تعمیر فر میلان

تعمیر فر میلان

تعمیرات فر میلان ، تعمیر فر میلان

ایرادات فر میلان به صورتی نیست که خود شما بتوانید آنها را حل کنید بنابراین باید در صورت خرابی فر خود با گارانتی دستگاه تماس گرفته و در صورت اتمام زمان گارانتی با مرکز تعمیرات فر میلان تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان به صورت صحیح مشکل دستگاه شما را شناسایی کرده و تعمیرکار مرکز تعمیر فر میلان مشکل دستگاهتان را حل کند.

تعمیرات فر میلان

تعمیر فر میلان

در ابتدای مقاله سعی داریم تا شما را با انواع فرها آشنا سازیم :

مزیت فر گازی به فر برقی:

به دلیل اینکه در کشور ما هزینه های مصرف گاز از انرژی برق خیلی ارزانتر است طبیعتا فر گازی هزینه پخت کمتری برای خانوار ها ایجاد می کند چراکه ( برای مثال ) برای پخت  یک مرغ با برق شما حداقل ۱۰ کیلووات بر ساعت برق مصرف می کنید که هزینه زیادی برای پخت غذا به حساب می آید. ولی اگر همین پخت را با گاز انجام بدهید هزینه های به مراتب کمتری را متحمل خواهید شد.

انواع فر از نظر نوع و محل نصب در آشپزخانه :

۱ – توکار  ( نصب در داخل کابینت )

۲ – معمولی یا در اصطلاح مُبله (بدونه نیاز به نصب استفاده به صورا پرتابل و قابل جابجایی )

انواع فر از نظر نحوه پخت و پز غذا :

۱ -فر گازی ( پخت غذا به کمک گاز شهری )

۲ -فر برقی  (پخت غذا به کمک المنت های برقی)

۳ – فر  کانوکشن convection (پخت غذا به کمک امواج ماکروفر و المنت)

فر های برقی به دلیل سیستم برقی که دارند ممکن است کمی پیچیده به نظر آید ولی در اصل نصب فرهای برقی کار پیچیده ای نبوده و تنها کافیست که دو شاخه آن را درون پریز قرار دهید. اما اگر بار اولی است که با فر های برقی سر و کار دارید بهتر است جهت نصب آن حتما از مختصص کمک بگیرید. متخصصین هومیکسو  بهترین گزینه برای نصب دستگاه شما می باشند. این متخصصین شما را به خوبی راهنمایی می نمایند که طریقه استفاده به چه شکل می باشد.

در مقایسه فر برقی و فر گازی، تفاوت بسیار کم است ولی انتخاب را سخت می کند، درست است که کنترل فر های گازی آسان تر است ولی برخی امکانات فر های برقی از قبیل گرمای سریع و خاموش شدن، انتخاب را کمی مشکل می کند.

در صورت داشتن هر کدام از فرها که مارک میلان باشد مرکز تعمیرات فر میلان میتواند شما را در تعمیر فر میلان کمک کند.در صورت بروز مشکلات زیر میتوانید را هکار ها را انجام دهید و در صورت نتوانستن با مرکز تعمیرات فر میلان تماس بگیرید.

تعمیرات فر میلان

تعمیر فر میلان

  • چراغ فر کار نمی‌کند

یکی از ایرادات رایج فر که احتمالا بعد از چند سال استفاده از اجاق گاز با آن مواجه خواهید شد، روشن نشدن چراغ فر است. در ابتدا شاید لازم باشد چراغ فر را تعویض کنید چرا که در هر حال یک وسیله‌ایست که عمری دارد و ممکن است طی سالیان سال خراب شود.

اما اگر با تعویض چراغ فر نیز همچنان مشکل ادامه داشت، احتمالا مشکل از دکمه مربوط به روشن کردن چراغ فر است. معمولا استارتر یا سوئیچ چراغ فر را خودتان نمی‌توانید تعویض کنید چرا که خطر برق گرفتگی وجود دارد.

  • حالت تمیزکردن خودکار فر کار نمی‌کند

بسیاری از فر گازهای امروزی حالت تمیزکردن خودکار دارند. همانطور که از نامش پیداست، فر برای تمیزکردن واز بین بردن خرده مانده غذاها در داخل فر، در درجه بالا شروع به کار می‌کند.

در حقیقت تمیزکاری خودکار فر فقط با حرارت رخ می‌دهد و از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود. حین انجام این کار حتی ممکن است بوی سوختگی به مشام شما برسد که طبیعیست.

یکی از ایرادات رایج فر این است که این حالت از فر گاز کار نمی‌کند. هرچند دلایل مختلفی نیز برای کار نکردن تمیزکاری خودکار فر وجود دارد.

یکی از متداول‌ترین دلایل آن، بسته نشدن درب فر است. اگر درب فر کاملا چفت نشود، تمیزکاری خودکار آغاز به کار نمی‌کند. از دیگر دلایل کار نکردن حالت تمیزکاری خودکار فر، مشکلات ترموستات در کنترل دما، مشکلات برقی یا سیم برق، مشکل فیوز و سایر مشکلات داخلی فر است.

معمولا برطرف کردن اینگونه مشکلات کاری نیست که هر فردی بتواند انجام دهد و بهترین کار این است که این کار را به افراد خبره و باتجربه بسپارید.

  • درب فر گاز باز یا بسته نمیشود

یکی دیگر از ایرادات رایج فر ، بسته نشدن کامل درب فر یا باز نشدن آن است. اگر درب فر گاز به درستی و کامل بسته نمی‌شود، احتمالا نیاز است که لولاهای آن را تعویض کنید.

برای این کار نیز باید درب را از فر گاز جدا کرده و پنل‌های کنار آن را نیز در بیاورید. این کار می‌تواند بسیار دشوار باشد و احتمالا ایده بهتری باشد اگر از یک تکنسین و متخصص این کار کمک بگیرید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی فر خود تعمیرکاران ما برای تعمیرات فر میلان شما اقدامات لازم را انجام میدهند.

  • خاموش شدن قسمت گریل به چه دلیل است؟

    بخش گریل هر فر یکی از مهم‌ترین کارآیی‌ها را در آشپزی دارد. ممکن است شما یک غذا را به درستی طبخ کنید ولی اگر نتوانید به درستی از بخش گریل استفاده کنید تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت.

    بنابراین هنگام خرید فر حتما دقت کنید که بخش گریل فر چگونه فعال می‌شود. اگر گریل فر شما بعد از مدت کوتاهی خاموش می‌شود و یا این که به طور کلی روشن نمی‌شود، مشکل از ترموکوبل و یا بوبین است. به احتمال زیاد برای رفع مشکلات فر که به  بخش گریل مربوط است باید ترموکوبل و بوبین فر تعویض شوند

با پر کردن فرم زیر در صورت بر طرف نشدن مشکل فر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل فر شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر فر میلان شما به محل مورد نظر اعزام میکنند.

02188592650

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *