تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر

تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر

 

تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر

تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر

تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در مهرشهر با تضمین بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت خدمات در نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده در دستگاه ها به منظور تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر کاملا اصل و اورجینال می باشد. و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در مهرشهر خدمات تعمیر لباسشویی را در سراسر نقاط تهران و کرج ارائه می دهد.

آموزش تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در مهرشهر مسیر زیر را به منظور تعمیر لباسشویی آبسال پیشنهاد می کند.

تعمیر دیگ لباسشویی آبسال در مهرشهر

در این بخش به روش بیرون آوردن دیگ لباسشویی به منظور آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در مهرشهر پرداخته ایم:

  • پس از جدا کردن تمام اتصالات مکانیکی دیگ از بدنه می توان آن را بیرون آورد.

بهتر است به علت بالا بودن وزن دیگ از جرثقیل برای خارج کردن آن استفاده کنید.

  • اگر به هر دلیل نتوانستید از جرثقیل استفاده کنید، به کمک یک نفر دیگر دیگ را از آن خارج کنید.
  • هنگام خارج کردن بهتر است با یک دست زنجیر و با دست دیگر دیگ را کنترل کنید.
  • دیگ را تا حدی که فنرها کمی آزاد شوند بالا آورده و بعد فنرها را از دیگ جدا کنید.
  • برای اینکه هیچ فشاری به بدنه، دیگ و لوازم ماشین وارد نشود، قاب پشت ماشین را باز کنید تا دیگ به راحتی از جای خود بیرون آید.
  • تسمه ی شیاردار و پولی بزرگ بعد از باز کردن قاب پشت دیگ به خوبی دیده میشوند.
  • در این حالت دیگ لباسشویی آماده خارج کردن است.
  • با دست راست زنجیر را کم کم به طرف پایین کشیده و دیگ را از بدنه خارج کنید.
  • با دست دیگر، دیگ را در وسط قرار دهید تا به اجزای دیگر لباسشویی برخوردی نداشته باشد.
  • اگر در موقع بالا آمدن دیگ، متوجه درگیر شدن دیگ با سیم یا لاستیک شدید، به آسانی میتوانید با کشیدن زنجیر، سمت چپ دیگ را کمی پایین آورید تا گیر ایجاد شده برطرف شود و دوباره دیگ را بالا ببرید.
  • باید توجه کنید که چون اتصال سیم های اجزای الکتریکی بین دیگ و بدنه برقرار است، دیگ را به آرامی و با دقت خارج کنید و نیازی به بالا بردن بیش از اندازه ی دیگ نیست.

آموزش روش باز کردن سنگ پلاستیکی زیر دیگ ماشین لباسشویی

تعویض بلبرینگ های دیگ

  1. در ابتدا دیگ را روی یک حلقه ی لاستیکی قرار دهید.
  2. و بعد با یک آچاربکس شماره 13 میلی متر، پیچ محکم کننده ی سنگ به دیگ را باز کنید.
  3. بعد از باز شدن، پیچ نگهدارنده ی سنگ زیر را از جای خود بیرون آورید.
  4. به کمک آچار بکس شماره ی 13 میلی متر، پیچ دیگر نگهدارنده ی سنگ زیر را باز کنید.
  5. دقت کنید که زمان بیرون آوردن آخرین پیچ نگهدارنده ی سنگ، آن را با دست دیگر نگه دارید تا ایمنی بیشتری ایجاد کنید..
  6. بعد از باز کردن پیچهای نگهدارنده ی سنگ زیر، آن را با دو دست گرفته و از جای خود بردارید تا از دیگ جدا شود وزن این سنگ حدود 11/3 کیلوگرم می باشد.

تعمیر لباسشویی آبسال در منزل توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در مهرشهر

تعمیر ماشین لباسشویی یک معضل بزرگ و سخت است که بیشتر افراد این روز ها در زندگی خود با آن روبرو هستند زیرا تعمیر لباسشویی بسیار پیچیده بوده و تعمیرات ماشین لباسشویی توسط افراد غیر متخصص غیرممکن است و امکان دارد خرابی بیشتری به بار آورد پس برای تعمیر ماشین لباسشویی بهتر است از متخصصین این کار کمک بگیرید یا از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل استفاده کنید.

اما بیشتر مردم نمی‌دانند جهت تعمیرات ماشین لباسشویی باید به چه مرکزی مراجعه کنند، متخصصین هومیکسو با داشتن تکنسین های مجرب و متعهد می‌توانند انواع خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیرات یخچال را در محل مورد نظر شما با هزینه ی مناسب و در کمترین زمان ممکن بدون هیچگونه اتلاف وقت برای شما مشتریان عزیز انجام دهند.

نمایندگی لباسشویی آبسال در مهرشهر کرج

 

تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر

تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر

ماشین لباسشویی امروزه به عنوان پر استفاده ترین وسیله ی برقی در هر خانه ای می‌باشد و در واقع امروزه کمتر منزلی یافت می شود که بدون ماشین لباسشویی باشد، تعمیر ماشین لباسشویی و خرابی ماشین لباسشویی خود یک معضل بسیار بزرگی است که فکر مشتریان را به خود درگیر می کند زیرا تعمیرات ماشین لباسشویی توسط خود افراد کاری بسیار دشوار می باشد و قطعا باید به نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در مهرشهر مراجعه نمایند.

تعمیر لباسشویی یکی از نیازهای اصلی افراد می باشد زیرا خرابی این وسیله باعث صرف وقت زیاد برای شستشوی لباس ها با دست می‌شود و این موضوع بسیار زمان بر و البته خسته کننده خواهد بود، در این شرایط افراد مجبور هستند هزینه‌های زیادی را بپردازند تا ماشین لباسشویی را به تعمیرگاه مجاز برده و  تعمیر کنند اما متخصصان هومیکسو این مشکل را حل نموده‌اند و با ارائه ی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل این نیاز مشتریان خود را برطرف کردده اند.

تعمیر لباسشویی توسط متخصصین نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال هومیکسو به این گونه است که ابتدا کاربران هنگام تماس با متخصصین مشکل خود را مطرح می‌کنند در صورت جزئی بودن مشکل کاربران را راهنمایی می کنند تا بدون هیچ اذیت و هزینه ای مشکل به طور کلی برطرف شود اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد تکنسین های هومیکسو سریعاً خود را به محل مورد نظر رسانده و بدون حمل کردن محصول از منزل سعی در تعمیرات ماشین لباسشویی مورد نظر خواهند کرد. ارائه ی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل توانسته بزرگترین مشکل افراد یعنی حمل و نقل را برطرف کند.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در مهرشهر با شماره تماس 44287993 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی آبسال شما در سریع ترین زمان ممکن ارائه شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال در مهرشهر کرج کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *