تعمیر فر, تعمیر فر تکا

تعمیر فر تکا در صادقیه

تعمیر فر تکا در صادقیه

نکات مطلوب جهت نگهداری فر تکا

 

برای دریافت خدمات تعمیر فر تکا در صادقیه می توانید به راحتی و خیلی سریع با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

  • معمولا فرها اساس ساختاری ظریف و هوشمندی دارند و بهتر است با لطافت بیشتری هنگام استفاده از دکمه و کلیدهای تعبیه شده روی آن برخورد شود.

 

  • هنگام استفاده از فر هرگز در فِر را باز نگذارید مگر آنکه برای مواقع خاص که در دفترچه راهنما به آن اشاره شده باشد. اینکار عملکرد نامطلوب فر و اتلاف انرژی را به دنبال خواهد داشت.

 

  • از جا به جایی ناگهانی و قطع و وصل برق و گذاشتن ظروف بر روی آن جداً پرهیز نمائید.

 

  • برای تسهیل عبور جریان هوا و حرارت تولید شده، فضای قرار گیری فر را طوری در کابینت قرار دهید که به اندازه ی 5 الی 10 سانتی متر با دیوار یا کابینت پشتی خود فاصله داشته باشد.

 

  • حتماً پس از خنک شدن کامل آن، به نظافت محوطه داخلی فر ها اقدام نمائید و از خش انداختن فضای درونی فر و سابیدن اکیداً خودداری فرمائید.

 

  • پس از سرد شدن فر، برای نظافت صحیح لطفاً چند قطره مایع ظرفشویی (و یا هر نوع ماده تمیز کننده دیگری که پیشنهاد شرکت تولیدی است) را به دستمالی نمناک آغشته کنید و اقدام به تمیزی نمائید و در انتها با دستمالی خشک سطوح فر را تمیز کنید.

 

تعمیر فر تکا در صادقیه

نگهداری از سینی فر

تمامی مواد غذایی که داخل فر قرار می‌دهید در صورتی که سینی فر شما دچار خراشیدگی شود به آن میچسبد و کیفیت غذا را کاهش می‌دهد. بنابراین دقت کنید که از این سینی‌ها خوب مراقبت کنید تا لعاب آن از بین نرود.
راهکار عالی برای نگهداری از سینی فر این است که قبل از مصرف آن از کاغذهای روغنی در کف سینی استفاده کنید و یا این که هنگام پخت غذاهایی که احتمال نشت روغن در آنها وجود دارد، داخل سینی یک ورقه فویل آلومینیومی قرار دهید به این ترتیب سینی نیازی به شستن ندارد.

 

نکاتی برای تعمیر فر تکا

 

زمانی که لامپ ها داخلی فر می سوزد چه کاری انجام دهیم؟

 

جهت تعمیر فر تکا در صادقیه، به طور کلی لامپ‌های داخل فر بسیار مهم هستند و نبود آن‌ها زیاد خوشایند نیست، هر چند که هر ظرف غذا که داخل فر باشد پس از مدتی آن را خارج می‌کنیم و بهتر می‌توانیم مشاهده‌اش کنیم. و سوختن این لامپ‌ها مشکلی است که می‌توانید خودتان آن را برطرف نمایید.

 

خاموش شدن قسمت گریل به چه دلیل است؟

 

یکی از مهم‌ ترین کارآیی‌ها در آشپزی بخش گریل هر فر است. اگر نتوانید به درستی از بخش گریل استفاده کنید تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت اما ممکن است که شما بتوانید یک غذا را به درستی طبخ کنید.
بنابراین هنگام خرید فر حتما باید به اینکه بخش گریل فر چگونه فعال می‌شود دقت کنید که اگر گریل فر شما بعد از مدت کوتاهی خاموش ‌شود و یا این که به طور کلی روشن نشود، مشکل از ترموکوبل و یا بوبین امی باشد. به احتمال زیاد برای برطرف کردن مشکلات فر که به  بخش گریل مربوط است باید اقدام به تعویض ترموکوبل و بوبین فر شود.

غذا یکنواخت پخته نشده است

 

وقتی غذا را از داخل فر بیرون می‌آوریم متوجه می‌شویم که قسمتی از آن پخته و قسمتی دیگر هنوز خام است و یا بخشی از آن سوخته است یکی از مشکلات فرها این است و برای رفع مشکلات فر که مربوط به ناهماهنگی در پخت است باید حسگرهای دما و المنت‌های حرارتی در ابتدا بررسی شوند.

اگر این قسمت‌ها درست کار کردند، به سراغ سینی فر بروید. قرار دادن سینی فر بسیار مهم است و برای اینکه پخت مناسب صورت بگیرد باید در طبقه و جایگاه درستی نسبت به ابعاد و میزان ماده غذایی قرار گیرد. گاهی نیاز می شود که در وسط زمان پخت ظرف غذا را بچرخانید و یا با یک قاشق ماده غذایی را کمی جابه جا کنید.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر در این زمینه کلیک کنید.

ویژگی نمایندگی فر تکا در صادقیه

 

تعمیر فر تکا در صادقیه

 

ویژگی های نمایندگی ما برای انجام تعمیر فر تکا در صادقیه بصورت زیر می باشد:

  • تعیین زمان سرویس دهی
  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • تعمیرات در محل
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها
  • عیب یابی صحیح

 

مشکلات متداول فر تکا

 

از راهکارهای بسیار مفید برای رفع مشکلات فر و همچنین تعمیر فر تکا در صادقیه، این است که باید مطمئن شوید که فر اجاق گاز به نشتی گرما دچار شده است، زمانی که فر روشن است درب آن را ببندید و دست خود را در اطراف درب با فاصله‌ نگه دارید اگر گرمایی احساس کردید فر شما دارای نشت گرما است. و برای رفع این مشکل فر به خصوص  نشت گرمای فر باید واشر در فر عوض شود.

ممکن است در اثر استفاده ی طولانی مدت واشر پوسیده و از بین رفته باشد که نیاز است که یک واشر جدید جایگزین شود. دقت کنید که زیر محل واشر را قبل از نصب واشر جدید با شوینده‌ها به خوبی تمیز کنید تا واشر در سر جای مناسب خود قرار بگیرد.
طوری نیست که هر شخصی بتواند مشکلات تخصصی و عمیق اجاق فر را برطرف کند، اقدام به ترمیم برخی از مشکلات برقی گاز و فر نه تنها ممکن است منجر به خراب‌ تر شدن فر نیز شود همچنین ممکن است برای خودتان خطرات برق گرفتگی به همراه داشته باشد.

پس هرگز اگر تخصص ندارید برای تعمیر فر تکا اقدام نکنید. تا چند سال قبل فرها قسمتی از یک اجاق گاز محسوب می‌شدند، ولی اکنون فرهای بسیاری به صورت کاملا مجزا تولید می شوند که در بازار نیزعرضه می‌شود. این فرها به صورت توکار و رومیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
طبخ بسیاری از غذاها به کمک این فرها بسیار اصولی و راحت شده است و این که پخت غذا در فر می‌تواند به سلامتی انسان کمک زیادی برساند.

 

به منظور تعمیر فر تکا در صادقیه در صورت بروز مشکل در فر شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید تا منجر به خرابی های بیشتری نشود. و با کارشناسان ما با شماره تماس 44287993  تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شده و مشکل اجاق گازتان را برطرف نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر فر تکا کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *