تعمیر تکنو کیت

تعمیر تکنو کیت

تعمیر تکنو کیت ، تعمیرات تکنو کیت

تعمیر تکنو کیت به صورت حرفه ای باید انجام شود زیرا تکنولوژی به کار رفته در لوازم خانگی این برند به روز و جدید بوده و تعمیرات تکنوکیت را باید به متخصصین همین برند بسپارید تا به آسیب رساندن به لوازم خانگی خود جلوگیری کنید ، امروزه هم با گران شدن وسیله های منزل بعد از خرابی لوازم خانگی دیگر نمیتوان به راحتی سال ها پیش دستگاه را تعویض کرد و یک وسیله جدید خرید بلکه اولین فکر که به ذهن میرسد تعمیر لوزم خانگی به دست تکنسین های نمایندگی آن برند است.

در صورت خرابی لوازم خانگی شما ، اگر زمان گارانتی دستگاه به اتمام نرسیده بود به گارانتی تکنو کیت زنگ بزنید تا تعمیر کاران خود را برای تعمیر به محل اعزام کنند ، در صورت اتمام زمان گارانتی لوازم خانگی خود شما میتوانید با مراکز تعمیرات تکنو کیت تماس بگیرید تا تکنسین های دوره دیه و آموزش دیده با لوازم خانگی و تکنو لوژی تکنو کیت را برای تعمیر تخصصی به محل ورد نظرتان اعزام نمایند.

تعمیر تکنو کیت

تعمیر تکنو کیت

ویژگی تعمیر در نمایندگی تعمیرات تکنو کیت :

اگر با مشکلی در روند کار لوازم خانگی خود مواجه شده اید. ممکن است برای دریافت خدمات به تعمیرکاران بسیاری تا به امروز مراجعه کرده باشید. جدای از تخصص و تبهر آن ها، تعمیرات تکنو کیت اصولی و صحیح دستگاه شما مسئله ای است که حتما باید با آن توجه کنید. چرا که هر برند با توجه به قطعات مختلفی که در آن بکار میرود، قلق های خاصی برای تعمیر و نگهداری دارد و این مسئله را متخصصان فعال در حوزه آن برند بیشتر از آن مطلع هستند. بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما به تعمیرکاران مجاز این برند مراجعه کنید. خدماتی که ما به شما ارائه میدهیم کاملا مطابق با استاندارد های تعیین شده از سوی کمپانی است و تخصص ما تعمیر لوازم خانگی با ماهرترین تعمیرکاران و اورجینال ترین قطعات و بالا ترین کیفیت در کمتری زمان است.

با توجه به تجربه بالای تعمیرکارانمان که ماهر در عیب یابی دستگاه شما چه قدیمی باشد و چه جدید، این تضمین را به شما میدهیم که مشکل دستگاه شما را به خوبی تشخیص دهیم و بدون محتمل شدن شما به هزینه های اضافی و دوباره کاری، برای شما در کمترین زمان عیب یابی و رفع عیب ها و تعمیرات تخصصی را انجام دهیم. همچنین، شما میتوانید به سرویس های ما، خدمات پشتیبانی را هم اضافه کنید. ما خدمات پشتیبانی خود را به شما در تمام ساعات روز ارائه میدهیم و این پشتیبانی ما، شامل کلیه خدمات ارائه شده توسط تیم های فنی ما و همچنین قطعات تامین شده برای شما میشود. پشتیبانی، تضمینی است برای ما که به شما اطمینان دهیم تا تعمیرات لوازم خانگی خود را با اعتماد کامل به نمایندگی تعمیرات تکنو کیت در تهران بسپارید.

 

رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از ایجاد حوادث و کاهش نیاز به تعمیر تکنو کیت

  • از یک دستگاه محافظ برق برای اتصال چند وسیله ی برقی پر کاربرد استفاده نکنید. برای مثال یخچال و فریزر باید دارای یک دستگاه محافظ جداگانه باشد.
  • در زمان های مختلف، سیم و دو شاخه ی لوازم خانگی برقی را بررسی کنید تا در صورتی که مشکلی دارند، نسبت به تعمیر یا تعویض آنها اقدام نمایید.
  • در صورت آتش سوزی وسایل الکتریکی، به هیچ وجه از آب استفاده نشود و قبل از هر کاری لازم است برق اصلی ساختمان قطع گردد.
  • یکی دیگر از نکات ایمنی مهم که لازم است حتما رعایت شود، این است که اگر مشکلی در قسمت دو شاخه ی دستگاه هایی مثل ماکروفر، اتو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی،  و … به وجود آمده است ، تا زمان تعویض یا تعمیر دو شاخه از این دستگاه ها استفاده نکنید؛ زیرا خطر برق گرفتگی وجود دارد.
  •  در هنگام خرید لوازم خانگی برقی دقت کنید که حتما دارای برچسب انرژی +A باشند تا از نظر مصرف انرژی در وضعیت بهینه و استاندارد قرار داشته باشند.
  •   معمولا در هنگام به وجود آمدن ایراد و خطا در نحوه ی عملکرد دستگاه ها، اکثر افراد اقدام به دستکاری آن می کنند ولی اگر شما از دانش و مهارت تجربی کافی برخوردار نباشید، مطمئنا چنین کاری موجب افزایش میزان خرابی و به وجود آمدن مشکلات بیشتر خواهد شد. پس تعمیر تکنو کیت را به تکنیسین ها و کارشناسان مجرب مجموعه هومیکسو بسپارید.
  •  استفاده از یک پریز برای روشن کردن چند دستگاه توصیه نمی شود.
  •   برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی، دقت داشته باشید که اگر قصد دارید کف آشپزخانه را با آب شستشو دهید، حتما وسایل برقی را از پریز برق جدا کنید.

مشکلات لوازم خانگی هایی که در مرکز تعمیرات تکنو کیت انجام میشود :

  1. بدنه لباسشویی برق دارد.
  2. درب لباسشویی باز نمی شود.
  3. دیگ لباسشویی نمی چرخد.
  4. لاستیک درب لباسشویی خراب است.
  5. صدای زیاد و لرزش لباسشوی
  6. بسته نشدن در لباسشویی
  7. باز نشدن در لباسشویی
  8. آبگیری خوب نکردن  لباسها
  9. آبگیری لباسها تمام شده ولی عملیات بعدی را انجام نمیدهد.
  10. ریختن آب دیگ لباسشویی در حین کار
  11. نشدن آب گرم لباسشویی یا به جوش آمدن آب لباسشویی
  12. عمل نکردن دور خشک کن لباسشویی

و…

تعمیرات تکنو کیت

تعمیرات تکنو کیت

ماشین لباسشویی خود را از نمایندگی رسمی تکنو کیت خریداری کنید و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و در صورتی که با خرابی مواجه شد با تعمیرگاه لباسشویی تکنو کیت در نمایندگی های مجاز ما در سراسر تهران تماس بگیرید که این خرابی ها شامل :

علت های خرابی و نقص فنی ماشین ظرفشویی  تکنو کیت :

  1. فیلتر نیاز به تعویض دارد.
  2. بدنه ظرفشویی برق دارد.
  3. ظرفشویی کار نمیکند.
  4. کدهای خطا و ارور روی صفحه نمایش مشاهده میشود.
  5. شیر برقی ماشین ظرفشویی سوخته است.
  6. هیدروستات ظرفشویی خراب شده است.
  7. ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد.
  8. شیر تخلیه درست کار نمی کند.
  9. شستشوی ظرفها خوب انجام نمی شود.

در بحث تعمیرات اجاق گاز تکنو کیت

در صورت نیاز به تعمیر هر لوازم خانگی با برند تکنو کیت با مرکز تعمیر تکنو کیت در تهران تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید تا تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان خود را به محل مورد نظر شما برسانند.

با پر گردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر تکنو کیت اعزام مینمایند:

02188592650

02177114767

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *