تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل

تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران

تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران

تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران

تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران

تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایلیا استیل در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

یکی از انواع برندهای باکیفیت اجاق گاز ایلیا استیل است که انواع اجاق گاز را در مدل های اجاق گاز ایلیا استیل ایستاده یا اجاق گاز ایلیا استیل مبله، اجاق گاز رومیزی ایلیا استیل یا اجاق گاز صفحه ای ایلیا استیل و نیز اجاق های توکار ایلیا استیل در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می نماید.

اگر اجاق گاز و فرگاز ایلیا استیل شما دچار خرابی شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، سرویس و تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و از هزینه ی گزاف خرید یک اجاق جدید جلوگیری کنید.

نمایندگی اجاق گاز ایلیا استیل در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایلیا استیل در تهران و همچنین فر ایلیا استیل با تکیه بر گروه تکنسین‌های خود آماده ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات اجاق گازایلیا استیل در تهران و حومه می‌باشند.  می‌توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایلیا استیل در تهران تماس بگیرید تا یکی از تکنسین‌های مجرب هومیکسو با مراجعه حضوری، نسبت به عیب ‌یابی و تعمیر و سرویس اجاق گاز شما اقدام کند. شما می‌توانید از شماره‌های صفحه تماس با ما استفاده کنید یا اینکه از طریق فرم سفارش تعمیر آنلاین اقدام کنید و از ۱۰ درصد تخفیف ویژه برخودار شوید.

آموزش تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایلیا استیل به منظور تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل مسیر زیر را توصیه می کند:

شعله‌های اجاق گاز روشن نمی‌شود

برای رفع عیب اجاق گاز علت روشن نماندن شعله اجاق گاز رومیزی و روشن نشدن آن، وجود مشکل در سوراخ‌ های مشعل است. مثلا ممکن است سوراخ‌های مشعل یا پیلوت اجاق مسدود شده باشد. در این حالت با تمیز کردن پیلوت با یک وسیله باریک یا برس می توان تعمیرات اجاق گاز را انجام داد.

اگر اینکار پاسخگو نبود، برای تعمیر اجاق گاز باید پیلوت را تعویض کنید. البته توجه داشته باشید که برخی اوقات صرفا به دلیل خاموش بودن پیلوت این اتفاق می‌افتد.

اجاق گاز جرقه نمی‌زند

برای رفع عیب اجاق گاز برای تعمیر اجاق گاز در این حالت باید همه ی اجزای ترانس جرقه، کلید یا ولوم جرقه را بررسی کنید. هر یک از این قطعات که معیوب شده باشد، اجاق جرقه نخواهد زد. البته ممکن است قطع شدن سیم‌ها هم باعث این مشکل شود.

شعله‌های اجاق گاز دیر روشن می‌شوند

برای رفع عیب اجاق گاز برای تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایلیا استیل در تهران در حالت موارد باید ترموکوبل و ملحقات آن مانند سیم یا بوبین بررسی شود. این موقعیت ممکن است پرداخت قیمت ترموکوپل اجاق گاز را روی دست شما بگذارد.

پیلوت خاموش می‌شود

جهت رفع عیب اجاق گاز اگر پیلوت خاموش شود؛ یعنی به اندازه کافی به آن گاز نمی ‌رسد، و یا ممکن است هوای وارد شده به مخلوط کن بیش از حد نیاز باشد. برای تعمیرات اجاق گازهای مخلوط کن‌دار که دچار این عیب می‌شوند، باید صفحه ی محفظه آنها را کمی ببندید.

شعله اجاق گاز زرد می‌سوزد

برای رفع عیب اجاق گاز زرد سوختن شعله اجاق گاز شما نشانه کافی نبودن نسبت هوای موجود در مخلوط است. برای تعمیرات اجاق گاز فقط باید صفحه ی مخلوط کن اجاق کمی باز شود.

حرارت به یک اندازه در شعله پخش کن دیده نمی‌شود

برای رفع عیب اجاق گاز اگر این مشکل را مشاهده کردید، به معنی وجود ایراد در ژیگلور (که گاز از آن رد می‌شود)، تنظیم هوای اجاق و یا سوراخ‌های شعله پخش کن آن است. برای تعمیر اجاق گاز باید هریک از این بخش‌ها را بررسی کنید تا دلیل پیدا شود.

تعمیر اجاق گاز رومیزی ایلیا استیل

اجاق گازهای متفاوتی موجود است که شیوه ی تعمیر هر کدامشان با دیگری فرق می‌کند. از جمله اجاق گازها می‌توان به اجاق گاز رومیزی ایلیا استیل یا اجاق گاز فردار اشاره کرد. یکی از مواردی که هنگام تعمیر اجاق گاز رومیزی باید به آن توجه کرد، بلند کردن آن به شکلی است که صفحه ی اجاق دچار ترک خوردگی یا لپ پر شدن نشود.

توجه داشته باشید که علاوه بر تعمیر اجاق گاز رومیزی ایلیا استیل، دیگر خدماتی نظیر تعمیر هود، تعمیر یخچال، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی و … را نیز می‌توانید در فرم پایین صفحه درخواست دهید.

تعمیر اجاق گاز فر دار ایلیا استیل

درخواست بالا برای تعمیر اجاق گاز فردار ایلیا استیل به دلیل محبوبیت این مدل در خانه‌های ایرانی است. فر اجاق گاز ایلیا استیل می‌تواند به علت‌های متفاوتی دچار مشکل شود. به عنوان مثال فر و یا شعله آن خاموش شود. در این صورت باید تعمیر فر آن را به متخصص تعمیر اجاق گار ایلیا استیل در تهران بسپارید.

تعمیر اجاق گاز صفحه‌ای ایلیا استیل

 

تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل توسط متخصص

تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل توسط متخصص

اجاق گاز صفحه‌ای ایلیااستیل یکی از انواع اجاق گازهای مرسوم در خانه‌ها و شرکت‌هاست. این مدل مخصوصا در خانه‌های نوساز یا مکان‌هایی که بازسازی شده‌اند، و برای مصرف بهینه از فضای آشپزخانه کاربرد دارند. به همین جهت، تعمیر اجاق گاز صفحه ای ایلیا استیل جزء آن دسته از خدماتی است که تقاضای بالایی دارد.

مانند انواع دیگر اجاق گاز که پیش‌تر گفتیم، ساکن هر نقطه ی تهران که هستید، درخواست تعمیر اجاق گاز صفحه ای خودتان را ثبت کنید، تا با تعمیرکاران اجاق گاز ایلیا استیل در تهران ارتباط برقرار کنید.

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز ایلیا استیل شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایلیا استیل در تهران به شماره تماس 22737566 و نیز 44287993 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *