تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در نیاوران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در نیاوران ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

عیب‌یابی ماشین لباسشویی تکنوکیت

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در نیاوران به منظور تسهیل در  تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران آموزش هایی را در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت ارائه کرده است:

لباسشویی تکنوکیت در حین کار خاموش می‌شود

  • میکروسوئیچ درب خراب است.
  • خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی
  • ایراد سیر برقی ورودی آب
  • ایراد موتور لباسشویی
  • نوسانات برق یا خرابی دوشاخه برق

دیگ ماشین لباسشویی تکنوکیت نمی‌چرخد

  • خرابی سیستم قفل درب
  • تسمه محرک لباسشویی
  • ایراد موتور و اجزای مرتبط مانند کوپلر، کلاچ و…

لباسشویی تکنوکیت سرو و صدای زیادی دارد

  • بلبرینگ ‌ها ﺧﺮاب شده‌اند و باید تعویض شوند.
  • نگه ‌دارنده‌های درام ﺷﮑﺴﺘﻪ اﺳﺖ.
  • لاستیک دور درب، از ﺟﺎي ﺧﻮد خارج‌ شده ﯾﺎ غیر استاندارد اﺳﺖ.
  • ممکن است ﺗﺴﻤﻪ ﺧﺮاب ﺷﺪه باشد.
  • هیتر ﺟﺎي ﺧﻮد ﻗﺮار ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ است.

 پمپ تخلیه

پمپ تخلیه ی لباسشویی در انتهای چرخه ی شست و شو و آبکشی، آب  را تخلیه می کند .اگر پمپ از کار بیفتد دیگر لباسشویی حس نمی کند که مخزن خالی است . اگر لباسشویی در انتهای شست وشو و آبکشی از حرکت ایستاد، باید مطمئن شوید که پمپ تخلیه درست کار می کند. برخی مدلها که کنترل الکتریکی دارند کد خطا را نشان می دهند که با جستجو کد خطا می توانید متوجه ایراد کار لباسشویی شوید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تکنوکیت

یک ماشین لباسشویی خراب یعنی فاجعه به همین منظور ما این راهنما را برای کمک به تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران آماده کردیم . شما می توانید از این لیست و دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تکنوکیت استفاده کنید تا متوجه شوید چه قطعاتی نیاز به تعمیر دارد یا با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در نیاوران هومیکسو تماس حاصل نمایید و مدل ماشین لباسشوییتان را در فرم پایین صفحه ی سایت گزارش کنید .

تعمیر تایمر لباسشویی تکنوکیت

مشکلات ناشی از خرابی تایمر لباسشویی چیست؟

با دانستن و مشاهده این مشکلات، به سرعت تایمر را عیب یابی و از خرابی دیگر قطعات جلوگیری کنید. زیرا مشکلات تایمر می‌تواند، نشان‌دهنده ی وجود ایراد در دیگر قطعات ماشین لباسشویی باشد.

تایمر حرکت نمی‌کند

در چنین شرایطی تایمر روی یک عدد خاص گیر کرده و دیگر جلو نمی ‌رود. این می ‌تواند به دلیل خرابی موتور تایمر یا گیرکردن چرخ ‌دنده‌ها باشد. متخصصین برای بررسی این مشکل، باید دستگاه را خاموش کرده و آن را از برق می‌کشند. برای اندازه گیری ولتاژ در این پروسه، از یک مولتی متر استفاده کرده و با جدا کردن تایمر و تنظیم مجدد آن، موتور تایمر را امتحان می‌کنند.

تایمر در بعضی دورها کار می‌کند

اگر تایمر فقط ، در بعضی از دور‌ها کار می‌کند احتمال شکستگی قطعات آن وجود دارد. همچنین مستهلک شدن سیم کشی تایمر نیز می‌تواند، باعث رخ دادن چنین مشکلی شود. در کل کارکردن تایمر در بعضی از دور‌ها، مشکل رایجی برای لباسشویی محسوب نمی‌شود.

بعضی از عملکردهای خاص در همه دورها کار نمی‌کنند

اگر یک عملکرد خاص مانند پروسه چرخش به طور کامل از کار بیفتد، مشکل از تایمر نیست. اما اگرهمین عملکرد خاص در بعضی دورها فعال باشد و در بعضی دیگر غیرفعال، به احتمال زیاد تایمر خراب شده است.

 دلایل جلو نرفتن و راهکارهای تعمیر تایمر ماشین لباسشویی

 

خرابی میکروسوئیچ قفل درب

خرابی کنترلگر سطح آب

خرابی پمپ تخلیه آب

خرابی سوئیچ درجه حرارت آب

خرابی شیر برقی آب

تایمر و موتور تایمر

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران

تایمر تمامی اعمال لباسشویی را کنترل می کند. تایمر لباسشویی تکنوکیت یک سری اتصالات الکتریکی دارد که با یک میله سربی به موتور تایمر وصل است. برخی از اتصالات تایمر برای کنترل موتور تایمر بکارمی رود.

اگر تایمر لباسشویی شما جلو نمی رود ، تایمر لباسشویی تکنوکیت یا موتور تایمر، ممکن است معیوب باشد. بهتر است اتصالات تایمر را با مولتی متر می توانید بسنجید ولی نیاز به نقشه ی مدارها دارید تا بدانید کدام ترمینال را بررسی کنید . شما میتوانید اتصالات موتور تایمر را هم با مولتی متر کنترل کنید . در بیشتر برندهای ماشین لباسشویی ، تایمر موتور جداگانه قابل دید نیست .

خرابی سوئیچ درجه حرارت آب

سوئیچ درجه ی حرارت آب، گرمای آب وان ماشین لباسشویی را تنظیم و چرخه ی پر شدن را کنترل می‌کند. در صورتیکه دمای آب و چرخه پر شدن وان ماشین لباسشویی به درستی تنظیم و انجام نشوند، احتمالا هم سوئیچ درجه حرارت و هم تایمر دچار مشکل شده‌‌اند.

خرابی شیر برقی آب

از شیر آب ورودی برای آبگیری کردن دستگاه و تامین آب سرد و گرم استفاده می کنند. شیر آب ورودی حداقل دو مارپیچ کهربایی دارد که در مواقع لزوم شیر را باز می کند. چنانچه لباسشویی بعد از شستشو به مرحله بعدی نرفت این احتمال وجود دارد که ایراد از شیر آب ورودی باشد.

برای بررسی این مشکل باید اطمینان حاصل کنید که شیلنگ های آب ورودی پیچ خوردگی یا مسدود نشده باشند و فیلترهای شیر آب تمیز باشند.

سپس دستگاه از برق کشیده شده و توسط یک مولتی متر مارپیج کهربائی تست شود. چنانچه هر کدام از مارپیچ های کهربایی در مدار باز بودند باید شیر آب ورودی تعویض شود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی تکنوکیت شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر لباسشویی تکنوکیت نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در نیاوران به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در نیاوران شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در نیاوران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *