تعمیر ظرفشویی تکنوکیت

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران

 

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران تیم هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

قطعات استفاده شده به منظور تعویض قطعات برای تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران اصل و اورجینال بوده و متخصصین خدمات تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران و همچنین در سراسر نقاط تهران ارائه می کنند.

نمایندگی تکنوکیت در نیاوران

ماشین های ظرفشویی جهت شست و شوی ظروف به کار می روند. در صورتی که یک ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT بخوبی ظروف را تمیز نکند نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT دارد. همچنین اگر حین کار این دستگاه دچار لرزش شود و یا در عملکرد آن مثل روشن و خاموش کردنی یا فرامینی که به آن داده می شود نیز نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT دارد. عدم تخلیه آب یا عدم عملکرد صفحه نمایش ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT نیز از دیگر مواردی است که ماشین ظرفشویی دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT دارد.

اگر ماشین ظرفشویی تکنوکیت شما دارای برگه ی گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ظرفشویی تکنوکیت در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت  در نیاوران از این خدمات بهره ‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم ‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ظرفشویی تکنوکیت بهره ‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران و یا با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران تماس گرفته و از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی tecnokit در نیاوران

مزایای خدمات تعمیرات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران

  1. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
  2. استفاده از قطعات اصلی
  3. تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
  4. ضمانت تعمیرات
  5. داشتن متخصصین مجرب که تخصص شان فقط تعمیرظرفشویی تکنوکیت است.

دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی تکنوکیت

برنامه Wool در لباسشویی تکنوکیت

  • لباس های پشمی دارای تار و پود خاصی هستند.
  • برای شستن این لباس ها باید مراقب باشید تا آسیبی نبینند.
  • با استفاده از برنامه وول می توانید لباس های پشمی را به راحتی شستشو دهید.

برنامه Rinse/Spin در لباسشویی تکنوکیت

  • در صورت نیاز به آبکشی بعد از پایان شستشو نیز می توانید از این برنامه استفاده کنید.

برنامه Delicate در لباسشویی تکنوکیت

  • دلیکیت به معنی ظریف است و این برنامه برای شستشوی لباس های ظریف و حساس استفاده می شود.
  • ایجاد کمترین فشار ممکن به تار و پود لباس ها باعث می شود تا هیچ مشکلی برای آنها پیش نیاید.

برنامه Pre Wash در لباسشویی تکنوکیت

برای عملیات پیش شستشو قبل از شروع هر برنامه می توانید از این برنامه استفاده کنید.

  • برای شستشوی تمیزتر لباس ها کاربرد دارد.
  • در این برنامه از مایع لباسشویی استفاده نمی شود.

برنامه Quick Wash در لباسشویی تکنوکیت

این برنامه برای شستشوی سریع لباس ها کاربرد دارد.

  • اگر زمان کافی برای شستن لباس ها نداشتید از این برنامه استفاده کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

 

انواع قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT بطور کلی به سه دسته کلی تقسیم می شود. قطعات کنترل کننده دستگاه، قطعات مصرف کننده و قطعات انتقال دهنده. همانطور که از نام هر دسته از این قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT مشخص می باشد، کارایی ها نیز مشخص است.

قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT کنترل کننده

این قطعات کنترل عملکرد ماشین ظرفشویی را بر عهده دارند. در صورتی که در ماشین ظرفشویی مشکلی ایجاد شود این قطعات کنترل کننده باعث می شوند تا ماشین ظرفشویی متوقف شود.

قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT مصرف کننده

قطعات مصرف کننده در ماشین ظرفشویی قطعاتی هستند که با اتصال برق کارشان آغاز می شود و عملیات شستشو انجام می شود. قطعاتی مثل مخزن، پمپ و المنت ها.

قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT انتقال دهنده

این قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT مابین قطعات کنترل کننده و مصرف کننده قرار گرفته اند که باعث انتقال پیام از کنترل کننده ها به مصرف کننده ها می شوند. قطعاتی مثل سوکت ها و کابل های ماشین ظرفشویی.

برد های الکتریکی قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

 

یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT برد های الکتریکی این دستگاه می باشد. وظیفه این قطعه فرمان دادن به قطعات دیگر ماشین ظرفشویی می باشد تا فرایند شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی انجام شود. عملیاتی نظیر روشن کردن دستگاه و آغاز شستشوی ظروف. در صورت خرابی برد ماشین ظرفشویی معمولاً کدهای خطایی در نمایشگر دستگاه ظاهر می شود که یک سرویس کار یا تعمیر کار می تواند آن را عیب یابی و تعمیر برد ماشین ظرفشویی را انجام دهد.

فیلتر قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

 

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران

تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران

یکی از مواردی که می بایست مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی بدانند این است که ظروف را به همان کثیفی که است وارد دستگاه نکنند و بسیاری از مواد هایی که به آن چسبیده است را از ظروف جدا کنند. کار فیلتر ماشین ظرفشویی این است که موادی که به ظروف چسبیده اند را مانع ورود به درون ماشین ظرفشویی کند و آن ها را جدا کند.

TECNOKIT مورد نظر خود را با اطمینان تهیه کنند.

 

در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی تکنوکیت شما، و نیاز پیدا کردنش به تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران به شماره تماس  33812686 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر شما را در اسرع وقت به انجام برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر ظرفشویی تکنوکیت در نیاوران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *