تعمیر اجاق گاز رز گاز

تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران

 

 

تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رز گاز در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رز گاز در تهران

 

یکی از برندهای باکیفیت اجاق گاز رز گاز می باشد که انواع اجاق گاز را در مدل های ایستاده یا مبله، رومیزی یا اجاق گازصفحه ای رزگاز و نیز اجاق گاز های توکار رز گاز در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می کند.

معمولا بسیاری از افراد نصب اجاق گاز رز گاز را کاری ساده تلقی کرده و وجود یک متخصص را لازم نمی دانند. در حالی که به منظور استفاده از بیشترین راندمان کاری اجاق گاز یا فرگاز رز گاز ، نصب صحیح آن بر طبق استانداردها و اصول برند رز گاز لازم می باشد.

علاوه بر این، متخصص اجاق گاز رز گاز قادر به تغییر مسیر لوله کشی ها، اتصالات و غیره بوده بطوری که دستگاه در بهترین محل در آشپزخانه تان قرار بگیرد.

اگر اجاق گاز و فرگاز رز گاز شما دچار خرابی شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، سرویس و تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و از هزینه ی بالای خرید یک اجاق جدید پرهیز کنید.

متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رز گاز در تهران هومیکسو موارد تعمیرات مختلف انواع مدل اجاق گازهای رز گاز ، گازهای رومیزی رز گاز و اجاق گاز توکار رز گاز ، فرگازهای تک درب رز گاز و اجاق گاز چند درب رز گاز و غیره این برند را با موفقیت به پایان رسانیده اند، و با تجربه و تسلط کافی در این امر بهترین انتخاب شما برای رسیدگی به اجاق گازتان هستند. ما به صورت تضمینی مشکلات دستگاه شما را برطرف کرده و در انتها با اعطای گارانتی تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران هومیکسو، کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم.

آموزش تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران

اجاق گاز در اندازه‌های کوچک و بزرگ، خیلی ساده یا دارای امکان پیشرفته، بدون فر یا دارای فر درمنازل و حتی محل کار مورد استفاده هر روزه قرار می‌گیرد. از آشپزی گرفته تا دم کردن چای نیاز به اجاق دارد که با توجه به در دسترس و مقرون به صرفه بودن گاز، اجاق گازی بیشترین کاربرد را دارد. اجاق گازها طوری ساده کار می‌کنند که شاید به نظر برسد که به نگهداری نیاز داشته باشند. اما بهتر است بدانید که برای استفاده ی بهینه و مقرون به صرفه اجاق گاز هم نیاز به سرویس دارد مخصوصا اگر دارای امکانات خاصی مثل  فر باشند. در ادامه در مورد نحوه‌ی عیب‌یابی و تعمیر اجاق گاز اطلاعاتی ارائه می‌کنیم.

علت دود کردن شعله اجاق گاز چیست ؟

زمانی که با این صحنه روبرو شدید احتمال دارد که در ساختار اجاق گاز یک آتش سوزی در حال وقوع باشد، به هر حال باید علت مشکل را بدانید و خیلی سریع مشکل اجاق گاز را برطرف کنید.

چرا المنت های حرارتی در اجاق گازهای برقی کار نمیکند؟

نوعی دیگر از اجاق گازها، نوع برقی می باشند که در این گونه ها المنت های حرارتی روی صفحه قرار دارد که این المنت ها با عبور جریان برق حرارت و گرما تولید کرده و عمل پخت و پز را انجام می دهند.

عمده ترین علت روشن نشدن اجاق گاز چیست ؟

از دلایل اصلی روشن نشدن اجاق گاز جمع شدن چربی و مواد غذایی در مسیر و مسدود کردن جریان گاز می باشد که با تمیز کردن اجاق گاز می توانید این مشکل را برطرف کنید.

به منظور پاک کردن این چربی ها ابتدا توری روی شعله ی گاز را برداشته و کلاهک را نیز بردارید و سینی زیر شعله را از محل خارج کرده و قسمت های زیر سینی را با دستمال و آب گرم تمیز کنید با کمک خلال دندان سوراخ های جریان هوای شعله را پاک کنید و چربی های روی شعله را با آب گرم و سرکه پاک کنید.

برخی از مشکلات متداول در تعمیر اجاق گاز رز گاز

 

تعمیر اجاق گاز رز گاز توسط متخصص

تعمیر اجاق گاز رز گاز توسط متخصص

در زیر به برخی از ایرادات رایج اجاق گاز اشاره میکنیم:

  • با نگه داشتن ولوم شعله روشن نمی شود
  • خرابی فندک
  • عدم کارکرد قسمت فر
  • اجاق گاز روشن نمی شود
  • خرابی ترموکوپل و بوبین اجاق گاز
  • شکستن شیشه

نکات نصب اجاق گاز

  1. از نصب اجاق گاز در محیط‌ های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست خودداری کنید.
  2. اجاق گاز را در مسیر وزش باد نصب نکنید.
  3. از سر رفتن غذا روی اجاق گاز جلوگیری کنید.
  4. بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز اجاق گاز باید از بست مناسب استفاده کنید.
  5. طول شیلنگ نباید از ۱٫۵ متر بیشتر باشد و شیلنگ مخصوص گاز باشد.
  6. در زمان شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها بهتر است از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم‌ دار همراه با مواد شوینده مخصوص اجاق گاز استفاده کنید و سپس سینی را خشک کنید.
  7. بعد از نصب اجاق گازبا کف صابون از نظر نشت گاز محل اتصال دو سر شیلنگ را تست کنید.

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز رز گاز شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات رز گاز در تهران به شماره تماس 22737566 و نیز 44287993 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز رز گاز در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *