تعمیر اجاق گاز تهران گاز

تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

یکی از انواع برندهای باکیفیت اجاق گاز تهران گاز است که انواع اجاق گاز را در مدل های اجاق گاز تهران گاز ایستاده یا اجاق گاز تهران گاز مبله، اجاق گاز رومیزی تهران گاز یا اجاق گاز صفحه ای تهران گاز و نیز اجاق های توکار تهران گاز در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می نماید.

اگر اجاق گاز و فرگاز تهران گاز شما دچار خرابی شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، سرویس و تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و از هزینه ی گزاف خرید یک اجاق جدید جلوگیری کنید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی تهران گاز در تهران

قبل از تعمیر گاز رومیزی تهران گاز، شیرگاز ورودی به گاز رومیزی را در حالت قطع بگذارید.

بعضی از گازهای رومیزی شیشه ای به وسیله خمیر یا چسب های مخصوص به کابینت چسبانده می شوند.

که البته کاری کاملاً غیر اصولی است و در دراز مدت احتمال خطر شکستن شیشه ی گاز را بالا می برد. بنابراین باید توجه کنید که هنگام تعمیرگاز رومیزی با تیغ کاتر یا وسیله ی برنده و تیزی به آرامی چسب زیر شیشه ها پاک کنید.

بعد از پاک کردن زیر شیشه از مواد چسبی، به باز کردن پیچهای روغن گیر و لعابی های روی گاز اقدام کنید. نکته ی مهم در این حالت پیچهایی است که بر اثر مرور زمان و چربی گرفتگی گازرومیزی به شدت سوخته و از بین رفته اند و یا بر اثر تعمیرات گاز رومیزی حالت عادی خود را از دست داده اند.

بطوریکه به هیچ عنوان باز نمی شوند. در این صورت باید با مته ریز پیچ ها سوراخکاری شده و لعابی ها آزاد کنید.

برای باز کردن برخی پیچها می توانید از اسپرهای روان کننده ی مخصوص استفاده کنید. این اسپری ها باعث آسان تر باز شدن پیچ ها می شوند.

تعمیر گاز رومیزی تهران گاز برای تعمیرکاران به سادگی انجام شده و پیچیدگی خاصی ندارد. مواردی که ممکن است برای آنها به تعمیر اجاق گاز رومیزی توسط نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران نیاز پیدا کنید، تعمیر جرقه زن و تعمیر ترموکوپل اجاق گاز تهران گاز می باشد. که ترموکوپل خودش دارای دو قسمت سیم ترموکوپل و بوبین است و هر کدام ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشند.

آموزش تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران

می توانید برای تعمیر اجاق گاز تهران گاز درصورتی‌ که اجاق گاز شما دارای برگه ی گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد از مزایا و تعهداتی که تهران گاز در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس گرفتن با تعمیرات اجاق گاز و فرگاز تهران گاز از این خدمات بهره ‌مند شوید.

ولی  اگر به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم ‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش اجاق گاز تهران گاز و فرگاز بهره‌مند شوید،

شما می‌توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران و همچنین  فرگاز تهران گاز در هومیکسو  در سراسر تهران تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید و با شرح مشکل اجاق گاز و یا فرگاز خود، بهترین راه را برای تعمیر و یا سرویس اجاق گاز یا فرگاز  خود به دست آورید.

هومیکسو به عنوان یکی از تعمیرگاه های معتبر و مجرب و با برخورداری از تیم تعمیرکاران حرفه ای در سطح استان تهران، آماده ی ارائه ی سرویس های لازم به مشتریان ساکن در تهران می باشد.

برخورداری از سالها تجربه ی مفید و کادر فنی هومیکسو مجرب موجب شده است تا بتوانیم بیش از پیش رضایت متقاضیان را به دست آوریم.

برای تعمیرات اجاق گاز تهران گاز توسط نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران و نیز فرگاز تهران گازفقط کافی است باشماره های موجود در سایت تماس گرفته و  آدرس محل سکونت خود را را اعلام نمایید.

در مدت زمان کوتاهی یکی از تعمیرکاران ما در محل شما حضور می یابد. در صورتی کهاجاق گاز رومیزی تهران گاز  شما دچار اختلال و مشکل شده باشد، خودتان اقدام به تعمیر آن نکنید.

برخی از مشکلات متداول اجاق گاز تهران گاز و دلایل بروز آن ها

شعله دود میزند

از دلایل اصلی بروز این مشکل میتوان به کثیف بودن گاز و جمع شدن چربی به دور محل بیرون آمدن شعله

زیاد بودن گاز در مخلوط هوا و گاز نیز در بروز این مشکل بی دلیل نیست

هنگامی که اجاق گاز شما نو باشد نیز این اتفاق رخ می دهد

زرد سوختن شعله های اجاق گاز

زیاد بودن نسبت هوا به گاز که در صورت روبرو شدن با این مشکل باید صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنیم .

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران

زمانی که شما در استفاده از اجاق گاز با مشکلی مواجه می‌شوید و امکان برطرف کردن آن برای شما وجود ندارد با مرکز تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران تماس برقرار کنید تا متخصص تیم هومیکسو در کوتاه ترین زمان برای تعمیر اجاق گاز تهران گاز در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

تکنسین ها بعد از بررسی های اولیه ی اجاق گاز میزان خرابی و میانگین هزینه ی موردنیاز برای این کار را محاسبه کرده و به شما اعلام می‌کنند که شما در صورت نیاز و شرایط امکان تعمیر آن را به تعمیرکاران اجاق گاز خواهید سپارید.

تعمیر اجاق گاز فردار تهران گاز در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران

زمانی که فر اجاق گاز تهران گاز دچار مشکل شود گرمای مطلوب را تولید نمی کند و یا المنت آن می سوزد، لازم است به یک متخصص برای تعمیر اجاق گاز فردار تهران گاز مراجعه کنید. تعمیر اجاق فردار تهران گاز ممکن است هر از گاهی اتفاق بیفتد. این نوع گارها مدت زیادی بدون اشکال می توانند کار کنند. اما نباید خودتان بدون تخصص برای تعمیر آن اقدام کنید. بلکه آن را به افرادی که در این زمینه مجرب و متخصص هستند واگذار کنید.

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز تهران گاز شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تهران گاز در تهران به شماره تماس 22737566 و نیز 77166615 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز تهران گاز در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *