تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان

تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان ، تعمیرات لباسشویی آبسال در لواسان

با وجود کیفیت بالای محصولات آبسال به ویژه ماشین لباسشویی این برند امکان خرابی لباسشویی هست، استفاده نکردن صحیح از هر نوع وسیله ای عمر آن را پایین می آورد ،در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان میتوانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در لواسان تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات تخصصی لباسشویی شما اقدامات لازم را انجام دهند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در لواسان

تعمیرات لباسشویی آبسال در لواسان

مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان با بهره گیری از تکنسین های آموزش دیده و با تجربه آبسال سرعت تشخیص ایراد دستگاه را به شدت پایین آورده و رضایت مشتری از تعمیر با سرعت و دقت بالای تعمیر کاران را بالا برده.

ماشین لباسشویی یکی از لوازم برقی مهم و کاربردی در منزل ماست همه ماست که روزانه از آن استفاده میکنیم و با خراب شدن آن دغدغه اینکه تعمیر لباسشویی را به چه کسی بسپاریم پیش می آید.

هنگامی که ماشین لباسشویی آبسال به  درستی کار نمی کند و یا از کار افتاده است، زمان آن فرا رسیده است که با کمک متخصصان تعمیرات لباسشویی آبسال در لواسان ، مشکل دستگاه را برطرف و از بیشتر شدن خرابی و آسیب دیدن سایر قطعات آن جلوگیری کنید

همکاران مجرب ما درزمان تعیین شده با مراجعه به محل برای برطرف کردن مشکل لباسشویی شما و تعمیر ماشین لباسشویی بدون انتقال به تعمیرگاه انجام میدهند.در صورت نیاز فقط قطعه معیوب شما به تعمیرگاه انتقال داده شده و همکاران باتجربه و مجرب ما به صورت تخصصی مشکلات ماشین لباسشویی شما را رفع میکنند.

نکات ایمنی که باید رعایت کنید تا عمر دستگاه شما بیشتر شود را در ادامه توشی میدهیم تا با رعایت نکات ایمنی از آسیب رساندن به ماشین لباسشویی خود پیشگیری کنید و به تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان نیاز پیدا نکنید:

نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی:

لباس شویی جهت استفاده خانگی طراحی شده است .

هنگامی که ماشین لباسشویی را بر روی جسمی همانند موکت قرار می دهید.

هنگامی که وسائلی همانند پرده یا پتو را به دستگاه برای شستشو می دهید.

بعد از شستشو توجه داشته باشید فیلتر دستگاه نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر.

از شیرهای برقی دستگاه به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب به آن ها جلوگیری کنید.

هنگام راه اندازی دستگاه توجه داشته باشید که شیر باز است.

به دلیل اینکه هنگام استفاده از مواد شوینده هایی که مخصوص دستگاه نیست بخش هیدرواستات دستگاه آسیب می بیند حتما از مواد شوینده ای که مختص ماشین لباسشویی است استفاده کنید.

هر شش ماه یکبار از پودر جرم گیر لباسشویی استفتده کرده تا هم لباس های شما بهتر شسته شود هم دستگاهی که برای تمیزی از آن استفاده میکنید عاری از هر گونه جرم و میکروبی باشد.

با رعایت نکات ایمنی نیاز خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی به حداقل برسانید

تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان

تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان

 

اولویت متخصصین مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه های تعمیرات شما کاهش یابند. همچنین، در مواقعی که قطعه اصلی مورد نیاز در بازار موجود نیست، می توان به رفع مشکل لباسشویی و ارائه خدمات ادامه داد. با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی ، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص لباسشویی بوده و تنها قطعات اورجینال بر روی دستگاه شما نصب می گردند.

متخصصین مرکز تعمیرات لباسشویی آبسال در لواسان به دلیل تجربه بالا و آموزش های تعمیر لباسشویی آبسال در کوتاه ترین زمان میتوانند به صورت صحیح ایراد دستگاه را تشخیص دهند تا با دستکاری باعث ایجاد آسیب بیشتری  به دستگاه نشوند و با تشخیص صحیح ایراد دستگاه در صورت امکان قطعه معیوب را تعمیر میکنند و در صورت سوخته بودن قطعه آن را تعویض میکنند که چون مرکز تعمیر لباسشویی آبسال زیر نظر نمایندگی آبسال میباشد تمامی قطعات مورد استفاده از نمایندگی تامین میشود.

 

اگر شما ساکن لواسان هستید و دوری شما از تهران باعث شده کسی برای تعمیر لوازم خانگی شما نیاید مرکز تعمیرات لباسشویی آبسال در لواسان مشکل شما را حل کرده و فقط کافیست با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در لواسان تماس بگیرید تا هم از مشاوره رایگان با کارشناسان فنی ما بهرهمند شوید هم میتوانید در صورت نیاز درخواست تعمیر کار مجرب را برای تعمیرات لباسشویی ثبت کنید.

در صورت بروز چنین مشکلاتی برای دستگاهتان میتوانید با مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در لواسان تماس بگیرید تا تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی شما در کوتاه ترین زمان اعزام نمایند .

مشکلات و عیب های رایج ماشین لباسشویی آبسال

  • ماشین لباسشویی جرم و رسوب گرفته و بوی بدی می دهد.
  • بعضی اوقات لباسها داخل ماشین لباسشویی دچار پارگی و آسیب می شوند.
  • آب داخل ماشین لباسشویی مانده و آب را تخلیه نمی کند.
  • ماشین لباسشویی شستشو را کامل انجام نداده و برنامه نیمه کاره می ماند.
  • هنگام شستشو پودر در محفظه جاپودری ماشین لباسشویی می ماند.
  • بدنه ماشین لباسشویی برق دارد.
  • ماشین لباسشویی از کار افتاده و اصلا روشن نمی شود.
  • بعد از اتمام شستشو درب ماشین لباسشویی باز نمی شود.
  • لباسها در ماشین لباسشویی بیش از حد چروک می شود.
  • ماشین لباسشویی لرزش شدید داشته و از جای خود تکان می خورد.
  • ماشین لباسشویی صدای زیاد و غیر طبیعی دارد.
  • نمایشگر ماشین لباسشویی کد خطا (Error) نشان می دهد.
  • از زیر ماشین لباسشویی آب نشت می کند.

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشتاسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *