اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران

تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران

تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران

تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران

تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومگا در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

یکی از برندهای باکیفیت اجاق گاز رومگا است که انواع اجاق گاز را در مدل های اجاق گاز رومگا ایستاده یا اجاق گاز رومگا مبله، اجاق گاز رومیزی رومگا یا اجاق گاز صفحه ای رومگا و نیز اجاق های توکار رومگا در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می نماید.

نصب اجاق گاز رومگا را بسیاری از افراد کاری ساده تلقی کرده و وجود یک متخصص را لازم نمی دانند. در حالی که به منظور استفاده از بیشترین راندمان کاری اجاق گاز یا فرگاز رومگا ، نصب صحیح آن بر طبق استانداردها و اصول برند رومگا الزامی می باشد.

علاوه بر این، تکنسین متخصص اجاق گاز رومگا قادر به تغییر مسیر لوله کشی ها، اتصالات و غیره بوده بطوری که دستگاه در بهترین محل در آشپزخانه تان مستقر شود.

اگر اجاق گاز و فرگاز رومگا شما دچار استهلاک شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، و مثل سابق پاسخگوی نیازهای شما نیست، سرویس و تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و از هزینه ی گزاف خرید یک اجاق جدید خودداری کنید.

متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومگا در تهران هومیکسو بیش از هزاران مورد تعمیرات مختلف انواع مدل اجاق گازهای رومگا ، گازهای رومیزی و توکار، فرگازهای تک درب و چند درب و غیره این برند را با موفقیت به پایان رسانده اند، و با تجربه و تسلط کافی در این امر بهترین انتخاب شما برای رسیدگی به اجاق گازتان هستند. ما به صورت تضمینی مشکلات دستگاه شما را برطرف خواهیم کرد و در انتها با اعطای گارانتی تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران هومیکسو، کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومگا در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومگا در تهران و همچنین فر رومگا با تکیه بر گروه تکنسین‌های خود آماده ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات تخصصی اجاق گاز و فر رومگا در تهران و حومه می‌باشند.  می‌توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومگا در تهران تماس بگیرید تا یکی از تکنسین‌های مجرب هومیکسو با مراجعه حضوری، نسبت به عیب‌یابی و تعمیر و سرویس اجاق گاز شما اقدام کند. شما می‌توانید از شماره‌های صفحه تماس با ما استفاده کنید یا اینکه از طریق فرم سفارش تعمیر آنلاین اقدام کنید و از ۱۰ درصد تخفیف ویژه برخودار شوید.

آموزش تعمیر اجاق گاز در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومگا در تهران به منظور تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران مسیر زیر را پیشنهاد می کند :

تعمیر فندک اجاق گاز رومگا

در صورت خرابی آن هنگام روشن کردن شعله اجاق گاز باید با کبریت یا فندک دستی شعله های اجاق گاز  را روشن کرد که در این صورت استفاده از اجاق گاز امری سخت و وقت گیر خواهد شد و تکنسین های ما به خوبی این مشکل را حل خواهند کرد.

رفع خرابی شیر اجاق گاز

رفع خرابی شیر اجاق گاز ایرادی است که اغلب در اجاق گاز های توکار یا همان توکابینتی با آن روبرو خواهید شد .

هنگامی که قصد دارید شیراجاق گاز را باز کنید تا شعله پس از فندک خوردن روشن شود و با سفت شدن شیر مواجه میشوید ( ولوم اجاق گاز به سختی میچرخد یا در اثر سفت شدن بیش از حد امکان چرخیدن دستگیره یا همان ولوم وجود ندارد) بهتر است از فشار آوردن به دستگیره های اجاق گاز اجتناب کنید  که این امر باعث خرابی بیشتر و شکستن ولوم و شیر گاز میشود .

برای رفع این مشکل میتوانید با  نمایندگی تعمیر اجاق گاز تماس گرفته و مشکل را در میان بگذارید تا در مرحله اول با تعمیرکاران و سرویسکاران تلفنی در صدد حل مشکل راه کاری را جویا شوید  و در مرحله دوم اگر تلفنی مشکل رفع نشد با اعزام نیروی کار متخصص و ماهر مشکل را درمحل رفع کنند.

 

تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی رومگا

تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران

تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران

هنگامی که دکمه کنترل مشعل در بالاترین حد خود باشد اطراف مشعل باید آبی بسوزد و داخل آن یعنی در قسمت وسط مشعل ارتفاع شعله باید حدود ۲۰ میلیمتر و به رنگ آبی متمایل به سبز باشد.

اگر شعله ی گاز طبق مشخصاتی که گفتیم نسوزد مخلوط گاز و هوا احتیاج به تنظیم کردن دارد. برای این کار با آچار مناسب مهره تنظیم کننده گاز را در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید تا جریان گاز افزایش یابد و برای کاهش جریان گاز مهره گفته شده را عکس حرکت عقربه های ساعت بچرخانید.

در اجاق گاز های جدید مشکل تنظیم گاز مشعل به ندرت اتفاق می افتد و احتیاجی به تنظیم مخلوط گاز و هوا نیست؛ ولی در صورتی که شعله مناسب نباشد مشکل شما می تواند از گرفتگی سوراخ نازل و یا گشاد شدن آن باشد که در این صورت باید نازل را تعمیر و یا تعویض کنید.

برای تغییر مقدار هوا پیچ تنظیم کننده مخلوط هوا را شل کنید و پیچ مخلوط کن را تغییر دهید تا اندازه های سوراخ محفظه مخلوط کن عوض شود و هوای بیشتری را وارد محفظه کند.

تنظیم و چرخش آن به وسیله پیچ گوشتی باریکی امکان پذیر است. با چرخاندن این پیچ، شعله اجاق را کمتر و یا بیشتر می کنیم ولی بر روی شعله زیاد اجاق اثری ندارد.

شکل یک شیر گاز معمولی که در اکثر اجاق گاز‌ها می بینیم همراه با نازل نشان داده شده است. در شیر‌گاز و در وسط محور چرخش شیر سوراخی وجود دارد که در آن یک پیچ قابل تنظیم وجود دارد.

 

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز رومگا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات رومگا در تهران به شماره تماس 22737566 و نیز 77166615 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز رومگا در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *