تعمیر اجاق گاز لوفرا

تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران

تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران

تعمیر اجاق گاز لوفر ا در تهران

تعمیر اجاق گاز لوفر ا در تهران

 

تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر اجاق گاز لوفرا در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران 

یکی از برندهای باکیفیت اجاق گاز لوفرا می باشد که انواع اجاق گاز را در مدل های ایستاده یا مبله، رومیزی یا صفحه ای و نیز اجاق های توکار در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می کند.

نصب اجاق گاز لوفرا را بسیاری از افراد کاری ساده تلقی کرده و وجود یک متخصص را لازم نمی دانند. در حالی که به منظور استفاده از بیشترین راندمان کاری اجاق گاز یا فرگاز لوفرا ، نصب صحیح آن بر طبق استانداردها و اصول برند لوفرا الزامی می باشد.

علاوه بر این، تکنسین متخصص تعمیر اجاق گاز لوفرا قادر به تغییر مسیر لوله کشی ها، اتصالات و غیره بوده بطوری که دستگاه در بهترین محل در آشپزخانه تان مستقر شود.

اگر اجاق گاز و فرگاز لوفرا شما دچار استهلاک شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، و مثل سابق پاسخگوی نیازهای شما نیست، سرویس و تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و از هزینه ی گزاف خرید یک اجاق جدید خودداری کنید.

سفارش غذا از بیرون هزینه دوچندان بر خانواده شماست و ما این را به خوبی درک می کنیم. به همین دلیل با بیش از صدها متخصص مجرب لوفرا آماده ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات اجاق گاز و فرگاز لوفرا شما در سریعترین زمان ممکن هستیم.

متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران هومیکسو بیش از هزاران مورد تعمیرات مختلف انواع مدل اجاق گازهای لوفرا ، گازهای رومیزی لوفرا و اجاق گاز توکار لوفرا ، فرگازهای تک درب لوفرا و چند درب و غیره این برند را با موفقیت به پایان رسانده اند، و با تجربه و تسلط کافی در این امر بهترین انتخاب شما برای رسیدگی به اجاق گازتان هستند. ما به صورت تضمینی مشکلات دستگاه شما را برطرف خواهیم کرد و در انتها با اعطای گارانتی تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران هومیکسو، کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم.

آموزش تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران

اجاق گاز یکی از لوازمی است که معمولا در هر مکانی یافت می‌شود. اجاق گاز در اندازه‌های کوچک و بزرگ، خیلی ساده یا دارای امکان پیشرفته، بدون فر یا دارای فر در خانه‌ها و حتی محل کار مورد استفاده هر روزه قرار می‌گیرد. از آشپزی گرفته تا دم کردن چای نیاز به اجاق دارد که با توجه به در دسترس و مقرون به صرفه بودن گاز، اجاق گازی بیشترین کاربرد را دارد. اجاق گازها طوری ساده کار می‌کنند که شاید به نظر برسد که به نگهداری نیاز داشته باشند. اما بهتر است بدانید که برای استفاده ی بهینه و مقرون به صرفه اجاق گاز هم نیاز به سرویس توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران دارد بخصوص اگر دارای امکانات خاصی مثل  فر باشد. در ادامه در مورد نحوه‌ی عیب‌یابی و تعمیر اجاق گاز اطلاعاتی ارائه می‌کنیم.

عمده ترین علت روشن نشدن اجاق گاز چیست ؟

از دلایل اصلی روشن نشدن اجاق گاز جمع شدن چربی و مواد غذایی در مسیر و مسدود کردن جریان گاز می باشد که با تمیز کردن اجاق گاز می توان این مشکل را برطرف کرد.

برای تمیز کردن این چربی ها ابتدا توری روی شعله ی گاز را برداشته و کلاهک را برداشته و سینی زیر شعله را از محل خارج کرده و قسمت های زیر سینی را با دستمال و آب گرم تمیز کنید با کمک خلال دندان سوراخ های جریان هوای شعله را پاک کنید و چربی های روی شعله را با آب گرم و سرکه پاک کنید.

علت دود کردن شعله اجاق گاز چیست ؟

وقتی با این صحنه روبرو شدید احتمال دارد یک آتش سوزی در حال وقوع باشد، به هر حال باید علت مشکل را بدانید و خیلی سریع مشکل را برطرف کنید.

چرا المنت های حرارتی در اجاق گازهای برقی کار نمیکند؟

نوع دیگر اجاق گازها برقی می باشد که در این گونه ها المنت های حرارتی روی صفحه قرار دارد که این المنت ها با عبور جریان برق حرارت و گرما تولید کرده و عمل پخت و پز را انجام می دهند.

برخی از مشکلات متداول در تعمیر اجاق گاز لوفرا و فر

در زیر به برخی از ایرادات رایج اجاق گاز اشاره میکنیم:

  • با نگه داشتن ولوم شعله روشن نمی شود
  • اجاق گاز روشن نمی شود
  • خرابی فندک
  • خرابی ترموکوپل و بوبین اجاق گاز
  • شکستن شیشه
  • عدم کارکرد قسمت فر

نکات نصب اجاق گاز

 

تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران

تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران

  1. از نصب اجاق گاز در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست خودداری کنید.
  2. اجاق گاز را در مسیر وزش باد نصب نکنید.
  3. طول شیلنگ نباید از ۱٫۵ متر بیشتر باشد و شیلنگ مخصوص گاز باشد.
  4. از سر رفتن غذا روی اجاق گاز جلوگیری کنید.
  5. هنگام شستشوی سینی‌های اطراف مشعل‌ها از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. برای این منظور از پارچه نم‌دار همراه با مواد شوینده مخصوص اجاق گاز استفاده کنید و پس از آن سینی را خشک نمایید.
  6. بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده کنید.
  7. بعد از نصب اجاق گازبا کف صابون از نظر نشت گاز محل اتصال دو سر شیلنگ را تست کنید.

 

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز لوفرا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران به شماره تماس 77394838 و نیز 44287993 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز لوفرا در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز لوفرا در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *