تعمیر اجاق گاز اورانوس

تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران

تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران

 

تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران

تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران

تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اورانوس در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اورانوس در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گار اورانوس در تهران، با تکیه بر گروه متخصصین مجرب خود آماده ی ارائه خدمات نصب و تعمیرات تخصصی اجاق گاز و فر اورانوس در تهران و حومه می‌باشند.  می‌توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اورانوس در تهران تماس گرفته و به درخواست حضور تکنسین‌های مجرب هومیکسو نسبت به عیب‌یابی و تعمیر و سرویس اجاق گاز اورانوس اقدام کنید. شما می‌توانید از شماره‌های صفحه تماس با ما استفاده کنید یا اینکه از طریق فرم سفارش تعمیر آنلاین اقدام کنید و از ۱۰ درصد تخفیف ویژه برخودار شوید.

آموزش تعمیرات اجاق گاز اورانوس در تهران

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز

 شعله دود می‌کند

ممکن است در مخلوط گاز و هوا، مقدار گاز زیاد شده باشد.

برای رفع عیب مقدار گاز را کم کنید. در صورت گشاد شدن نازل آن را تعویض کنید.

پیلوت خاموش می‌شود

احتمالا مقدار گازی که به پیلوت می‌رسد کم شده است.

برای رفع ایراد شعله ی پیلوت را مطابق آنچه که توضیح داده شد تنظیم کنید.

احتمالا هوای زیادی به مخلوط کن وارد می ‌شود.

به منظور تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران در صورتی که اجاق گاز از نوع مخلوط‌ کن‌ دار است، صفحه ی محفظه را کمی ببندید.

نوک مشعل‌ها زرد رنگ می‌سوزد

احتمالا  نسبت هوا در مخلوط‌ کن کم شده باشد.

جهت تعمیر صفحه ی تنظیم مخلوط کن را کمی باز کرده. و در اجاق گاز‌های جدید اگر فاصله نازل تا لوله ی رابط به هم خورده آن را تنظیم کنید.

 

هومیکسو اجاق گاز اورانوس شما را تعمیر می کند

نصب اجاق گاز اورانوس را خیلی از افراد کاری ساده میپندارند و وجود یک متخصص را لازم نمی دانند. در حالی که به منظور استفاده از بیشترین راندمان کاری اجاق گاز یا فرگاز اورانوس ، نصب صحیح آن طبق استانداردها ی برند اورانوس الزامی می باشد.

یکی از برندهای باکیفیت اجاق گاز اورانوس می باشد که انواع اجاق گاز را در مدل های ایستاده یا اجاق گاز مبله اورانوس، رومیزی یا اجاق گاز صفحه ای اورانوس و نیز اجاق گازهای توکار اورانوس در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می نماید.

علاوه بر این، متخصص اجاق گاز اورانوس قادر به تغییر مسیر لوله کشی ها، اتصالات و غیره بوده بطوری که دستگاه در بهترین محل در آشپزخانه تان قرار گیرد.

اگر اجاق گاز و فرگاز اورانوس شما دچار ایراد شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، و مثل سابق پاسخگوی نیازهای شما نیست، سرویس و تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و مانع خرید یک اجاق جدید با هزینه بالا شوید.

متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اورانوس در تهران هومیکسو بیش از هزاران مورد تعمیرات مختلف انواع مدل اجاق گازهای اورانوس ، گازهای رومیزی اورانوس و توکار، فرگازهای تک درب و اجاق گاز چند درب اورانوس و غیره این برند را با موفقیت به پایان رسانده اند، و با تجربه و تسلط کافی در این امر بهترین انتخاب شما برای رسیدگی به اجاق گازتان هستند. ما به صورت تضمینی مشکلات دستگاه شما را برطرف خواهیم کرد و در انتها با اعطای گارانتی تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران هومیکسو، کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم.

 

بیش از صدها متخصص مجرب اورانوس آماده ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات اجاق گاز و فرگاز اورانوس شما در سریعترین زمان ممکن هستیم.

تعمیر مشکلات و قطعات اجاق گاز اورانوس خود را به هومیکسو بسپارید

 

تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران

تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران

برخی از تعمیرکاران اجاق گاز که تسلط کافی برای تعمیر اجاق گاز اورانوس شما را ندارند، با تعویض قطعات دستگاه فقط برای شما هزینه تراشی می کنند. متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اورانوس در تهران هومیکسوبا تکیه بر تجربه سالها تعمیرات خود و نیز دانش به روز و تجهیزات کامل، تعمیر قطعات اجاق گاز اورانوس شما را در اولویت قرار داده و به فکر کاهش هزینه های شما نیز هستند.

ممکن است اجاق گاز یا فرگاز اورانوس شما با مشکلاتی مثل: روشن نشدن، خاموش شدن مداوم، روشن نشدن فر، یکنواخت نبود دمای فر، مسدود شدن سرشعله ها،  از کار افتادن فندک، کار نکردن فن فر، باز و بسته نشدن درب فر،  و… رو به رو شود. اگر متوجه هر یک از این مشکلات و یا موارد دیگری را در اجاق گاز اورانوس خود شدید، بهتر است هر چه سریعتر برای تعمیرات آن اقدام کنید. نگران دستگاه اجاق گاز خود نباشید. هر گونه مشکل دستگاه شما توسط هومیکسو نیز به صورت تضمینی برطرف خواهد شد.

برخی از قطعاتی که ما تعمیر و یا تعویض می کنیم:

  • مجموعه فندک و اجزای آن
  • ترموکوبل
  • شیر اطمینان
  • ترموستات کنترل دما
  • بوبین
  • فن داخلی
  • برد الکتریکی فر
  • المنت حرارتی
  • رگولاتور فشار

تنها در صورتی که قطعه مورد نظر اجاق شما غیر قابل تعمیر باشد، متخصصین ما با استفاده از قطعات یدکی اورجینال اورانوس دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد.

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز اورانوس شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات اورانوس در تهران به شماره تماس 77166615 و نیز 44287993  تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز اورانوس در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *