تعمیر جاروبرقی آاگ

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس نداشته باشید.

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی در محل محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است.

نمایندگی تعمیر آاگ AEG در تهرانپارس

تخلیه کردن منظم کیسه زباله :

اولین نکته ای که در استفاده از جاروبرقی باید به آن توجه کنید، تخلیه پاکت آن می باشد، کیسه جارو را باید به صورت منظم خالی کنید تا کامل پر نشود و به جارو آسیب وارد نکند.

مراقبت در استفاده از جاروبرقی :

قبل از استفاده از جاروبرقی آشغال های بزرگ را از زمین جمع کنید تا در خرطومی جاروبرقی گیر نکند، در زمان استفاده هم جارو برقی را یک دفعه به این طرف و آن طرف نکشید با آن به ملایمت برخورد کنید، برای حرکت دادن آن از خرطومی استفاده نکنید.

تمیز کردن فیلترهای جاروبرقی:

هر چند وقت یک بار فیلترهای جاروبرقی را تمیز کنید، کثیف بودن فیلترهای جارو برقی به معنای کاهش کارایی آن می باشد، مدل های مختلف جاروبرقی دارای فیلترهای مختلف می باشد از این رو، دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید.

آموزش تعمیر جاروبرقی آاگ AEG

معرفی و بررسی موتور جاروبرقی آاگ

موتور جاروبرقی آاگ هم مانند موتور هر جاروبرقی دیگری اصلی ترین عنصر در کارکرد این وسیله به حساب می رود، در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

  • موتور جاروبرقی هم مانند موتور هر محصول دیگری از قطعات بسیار ریزتری تشکیل شده که با در کار هم قرار گرفتن آن ها موتور می تواند کارکرد کاملی داشته باشد.
  • علاوه بر برد الکترونیکی در موتور جاروبرقی مدار های مختلفی وجود دارد که قابلیت های مختلفی اعم از امکان تنظیم قدرت مکش یا خاموش روشن شدن را به این محصول می دهد.

معرفی لوله تلسکوپی جاروبرقی آاگ

شاید همه شما نام لوله تلسکوپی را در بخش امکانات جاروبرقی های آاگ شنیده باشید اما این که لوله تلسکوپی چه کاربردی در جاروبرقی دارد پرسش جداگانه ای است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

  • شما با استفاده از لوله تلسکوپی در جاروبرقی می توانید قد لوله را با قد خودتان تنظیم کنید و تجربه راحت تری از نظافت منزل خود داشته باشید.
  • همچنین این امر در جاروکشی سریع تر شما هم کمک بسزایی خواهد کرد.

معرفی لوله خرطومی جاروبرقی آاگ

علاوه بر لوله تلسکوپی، لوله خرطومی قطعه دیگری است که همه ما نام آن را در بررسی کیفیت جاروبرقی آاگ شنیده ایم، اما این که لوله خرطومی چیست و چه کاربردی دارد پرسشی است که در ادامه به دنبال پاسخ آن خواهیم بود.

  • لوله خرطومی جاروبرقی همان قسمت بالایی شیلنگ جاروبرقی می باشد که انعطاف بسیار زیادی دارد.
  • وظیفه ی این بخش در جاروبرقی ایجاد کردن فضای خالی برای کشیده شدن زباله ها و ذرات به داخل پاکت است.
  • اگر پارگی در این قسمت ایجاد شود و با وارد شدن هوا در این بخش خلا از بین برود عملکرد جاروبرقی تقریبا به صفر نزدیک خواهد شد.

نحوه باز کردن جاروبرقی آاگ

برای تعمیر جاروبرقی آاگ نیاز دارید تا ابتدا بتوانید آن را به درستی باز کنید، ما در این بخش از راهنمای فارسی جاروبرقی آاگ به آموزش شیوه ی باز کردن و نگه داشتن جاروبرقی پرداخته ایم.

  • ابتدا خار پلاستیکی درب مخزن را بالا بکشید.
  • بعد از آن با استفاده از پیچ گوشتی پیچ های درون قاب جاروبرقی را باز کنید.
  • سپس به آرامی موتور جاروبرقی را از درون مخزن بیرون بیاورید.
  • بهتر است در این موارد از سیم کشی دستگاه عکس بگیرید تا دچار ایراد و مشکل نشوید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس جهت تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس موارد زیر را برای رفع عیب فیلتر جاروبرقی آاگ AEG ارائه می کند :

مزایای بهره مندی از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیر جارو برقی آاگ

امروزه تعمیرکاران مختلف که خیلی از آن ها اصلا مجاز نیستند در تعمیر جاروبرقی آاگ AEG از قطعات بی کیفیتی استفاده می کنند که احتمال تشدید خرابی را بیشتر می کنند، اما با سپردن تعمیر جاروبرقی آاگ خود به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس خیال شما از این بابت هم راحت خواهد بود؛ چرا که تعمیرکاران این مرکز فقط از قطعات فابریک همان برند استفاده می کنند.

  • افزایش طول عمر جارو برقی
  • آسیب ندیدن سایر قطعات جارو برقی آاگ
  • مجبور به هزینه مجدد تعمیرات نخواهید بود

از جارو برقی صدای بلند و ناهنجار به گوش میرسد دلیل ، بروز این مشکل چیست

این مشکل حتما برای شما دوستان عزیز رخ داده است که جاروبرقی صدای بلند و ناهجاری می دهد . ما برای شما دوستان عزیز برخی از دلایل بروز این مشکل را آماده کرده ایم تا در صورت برخورد با این مشکلات بتوانید برای تعمیر جاروبرقی خود اقدام کنید .

1.در اولین اقدام باید توجه داشته باشیم که موتور جارو برقی از نوع پرصدا است یا کم صدا .

2.درصورتی که صدای جارو برقی شما به یکباره زیاد میشود بر این دلیل است که جارو برقی شما مشکلی دارد و ما به دلایل بروز این مشکل میپردازیم .

3.چک کردن بلبرینگ موتور جاروبرقی و مطمعن شدن از سالم بودن آن .

4.مطمعن شوید که جاروبرقی شما دچار گرفتگی نباشد . چک کردن اتصالات و اجزای جارو برق یبه طور مداوم .

5.از سالم بودن پروتنه موتور مطمعن شوید .

6.در صورتی که کلکتور جرقه بزند ، جارو برقی شر.ع به صدا کردن میکند .

جارو برقی کار نمی کند ، دلیل بروز این مشکل چیست 

کار نکردن جارو برقی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد اما به اصلی ترین دلایل میپردازیم .

1.خرابی کیت الکترونیکی ، کیت الکترونیکی دستگاه را  چک کنید و از سالم بودن آن مطمعن بشوید .

2.چک کردن اتصالات مرتبط به موتور و ذغالهای موتور و از سالم بودن آن ها مطمعن شوید .

3.از عدم قطعی در پلاتین های سیم جمع کن مطمعن شوید .

4.سیم جارو برقی را بررسی نمایید و مطمعن شوید سیم قطعی ندارد .

دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی آاگ 

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG

تعمیر جاروبرقی آاگ AEG

شما با استفاده از امکانات موجود در جاروبرقی های آاگ و به کار گرفتن آن ها می توانید تا سال ها از خرید هرگونه جاروبرقی دیگری بی نیاز شوید، البته شناخت و استفاده صحیح از همه امکانات جاروبرقی آاگ نیاز به مطالعه دفترچه راهنما دارد، اما اگر به هر دلیلی به راهنمای استفاده از جاروبرقی آاگ دسترسی ندارید می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی آاگ مشکل خود را رفع کنید.

علاوه بر این شناخت قطعات مختلف جاروبرقی آاگ و استفاده صحیح از آن می تواند طول عمر جاروبرقی شما را بالا ببرد.

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس به شماره تماس77166615 و نیز 77394838 تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی آاگ AEG در تهرانپارس کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *