تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در فشم

تعمیر لباسشویی آبسال در فشم ، تعمیرات لباسشویی آبسال در فشم

برای شما عزیزانی که ساکن فشم هستید و لباسشویی شما نیاز به تعمیر پیدا میکندنمایندگی آبسال برای رفع نیاز شما شعبه ای در فشم دایر کرده که در صورت نیاز میتوانید با مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در فشم تماس بگیرید تا تکنسین های این مرکز در همان روز برای تعمیرات لباسشویی آبسال در فشم اقدامات لازم را اتخاذ کنند و در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات تخصصی لباسشویی شما به محل اعزام شوند.

ماشین لباسشویی امروزه یکی از وسیله های کاربردی و مهم در هر خانه ای محسوب میشود و خرابی آن مشکلات و دغدغه هایی را به وجود می آورد از این رو در صورت خراب شدن لباسشویی خود با گارانتی دستگاه تماس بگیرید در صورت اتمام زمان گارانتی میتوانید با مرکز معتبر تعمیر لباسشویی آبسال در فشم تماس بگیرید تا با هزینه های مصوب و زیر نظر اتحادیه لباسشویی شما را تعمیر کند.

مرکز تعمیرات لباسشویی آبسال در فشم با مجرب ترین و با تجربه ترین  تکنسین ها همکاری میکند که همین امر باعث افزایش سرعت تشخیص ایراد دستگاه و تعمیر ماشین لباسشویی میشود، تمامی تکنسین های مجموعه هومیکسو  دوره های تعمیر لباسشویی آبسال در دیده اند و در این زمبنه آپدیت هستند.

برای اینکه دیر تر به مراکز تعمیرات لباسشویی آبسال نیاز پیدا کنید باید نکان ایمنی برای نگهداری بهتر از ماشین لباسشویی را رعایت کنید ، در ادامه به برخی از این نکات اشاره میکنیم.

تعمیر لباسشویی آبسال در فشم

تعمیر لباسشویی آبسال در فشم

جرم گیری و رسوب زدایی لباسشویی لازم است؟

جرم و یا رسوب ایجاد شده در داخل لباسشویی شما به مرور زمان و پس از بارها شستشو در داخل دیگ و یا درون لاستیک دور درب به وجود می آید. البته اگر هر دو ماه یکبار رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی را انجام دهید، این اتفاق روی نخواهد داد.

علاوه بر جرم و رسوب ایجاد شده در داخل لباسشویی شما، باکتری ها و قارچ ها نیز تولید می شوند. این امر می تواند به بروز بیماری های پوستی در افراد حساس، مشکلات بهداشتی و نیز بیماری کودکان و نوزادان بیانجامد. بنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درنهایت رسوب و جرم ماشین لباسشویی شما بر کارکرد صحیح آن موثر بوده و افت عملکرد دستگاه را به دنبال دارد.

نشانه هایی که زمان جرم گیری و رسوب زدایی لباسشویی را اطلاع می دهند

باقی ماندن کثیفی و آلودگی های البسه شما در داخل لباسشویی، موجب تولید و تکثیر انواع باکتری و قارچ های بیماری زا در لباسشویی می گردد. به همین دلیل، در این مواقع بوی بدی از داخل لباسشویی به مشام خواهد رسید. علاوه بر آن، عملکرد و کارایی لباسشویی شما کاهش یافته و لباسهای کثیفی که در لباسشویی انداخته می شوند، همانند گذشته کاملا تمیز نخواهند شد و اصطلاحا چرک مرده می شوند. اینها برخی از نشانه هایی است که شما را از رسوب و جرم داخل لباسشویی آگاه ساخته و جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی را ضروری می سازند. اما توصیه می شود که اجازه ندهید کار به اینجا کشیده شده و عمل جرم گیری لباسشویی خود را هر دوماه یکبار و حتی هر ماه انجام دهید.

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی پیش آید:

  • با کشیدن وﻟﻮم ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی به طرف ﺑﯿﺮون، دستگاه روﺷﻦ نمی‌شود.
  • لباسشویی ﻋﻤﻞ آﺑﮕﯿﺮی را ﺑﻪ اﺗﻤﺎم رﺳﺎﻧﺪه، اﻣﺎ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺑﻌﺪی اﻧﺠﺎم نمی‌شود.
  • درحالی‌که ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺧﺎﻣﻮش اﺳﺖ، ﺑﺎ ﺑﺎز ﺷﺪن ﺷﯿﺮ آب، ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺮوع ﺑﻪ آﺑﮕﯿﺮی می‌کند.
  • لباسشویی مرتباً در ﺣﺎل آﺑﮕﯿﺮی اﺳﺖ و ﻋﻤﻞ آﺑﮕﯿﺮی ﻗﻄﻊ نمی‌شود.
  • از ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی در ﺣین ﮐﺎر آب ﻧﺸﺖ می‌کند.
  • هیتر لباسشویی آب را ﮔﺮم نمی‌کند.
  • لباسشویی آﺑﮕﯿﺮی کرده اﻣﺎ ﻣﻮﺗﻮر ﺷﺴﺘﺸﻮ ﮐﺎر نمی‌کند.
  • لباسشویی ﻋﻤﻞ ﺷﺴﺘﺸﻮ را اﻧﺠﺎم می‌دهد اﻣﺎ آب ﮐﺜﯿﻒ ﺗﺨﻠﯿﻪ نمی‌شود.
  • دور ﺗﻨﺪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻋﻤﻞ نمی‌کند و درنتیجه آب لباس‌ها ﮔﺮﻓﺘﻪ نمی‌شود.
  • لباسشویی ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﺷﺴﺘﺸﻮی ﻟﺒﺎس، ﺣﺮﮐﺖ می‌کند.
  • صدای ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎم ﮐﺎر زﯾﺎد اﺳﺖ.
  • علت حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی
  • علت توقف و یا خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین شستشو
  • دیگ لباسشویی نمی چرخد.

در صورت بروز هر یک از مشکلات بالا بهتر است با شرکت هومیکسو تماس گرفته تا برای تعمیرات لباسشویی آبسال در فشم متخصصین کار آموزده خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام کند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در فشم

تعمیرات لباسشویی آبسال در فشم

ویژگی های مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در فشم

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در فشم یکی از مراکز تخصصی و فعالی است در شرق تهران که با داشن تیم قوی و با تجربه توانسته اعتماد مشتریان در این منطقه را کسب نماید.

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از ویژگی های بارز مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در فشم میتوان به این نکته اشاره کرد که در تمامی روزهای نفته آماده ارائه خدمات به این اهالی میباشد ، چون این منطقه دور از تهران هست افرادی که در تهران ساکن هستند آخر هفته ها را به این منطقه میایند و همین امر باعث میشود  این ویژگی مرکز بیشتر به چشم بیاید.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی آبسال با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند آبسال و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آبسال  آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در فشم به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماشین لباسشویی شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02177147330

02177145282

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *