تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری

تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری

 

تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری

تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری

تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ستاری با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر لباسشویی آبسال کاملا اصل و اورجینال بوده و نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ستاری خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری و در سراسر نقاط تهران و در محل مورد نظر شما را ارائه می دهد.

درصورتی ‌که لباسشویی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لباسشویی آبسال در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ستاری از این خدمات بهره‌ مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌ شدن برگه گارانتی نمی ‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی آبسال بهره ‌مند شوید می‌توانید با یکی از شعبه های نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری در سراسر تهران تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین را ه را برای تعمیر یا سرویس لباسشویی آبسال خود به دست آورید ارائه ی خدمات باکیفیت به شما باتجربه ی چندین ساله به دست آمده است.

آموزش تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری

تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری کاملا اصل و اورجینال بوده و خدمات تعمیر لباسشویی در ستاری در سریع ترین زمان ممکن توسط هومیکسو ارائه می شود.

تعمیر دیگ لباسشویی آبسال

متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ستاری به منظور تعمیر انواع ماشین لباسشویی، و برای بررسی علت نیمسوز شدن موتور ماشین لباسشویی، علت لقی دیگ لباسشویی، علت نچرخیدن پروانه ماشین لباسشویی، تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو آبسال و سایر برندها و علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی و عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال و عیب یابی سایر برندهای ایرانی و خارجی ماشین لباسشویی و همچنین برای برطرف کردن سایر مشکلات ماشین لباسشویی آموزش های لازم را دیده اند و در این زمینه متخصص می باشند.

که در صورت درخواست شما برای تعمیر دستگاه ماشین لباسشویی تان، در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر شده و مشکل را برطرف می کنند.

تعمیر لباسشویی آبسال در منزل

خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در منزل و محل مورد نظر شما از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال گاهی نیاز دارد تا شما از تخصص کافی برخوردار باشید و یا به راحتی برخی از مشکلات را می توانید بدون کمک و یا با راهنمایی کوچک حل کنید.

همانطور که می دانید بلافاصله بعد از خرید ماشین لباسشویی فروشنده از شما می خواهد تا به ماشین لباسشویی دست نزنید و متخصصان نصب ماشین لباسشویی آبسال را به محل می فرستند تا برای بار اول ماشین لباسشویی شما را نصب کنند.

همچنین این متخصصان به صورت سالیانه و یا دوره ای به سرویس ماشین لباسشویی آبسال شما نیز می پردازند تا از خطرات احتمالی ماشین لباسشویی شما کاسته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

 

تفاوت های میان نمایندگی لباسشویی آبسال با سایر تعمیرگاه ها وجود دارد که شاید برای شما هم مهم باشد .

 

  • تخصص و تجربه : تعمیرکاران نمایندگی به مشکلات و منطقه آسیب دیده در موارد مختلف آشنایی و تجربه کافی را دارند و به سادگی میتوانند آنرا رفع کنند.
  • قطعات اورجینال : قطعات اصلی و با کیفیت آبسال تنها در اختیار نمایندگی میباشد ، این قطعات با مشخصات قطعه معیوب شما کاملا یکسان بوده و تفائتی در عملکرد دستگاه شما پس از تعمیر نمیگذارد .
  • ضمانت و پشتیبانی : ما با توجه به تخصص تعمیرکاران و اطمینان از کیفیت قطعات خود توانسته ایم خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را با گارانتی به مشتریان عرضه کنیم.
  • فاکتور خدماتی : فاکتور خدمات و قطعات را میتوانید پس از تعمیر از تکنسین دریافت کنید و این فاکتور را تا پایان مدت گارانتی نزد خود نگه دارید.

آموزش نصب ماشین لباسشویی آبسال

آموزش نصب ماشین لباسشویی آبسال به شرح زیر میباشد:

  • با آموزش نصب ماشین لباسشویی آبسال، در کمترین زمان ممکن این دستگاه را راه اندازی کنید.
  • ماشین لباسشویی باید در مکانی صاف، بدون شیب و نزدیک به لوله فاضلاب قرار بگیرد.
  • بعد از قرار دادن ماشین لباسشویی در محل، پایه ها را تنظیم کرده سپس با تراز، میزان شیب را تصحیح کنید.
  • حالا نوبت به اتصال شلنگ های آب سرد و گرم رسیده است. آنها را وصل کرده و با بست آنها را محکم کنید.
  • معمولا مسیر تخلیه در نزدیک سینک ظرفشویی قرار دارد، شلنگ تخلیه را جاگذاری کنید.
  • از سالم بودن سیم برق ماشین لباسشویی آبسال اطمینان پیدا کرده سپس آن را به پریز برق متصل کنید، دستگاه را روشن کرده و استفاده کنید.

راهنمای نحوه قرارگیری ماشین لباسشویی هنگام نصب

 

تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری

تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری

در ادامه به راهنمای نصب لباسشویی آبسال جهت نحوه ی قرار گیری درست دستگاه پرداخته ایم :

  • جایی که ماشین لباسشویی را می خواهید قرار دهید باید کاملا صاف و بدون شیب باشد.
  • اگر محل قرارگیری ماشین لباسشویی شیب دارد هرگز از چوب یا اشیاء دیگر برای تراز کردن آن استفاده نکنید.
  • شما می توانید شیب مورد نظر را با باز کردن پایه های ماشین لباسشویی برطرف کنید.
  • با توجه به راهنمای نصب ماشین لباسشویی شیب سطح باید حدود یک درجه باشد نه بیشتر.
  • ماشین لباسشویی باید ده سانتیمتر نسبت به دیوار عقب و دو سانتیمتر از طرفین باید فاصله داشته باشد.
  • پایه های ماشین لباسشویی را تا حدی باز کنید که دو سانتیمتر با زمین فاصله داشته باشد.
  • گردش هوا در اطراف ماشین لباسشویی باید به خوبی صورت بگیرید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه ماشین لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری با شماره تماس 44287993 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر لباسشویی آبسال را در سریع ترین زمان ممکن توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در ستاری هومیکسو دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال در ستاری کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *