تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی

تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی

 

تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی

تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی

تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در آزادی در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

مشکلات متداول لباسشویی آبسال

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی آبسال

لباسشویی آبسال جهت استفاده خانگی طراحی شده است . بهتر است ماشین لباسشویی را بر روی جسمی همانند موکت قرار دهید. اگر لباسی آلوده به مواد نفتی است .
باید آلودگی مربوطه را با مواد شوینده ابتدا پاک کرده سپس بعد از خشک شدن لباس آن را با لباسشویی بشویید. هنگامی که اشیایی همانند پرده یا پتو را به دستگاه برای شستشو می دهید.
بعد از شستشو توجه داشته باشید که فیلتر دستگاه نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر، از شیرهای برقی دستگاه به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب به آن ها جلوگیری کنید. هنگام راه اندازی دستگاه توجه داشته باشید که شیر باز باشد.
به دلیل اینکه هنگام استفاده از مواد شوینده هایی که مخصوص دستگاه نیست بخش هیدرواستات دستگاه آسیب می بیند حتما از مواد شوینده ای که مختص ماشین لباسشویی است استفاده کنید.
با رعایت نکات ایمنی نیاز خود را به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آزادی به حداقل برسانید .

تعمیرات لباسشویی آبسال در منزل

اگر نیازمند سرویس ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید، نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی هومیکسو می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیرات ماشین لباسشویی در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای هومیکسو حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لباسشویی در منزل

 

  • از قطعات اصلی و اورجینال لباسشویی به منظور تعمیر دستگاه استفاده می شود.
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیرات ماشین لباسشویی است.
  • متخصصین ویژگی های وقت شناسی و احترام به مشتری را دارند.

 

ریست لباسشویی آبسال

هدف از ریست کردن ماشین لباسشویی چیست؟

معمولا در ماشین های لباسشویی جدید، با هدف پاک کردن برنامه هایی که مشکل پیدا کرده اند، قابلیت ریست کردن وجود دارد و پیشنهاد متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در آزادی برای اینکه مشکلاتی که در دستگاه وجود دارد رفع شود،این است که شما فقط با فشار دادن یک دکمه می توانید دستگاه را ریست نمایید.

  • اگر صفحه نمایش لباسشویی چشمک می زند.
  • اگر در لباسشویی برنامه ای را اشتباه انتخاب کردید.
  • اگر لباسشویی روی برنامه ای قفل کرده است.

همه ی این موارد مشکل با ریست ماشین لباسشویی حل می شود.

نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در تهران

شما می‌توانید از طریق فرم تماس آنلاین، تماس با شعب تعمیرگاهی نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در آزادی و ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید. فرم سفارش آنلاین تعمیرات اولویت رسیدگی نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی می‌باشد.

وظیفه اصلی این مجموعه ارائه ی تعمیرات و خدمات سرویس لباسشویی آبسال در سراسر تهران است که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی لباسشویی آبسال در تهران اشاره نمود.

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آبسال

علت بروز اختلال در عملکرد تایمر لباسشویی آبسال

بررسی تایمر و موتور تایمر

تایمر لباسشویی یکی از قطعات لباسشویی آبسال می باشد که ساختاری پیچیده دارد و در صورت خرابی این قطعه که موتور و شفت و سیم های ورودی و خروجی زیادی هم دارد، تعمیر و راه اندازی مجدد آن نیازمند حضور تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی می باشد.

بررسی میکروسوئیچ قفل درب

میکروسوئیچ لباسشویی یکی از قطعات لباسشویی آبسال می باشد که با کار نکردن تایمر لباسشویی باید برسی شود، میکروسوئیچ قطعه ای از لباسشویی است که وضعیت باز و بسته بودن درب لباسشویی را برعهده دارد، اگر میکروسوئیچ فعال باشد درب ماشین لباسشویی بسته می باشد.

در صورت بروز مشکل در میکروسوئیچ، دستگاه را از برق بکشید و با یک مولتی متر از صحت یا خرابی آن اطمینان حاصل کنید و در صورت خرابی آن به تعویض میکروسوئیچ دستگاه اقدام کنید.

تعمیر تسمه ماشین لباسشویی آبسال

 

تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی

تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی

اگر با روشن کردن ماشین لباسشویی دیگ شستشو نچرخید ممکن است به دلیل معیوب شدن تسمه ی ماشین لباسشویی باشد ، در اینجا دلایل معیوب شدن تسمه لباسشویی را به منظور تعمیرات لباسشویی آبسال شرح میدهیم :

  1. یکی از مشکلاتی که برای این قطعه به وجود میاید ؛ علت پاره شدن تسمه میباشد که باعث در آمدن تسمه از جای خود می شود.
  2. ممکن است تسمه لباسشویی بی کیفیت شده باشد.
  3. ممکن است تسمه ی لباسشویی شل شده باشد.

نحوه چک کردن تسمه لباسشویی :

  • ماشین لباسشویی را خاموش کنید.
  • دیگ شست و شو را با دست بچرخانید.
  • اگر دیگ شست و شو آزادانه و بدون هیچ مشکلی بچرخد، تسمه سالم است.
  • هم چنین ممکن است که اندازه تسمه مناسب نباشد مثلاً اگر تسمه کوتاه یا بلند باشد ، هنگام شروع کار این اندازه ی نامناسب تسمه ماشین لباسشویی به دیگ شست و شو اجازه ی چرخیدن نمی دهد.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی آبسال شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی به شماره تماس 55810742 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال در آزادی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *