تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران

 

تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران

 

تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران

 

مرکز تعمیرات اجاق گار و فر پیلوت با تکیه بر گروه تکنسین‌های خود آماده ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات تخصصی اجاق گاز و فر پیلوت در تهران و حومه می‌باشند.  می‌توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران تماس بگیرید تا یکی از تکنسین‌های مجرب هومیکسو با مراجعه حضوری، نسبت به عیب‌یابی و تعمیر و سرویس اجاق گاز شما اقدام کند. شما می‌توانید از شماره‌های صفحه تماس با ما استفاده کنید یا اینکه از طریق فرم سفارش تعمیر آنلاین اقدام کنید و از ۱۰ درصد تخفیف ویژه برخودار شوید.

آموزش تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز

 شعله دود می‌کند

ممکن است در مخلوط گاز و هوا، مقدار گاز زیاد باشد.

برای رفع عیب مقدار گاز را کم کنید. در صورت گشاد شدن نازل آن را عوض کنید.

نوک مشعل‌ها زرد رنگ می‌سوزد

احتمالا  نسبت هوا در مخلوط‌ کن کم است.

جهت تعمیر صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنید. در اجاق گاز‌های جدید اگر فاصله نازل تا لوله رابط به هم خورده آن را تنظیم کنید.

پیلوت خاموش می‌شود

احتمالا مقدار گازی که به پیلوت می‌رسد کم است.

برای رفع ایراد شعله ی پیلوت را مطابق آنچه که توضیح داده شد تنظیم کنید.

احتمالا هوای زیادی به مخلوط کن وارد می ‌شود.

به منظور تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران در صورتی که اجاق گاز از نوع مخلوط‌ کن‌ دار است، صفحه ی محفظه را کمی ببندید.

تعمیر اجاق گاز پیلوت در منزل پیلوت

 

یکی از برندهای باکیفیت اجاق گاز پیلوت است که انواع اجاق گاز را در مدل های ایستاده یا مبله، رومیزی یا صفحه ای و نیز اجاق های توکار در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می نماید.

نصب اجاق گاز پیلوت را بسیاری از افراد کاری ساده تلقی کرده و وجود یک متخصص را لازم نمی دانند. در حالی که به منظور استفاده از بیشترین راندمان کاری اجاق گاز یا فرگاز پیلوت، نصب صحیح آن بر طبق استانداردها و اصول برند پیلوت الزامی می باشد.

علاوه بر این، تکنسین متخصص اجاق گاز پیلوت قادر به تغییر مسیر لوله کشی ها، اتصالات و غیره بوده بطوری که دستگاه در بهترین محل در آشپزخانه تان مستقر شود.

اگر اجاق گاز و فرگاز پیلوت شما دچار استهلاک شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، و مثل سابق پاسخگوی نیازهای شما نیست، سرویس و تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و از هزینه ی گزاف خرید یک اجاق جدید خودداری کنید.

سفارش غذا از بیرون هزینه دوچندان بر خانواده شماست و ما این را به خوبی درک می کنیم. به همین دلیل با بیش از صدها متخصص مجرب پیلوت آماده ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات اجاق گاز و فرگاز پیلوت شما در سریعترین زمان ممکن هستیم.

متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران هومیکسو بیش از هزاران مورد تعمیرات مختلف انواع مدل اجاق گازهای پیلوت، گازهای رومیزی و توکار، فرگازهای تک درب و چند درب و غیره این برند را با موفقیت به پایان رسانده اند، و با تجربه و تسلط کافی در این امر بهترین انتخاب شما برای رسیدگی به اجاق گازتان هستند. ما به صورت تضمینی مشکلات دستگاه شما را برطرف خواهیم کرد و در انتها با اعطای گارانتی تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران هومیکسو، کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم.

نمایندگی نصب اجاق گاز پیلوت در تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران

تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران

ممکن است اجاق گاز یا فرگاز پیلوت شما با مشکلاتی مانند: روشن نشدن، خاموش شدن مداوم، مسدود شدن سرشعله ها، یکنواخت نبود دمای فر، روشن نشدن فر، باز و بسته نشدن درب فر، از کار افتادن فندک، کار نکردن فن فر و… رو به رو شود. اگر هر یک از این مشکلات و یا موارد دیگری را در اجاق گاز پیلوت خود مشاهده کردید، هر چه سریعتر برای تعمیرات آن اقدام کنید. نگران دستگاه اجاق گاز خود نباشید. دستگاه شما توسط ما بیمه شده و هر گونه مشکل آن نیز به صورت تضمینی برطرف خواهد شد.

برخی از تعمیرکارانی که دانش و تسلط کافی برای کار بر روی اجاق گاز پیلوت شما را ندارند، با تعویض قطعات دستگاه تنها برای شما هزینه تراشی می کنند. متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران هومیکسوبا تکیه بر تجربه سالها تعمیرات خود و نیز دانش به روز و تجهیزات کامل، تعمیر قطعات اجاق گاز پیلوت شما را اولویت بخشیده و به فکر کاهش هزینه های شما نیز می باشند. برخی از قطعاتی که ما تعمیر و یا تعویض می کنیم:

  • مجموعه فندک و اجزای آن
  • ترموکوبل
  • فن داخلی
  • برد الکتریکی فر
  • بوبین
  • شیر اطمینان
  • المنت حرارتی
  • ترموستات کنترل دما
  • رگولاتور فشار
  • و…

تنها در صورتی که قطعه مورد نظر اجاق شما غیر قابل تعمیر باشد، متخصصین ما با استفاده از قطعات یدکی اورجینال پیلوت دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد.

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز پیلوت شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران به شماره تماس 77166615 و نیز 22737566 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *