و اجاق گاز وسایلی هستند که تا حد زیادی از لحاظ نگهداری به یکدیگر شباهت دارند. پس سعی کنید تمام مواردی که برای نگهداری اجاق گاز منزلتان در نظر میگیرد برای نگهداری فر نیز مد نظر داشته باشید. در صورتی که فر شما به صورت جداگانه از اجاق گازتان باشد نگهداری از آن تا حدی راحت‌تر است. از آن جایی که فرها وسایلی هستند که به شدت گرم می‌شوند بنابراین ممکن است خرده غذاهایی که درون آن ها باقی می‌مانند تبدیل به تکه‌های سوخته‌ای شوند که در اثر مرور زمان مانند یک لکه چربی به بدنه و دیواره آن بچسبند بنابراین نظافت این وسیله بسیار مهم است.

در ادامه چند راهکار ساده برای نگهداری فر ارائه شده است.

  • از آنجائیکه فرها اساساً ساختاری ظریف و هوشمند دارند بهتر است در هنگام استفاده از دکمه و کلیدهای تعبیه شده روی آن با لطافت بیشتری برخورد شود.
  • هرگز در هنگام استفاده در فِر باز نگذارید مگر آنکه در دفترچه راهنما برای مواقع خاص بدان اشاره شده باشد. اینکار اتلاف انرژی و عملکرد نامطلوب فر را به دنبال خواهد داشت.
  • از جا به جایی ناگهانی گذاشتن ظروف بر روی فر و قطع و وصل برق آن جداً پرهیز نمائید.
  • فضای قرار گیری فِر را طوری در کابینت تعبیه نمائید که حتی المقدور 5 الی 10 سانتی متر با دیوار یا کابینت پشتی خود فاصله داشته باشد تا سبب تسهیل عبور جریان هوا و حرارت تولید شده در محوطه آن گردد.
  • برای نظافت محوطه داخلی فرها حتماً پس از خنک شدن کامل آن اقدام نمائید و از سابیدن و خش انداختن فضای درونی فر اکیداً خودداری فرمائید.
  • برای نظافت صحیح لطفاً پس از سرد شدن فر، چند قطره مایع ظرفشویی (و یا هر نوع ماده تمیز کننده دیگری که شرکت تولیدی پیشنهاد نموده) را به دستمالی نمناک آغشته نموده و اقدام به تمیزی نمائید و در انتها با دستمالی خشک سطوح را پاکیزه کنید.

 

تعمیرات فر جنرال

تعمیرات فر جنرال

نگهداری فر با یک نظافت کامل

یک راهکار مفید برای نگهداری فر این است که فر خانه خود را به دقت تمیز کنید و این وسیله را همیشه تمیز نگه دارید. برای نظافت داخل یک فر نیازمند یک دستکش، مقداری جوش شیرین و اندکی آب و سرکه سفید هستید. زمانی فر را تمیز کنید که ساعت‌های زیادی از استفاده آن گذشته باشد و فر کاملا خنک شده باشد.

 

تمامی قفسه‌ها و سینی‌های داخل فر را بیرون آورید و مخلوط سرکه و جوش شیرین را با اسپری به تمام نقاط فر اسپری کنید. مکان‌هایی که فکر می‌کنید احتمال چرب شدن بیشتر است، کمی بیشتر از این محلول داخلش اسپری کنید بعد از چند دقیقه با کمی آب و یک دستمال مرطوب کل مناطقی که اسپری کرده بودید را تمیز کنید

این کار هیچ لک چربی به جا نمی‌گذارد و بدنه داخلی فر به طور کامل تمیز می‌شود. این کار را به کمک نوشابه‌های گازدار نیز می‌توانید انجام دهید. یکی دیگر از روش‌های نگهداری و همچنین نظافت فر این است که یک ظرف حاوی سرکه سفید را داخل فر قرار دهید و فر را با دمای تقریبا بالا برای مدت نیم ساعت روشن کنید. بخار سرکه به داخل تمامی مجاری و دستگاه‌های داخلی فر نفوذ کرده و آن را به خوبی تمیز می‌کند. بعد از خاموش کردن و خنک شدن فر می‌توانید با یک دستمال مرطوب تمامی آثار چربی را از فر پاک کنید.

نگهداری از سینی فر

در صورتی که سینی فر شما دچار خراشیدگی شود، تمامی مواد غذایی که داخل آن قرار می‌دهید به آن میچسبد و کیفیت غذا را کاهش می‌دهد. بنابراین فراموش نکنید که از این سینی‌ها به دقت مراقبت کنید تا لعاب آن از بین نرود.

یک راهکار عالی برای نگهداری از سینی فر این است که قبل از مصرف از کاغذهای روغنی در کف سینی استفاده کنید یا این که هنگام پخت غذاهایی که احتمال نشت روغن در آنها است، یک ورقه فویل آلومینیومی داخل سینی بیندازید به این ترتیب سینی دیگر نیاز به شستن ندارد.

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل فر شما تکنسین مربوطه را برای تعمیرات فر جنرال به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02122737566

02177147330

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *