دسته‌بندی نشده

تعمیر لباسشویی توان

تعمیر لباسشویی توان

تعمیر لباسشویی توان در نمایندگی تعمیر لباسشویی توان

از آنجا که لباسشویی یکی از وسایل ضروری و پر استفاده در هر خانه است این امکان وجود دارد که پس از استفاده مکرر دچار مشکلاتی شود مشکلاتی از جمله روشن نشدن لباسشویی ، تخلیه نکردن لباسشویی و غیره … که این مشکلات عمدا به دو دسته غیر تخصصی و تخصصی تقسیم میشوند که مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی هستند که با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات پیش پا افتاده میتوانیم از بروز برخی مشکلات جدی به دستگاه جلوگیری کنیم اما مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی هستند که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد ، در صورت بروز اینگونه مشکلات میتوانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی توان مذاجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر لباسشویی توان

نمایندگی تعمیر لباسشویی توان

تعمیر لباسشویی توان در نمایندگی تعمیر لباسشویی توان با نازلترین قیمت و ارائه بهترین خدمات . نمایندگی تعمر لباسشویی توان باداشتن کادری مجرب تکنسین های دوره دیده ، با تجربه و متعهد آماده ارائه خدمت به شما دوستان عزیز است . در صورت نیاز میتوانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی توان تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید .

برخی از اجزای لباسشویی

المنت (هیتر)

هیدروستات لباسشویی

ترموستات ماشین لباسشویی

تایمر

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

کاسه نمد ماشین های لباسشویی

پولی ماشین های لباسشویی

تسمه­ لباسشویی

پمپ آب لباسشویی

مخزن شستشو

شیر ورودی آب

موتور ماشین لباسشویی

سوئیچ پاور (روشن/ خاموش)

میکرو سوئیچ

تعمیر لباسشویی توان در نمایندگی تعمیر لباسشویی توان

لباسشویی روشن نمی شود ، دلیل روشن نشدن لباسشویی چیست 

روشن نشدن لباسشویی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد اما از اصلی ترین دلایل آن میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم و به تعمیر لباسشویی توان پردازیم

برق دستگاه را چک کنید و از وجود جریان برق در لباسشویی مطمعن شوید

سیم دوشاخه دستگاه را چک کنید در صورت خرابی سیم دوشاخه دستگاه روشن نمی شود

میکروسوئیچ دستگاه خراب شده است ، ویا رابط های میکروسوئیچ قطع شده است 

هیدروستات دستگاه دچار خرابی شده است

وارد نشدن برق از ترمینال به کلید دستگاه

در صورتی که با بررسی و چک کردن مراحل بالا دستگاه شما همچنان روشن نمی شود مشکل جدی و تخصصی به دستگاه شما وارد است که میتوانید برای تعمیر لباسشویی خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی توان مراجعه کنید و مشکل پیش آماده برای دستگاه خود را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر لباسشویی توان

دیگ لباسشویی نمی چرخد ، دلایل بروز این مشکل چیست

در این حالت لباسشویی عمل آب گیری را انجام می دهد اما نمی چرخد . نچرخیدن دیگ لباسشویی عمداً به دو دلیل رخ می دهد که در ادامه با دو دلیل بروز این مشکل آشنا میشویم و میتوانیم از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنیم

اگر با این مشکل روبرو شدید ابتدا لباس هارا در بیاورید و دوباره با توجه به حداکتر ظرفیت لباسشویی ان هارا در مخرن قرار دهید زیرا هنگامی که با این مشکل مواجه میشویم دستگاه چرخش خودکار دستگاه متوقف می شود.لباس های سنگین وضخیم  بیشتر مواقع باعث ایجاد عدم تعادل وزنی می شود

یکی دیگر از دلایل اصلی نچرخیدن دیگ میتواند خراب بودن سیستم قفل درب لباسشویی باشد

لباسشویی تخلیه نمی کند ، تخلیه نکردن لباسشویی به چه دلایلی بروز می دهد

تخلیه نکردن لباسشویی چند دلیل شایع دارد که اصلی دلایل تخلیه نکردن لباسشویی به شرح زیر است

پمپ تخلیه دستگاه دچار گرفتگی شده است

شلنگ تخلیه مسدود شده است

پمپ تخلیه دستگاه دچار مشکل و خرابی شد است

مسیر خروج زیر دیگ گرفته است

خرابی برد یا تایمر لباسشویی

 از آنجا که برد و تایمر مانند مغز لباسشویی هستند در صورتی که این دو قطعه موجب خرابی شدند میتوانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی توان مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

بدنه لباسشویی برق دارد ، دلیل برق داشتن بدنه لباسشویی چیست

1.قطعات الکتریکی دارای اتصال است .

رفع مشکل :  ابتدا سیم های رابط مصرف کننده مانند : پمپ ، شیر الکتریکی ، واتر پمپ ، هیدرو استات و هیتر را قطع نموده و سپس به جستجوی قطعه ی خراب میگردیم. د ر صورتی قطعه خراب شده را شناسایی کردیم تعویض و یا تعمیر میکنیم .

  1. سیم های رلط مشکل دارند .

رفع مشکل : در صورتی که قطعات الکتریکی سالم باشند ، خرابی مربوط به سیم خها خواهد بود . در صورتی که تشخیص تک سیم خراب مشکل است. سیم بندی لباسشویی را کامل عوض میکنیم.

دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی توان

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی توان 

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر لباسشویی توان خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر لباسشویی توان آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر لباسشویی توان چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد .

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *