تعمیر اجاق گاز آلتون

تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران

تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران

تعمیر اجاق گا آلتون در تهران

تعمیر اجاق گا آلتون در تهران

تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در تهران

 

یکی از برندهای باکیفیت اجاق گاز آلتون است که انواع اجاق گازها را در مدل های ایستاده یا مبله، رومیزی یا صفحه ای و نیز اجاق های توکار در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می نماید.

بسیاری از افراد نصب اجاق گاز آلتون را کاری ساده تلقی کرده و وجود یک متخصص را برای تعمیر اجاق گاز لازم نمی دانند. در حالی که به منظور استفاده از بیشترین راندمان کاری اجاق گاز یا فرگاز آلتون ، نصب صحیح آن بر طبق استانداردها و اصول برند آلتون الزامی می باشد.

علاوه بر این، تکنسین متخصص اجاق گاز آلتون قادر به تغییر مسیر لوله کشی ها، اتصالات و غیره بوده بطوری که دستگاه در بهترین محل در آشپزخانه تان مستقر شود.

سفارش غذا از بیرون هزینه دوچندان بر خانواده شماست و ما این را به خوبی درک می کنیم. به همین دلیل با بیش از صدها متخصص مجرب آلتون آماده ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات اجاق گاز و فرگاز آلتون شما در سریعترین زمان ممکن هستیم.

اگر اجاق گاز و فرگاز آلتون شما دچار استهلاک شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، و مثل سابق پاسخگوی نیازهای شما نیست، سرویس و تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و از هزینه ی گزاف خرید یک اجاق جدید خودداری کنید.

متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در تهران هومیکسو بیش از هزاران مورد تعمیرات مختلف انواع مدل اجاق گازهای آلتون ، گازهای رومیزی آلتون و اجاق گاز توکار آلتون، فرگازهای تک درب آلتون و چند درب و غیره این برند را با موفقیت به پایان رسانده اند، و با تجربه و تسلط کافی در این امر بهترین انتخاب شما برای رسیدگی به اجاق گازتان هستند. ما به صورت تضمینی مشکلات دستگاه شما را برطرف خواهیم کرد و در انتها با اعطای گارانتی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران هومیکسو، کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم.

رایج‌ترین مشکلات اجاق گاز، عیب یابی و تعمیر آن

در ادامه به بررسی تعدای از ایرادات رایجی که باعث نیاز افراد به تعمیرات اجاق گاز می‌شود پرداخته ایم. همچنین، آموزش تعمیر اجاق گاز را کوتاه مرور کردیم. اگر تجربه کافی در زمینه تعمیر اجاق گاز دارید و اجزا و قطعات آن را کاملا می‌شناسید، همین آموزش تعمیر اجاق گاز می‌تواند برای شما کافی باشد. اما اگر اینطور نیست، توصیه می‌کنیم که تعمیر اجاق گاز آلتون را به متخصصین آن بسپارید.

 

شعله‌های اجاق گاز دیر روشن می‌شوند

به منظور عیب یابی برای تعمیر اجاق گاز آلتون باید ترموکوبل و ملحقات آن مانند سیم یا بوبین بررسی شود. این موقعیت ممکن است پرداخت هزینه ترموکوپل اجاق گاز را روی دست شما بگذارد.

اجاق گاز جرقه نمی‌زند

برای تعمیر اجاق گاز در این حالت باید اجزای ترانس جرقه، کلید یا ولوم جرقه را بررسی کنید. اگر هر یک از این قطعات که معیوب شده باشد، اجاق جرقه نخواهد زد. البته قطع شدن سیم‌ها هم می‌تواند باعث این مشکل شود.

شعله اجاق گاز زرد می‌سوزد

زرد سوختن شعله ی اجاق گاز شما نشانه ی کافی نبودن نسبت هوای موجود در مخلوط است. در این حالت برای تعمیرات اجاق گاز و رفع عیب آن تنها باید صفحه مخلوط کن اجاق گاز کمی باز شود.

حرارت به یک اندازه در شعله پخش کن دیده نمی‌شود

برای عیب یابی اگر متوجه این ایراد شدید، به معنی وجود ایراد در ژیگلور (که گاز از آن رد می‌شود)، تنظیم هوای اجاق و یا سوراخ‌های شعله پخش کن آن است. جهت تعمیر اجاق گاز باید هریک از این بخش‌ها را بررسی کنید تا منشا پیدا شود.

شعله‌های اجاق گاز روشن نمی‌شود

علت روشن نماندن شعله ی اجاق گاز رومیزی و روشن نشدن آن، وجود مشکل در سوراخ‌های مشعل است. برای مثال، ممکن است سوراخ‌های مشعل یا پیلوت اجاق گاز مسدود شده باشد. تعمیرات اجاق گاز در این حالت شامل تمیز کردن پیلوت با یک وسیله باریک یا برس است.

اگر اینکار پاسخگو نباشد، برای تعمیر اجاق گاز باید پیلوت را عوض کنید. البته توجه کنید که برخی اوقات صرفا به دلیل خاموش بودن پیلوت این اتفاق می‌افتد.

پیلوت خاموش می‌شود

برای عیب یابی اگر پیلوت خاموش می‌شود، یعنی به اندازه ی کافی به آن گاز نمی‌رسد، و یا هوای وارد شده به مخلوط کن بیش از حد نیاز است. برای تعمیرات اجاق گازهای مخلوط کن ‌دار که دچار این عیب می‌شوند، باید صفحه ی محفظه آنها را کمی ببندید.

 

تعویض شیشه اجاق گاز آلتون در تهران

 

تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران

تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران

 

علت شکستن شیشه درب فر

  • شیشه های داخلی فرگاز بر اثر ضربه خوردن به کنج شکسته می شوند.

علت شکستن شیشه فر گاز

  • شکستگی بر اثر ضربه و یا ضربه در زمان حمل و نقل

علت شکسته شدن شیشه اجاق گاز

  • ضربه خوردن به گوشه های شیشه اجاق گاز
  • گذاشتن قابلمه های بزرگ بدون چدنی کمکی
  • سرد گرم شدن لحظه ای شیشه اجاق گاز

 

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز آلتون شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات آلتون در تهران به شماره تماس 22737566 و نیز 44287993 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *