تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر

تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر

 

تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر

تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر

تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ظفر در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

مشکلات متداول لباسشویی آبسال

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در منزل

اگر نیازمند سرویس ماشین لباسشویی یا تعمیر لباسشویی خود هستید، نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ظفر هومیکسو می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر و تعمیرات ماشین لباسشویی در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات هومیکسو حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

آموزش تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر

ریست لباسشویی آبسال

اکثر ماشین های لباسشویی جدید دارای ویژگی ای هستند که به شما امکان می دهد پس از تجربه دیدن یک کد خطا یا کار نکردن دستگاه، دوباره لباسشویی خود را راه اندازی کنید تا مشکل لباسشویی تان برطرف شود. از جمله دلایلی که منجر به بروز مشکل برای لباسشویی می شود: نوسان برق، قطعی برق و یا ورود ولتاژ زیاد برق به یکباره  به دستگاه شما می باشد. اغلب ماشین های لباسشویی برای ریست کردن دارای یک دکمه هستند و به این ترتیب می توانید برخی از مشکلات بوجود آمده برای لباسشویی را برطرف نمایید.

در لباسشویی های بدون دکمه ریست، در اغلب موارد از برق کشیدن لباسشویی و مجدداً وصل کردن آن به پریز برق به عنوان ابزاری برای ریست لباسشویی آبسال استفاده می شود. معمولاً ماشین‌های لباسشویی قابل برنامه ریزی قابلیت ریست برای پاک کردن برنامه ای که مشکل پیدا کرده است را دارند.

توجه کنید که برخی از مشکلات ماشین لباسشویی مانند مواقعی که قطعه ای سوخته یا معیوب شده باشد، تنها با ریست لباسشویی آبسال برطرف نمی شوند. در صورتی که جهت برطرف کردن مشکل دستگاه خود نیاز به کمک تکنسین حرفه ای و باتجربه نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ظفر دارید.

اگر دکمه ریست لباسشویی آبسال کار نکرد باید چه کاری انجام دهیم؟

در بعضی از موارد پس از ریست ماشین لباسشویی اتفاقی نمی‌افتد. ممکن است دستگاه شما دچار یک مشکل فنی شده باشد و یا اینکه احتمالا قطعه ای از آن معیوب شده باشد. در این میان از رایج ‌ترین مشکلات می‌توان به خراب شدن سوئیچ درب لباسشویی و یا تایمر اشاره کرد که ممکن است نیاز به تعویض هر یک از این ها باشد.

در چنین مواقعی اگر دانش فنی در زمینه تعمیرات لباسشویی آبسال ندارید بهتر است از یک تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر و با تجربه در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال کمک بگیرید. برای این کار شما می توانید در خواست خود را از طریق فرم  آنلاین و یا تماس تلفنی، ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای رسیدگی به مشکل شما اقدامات لازم را انجام دهیم.

عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی آبسال

 

از نظر نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ظفر نچرخیدن دیگ لباسشویی آبسال ممکن است به دلیل وجود داشتن عیب و ایراد در هر یک از موارد زیر باشد :

·    تسمه ها

·     پمپ تخلیه

·    مجموعه قفل درب

·    موتور

·    سوئیچ ها و تنظیمات

·     مقدار بیش از حد لباس

 

نصب ماشین لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر

تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر

مرحله اول انتخاب مکان مناسب

 

با توجه به وضعیت زندگی شما گزینه هایی برای مکان نصب ماشین لباسشویی وجود دارد . شما باید بهترین مکان را برای نصب از نظر صاف و هموار بودن و بدون داشتن شیب انتخاب کنید و همچنین مکان مورد نظر شما باید دسترسی آسان به آب سرد و گرم داشته باشد و همچنین دارای محل تهویه و نزدیک به پریز برق باشد و همچنین برای نصب لباسشویی سطح سخت و بدون لرزش انتخاب شود.ماشین لباسشویی باید از سیستم های گرمایشی فاصله داشته باشد. در بعضی از منازل و آپارتمان های نو ساز برای استفاده از ماشین لباسشویی مکان های خاصی پیش بینی شده است.

مرحله دوم تراز دستگاه به وسیله پایه های متحرک

 

در زیر ماشین لباسشویی 4 پایه ای وجود دارد که هر پایه قابل تنظیم می باشد. معمولا در هر لباسشویی یک آچار مخصوص مربوط به پایه ها وجود دارد که به وسیله ی آن تنظیم دستگاه انجام میگرد.

اگر پایه ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید سطح ماشین لباسشویی پایین تر و با چرخاندنش در جهت عکس عقربه های ساعت سطح ماشین لباسشویی بالاتر میرود. به وسیله ی پایین و بالا بردن پایه ها و یک تراز دستی که روی ماشین لباسشویی قرار میدهیم (بعضی از ماشین لباسشویی ها برروی خود تراز هم دارند) سطح ماشین لباسشویی را تراز کرده که اینکارباعث عدم لرزش ماشین لباسشویی می شود.

نصب شیلنگ تخلیه

 

شیلنگ تخلیه آب را که راه خروجی آب از ماشین لباسشویی میباشد به نزدیک ترین راه به فاضلاب وصل میکنیم معمولا اتصالات را به زیر سینک دستشویی وصل میکنند.

دوشاخه را به برق زده و به وسیله ی دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی از دستور کار منوی اصلی آن اطلاعات کسب کنید .

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی آبسال شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ظفر به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی آبسال شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال در ظفر کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *