تعمیر اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز بست

تعمیر اجاق گاز بست

تعمیر اجاق گاز بست

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز های بُست را می توان جزو برترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش این برند دانست که تعمیر اجاق گاز بست را نیز به صورت تخصصی انجام می دهد.

امروزه می دانیم که اجاق گاز ها یکی از لوازم ضروری در منزل هستند، به گونه ای که به آن لقب قلب آشپزخانه را داده اند.

ما برای پخت غذا، گرم کردن غذا ها یا حتی جوشاندن آب یا دم کردن چای به اجاق گاز ها احتیاج داریم، پس باید برخی نکات را رعایت کنیم تا از این وسیله ی ضروری در منزل درست استفاده کنیم.

ضمن اینکه در دنیای امروزی وسیله های دیگری مثل ماکروفر، اوون و یا دیگر وسیله ها ابداع و تولید میشوند، اما باز هم اجاق گاز ها جایگاه ویژه ای برای گرم کردن یا پخت غذا ها دارند، چرا که غذا را خوش طعم تر می کند و امواج خطرناکی برای انسان ندارد.

شما می توانید در صورت خرابی دستگاه اجاق گاز منزلتان، از طریق پر کردن فرم یا تماس با شماره های موجود در هومیکسو، از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز بُست بهره مند شوید.

بست یک برند ساخت ایران است که یکی از زیر مجموعه های گروه تولیدی صنعتی انتخاب محسوب می شود، البته لوازم خانگی دوو الکترونیک، لوازم خانگی اسنوا و لوازم خانگی حایر نیز تحت نظارت و ساخت همین گروه صنعتی هستند.

پس از تجربه هایی که گروه صنعتی انتخاب با تولید اسنوا به دست آورده بود، در سال 1387 خورشیدی در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان خط تولید دیگری را به نام بُست راه اندازی کرد.

انواع لوازم منزل از جمله لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، تلویزیون، ماکروویو، جارو برقی و اجاق گاز از تولیدات بست هستند.

در کنار کیفیتی که محصولات بست داشتند، این گروه تولیدی، قیمت را هم در نظر گرفتند تا افراد بیشتری بتوانند از محصولات این برند استفاده کنند.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تمامی وسایل حتی با کیفیت ترین آن ها نیز شاید روزی دچار ایراداتی بشوند که حل آن از توان شما خارج است و برای رفع آن باید از مراکز معتبر کمک بگیرید.

مراکزی مانند هومیکسو با استفاده از تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده در دسترس مشتریان عزیز ساکن در تهران هستند تا تعمیر اجاق گاز بست را بهترین نحو ممکن انجام دهند.

در اینجا باید خیال شما را راحت کنیم، زیرا تمامی خدماتی که در این مرکز ارائه می شود با ضمانت بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار می گیرد.

البته خدمات تعمیر یا تعویض قطعات با جایگزینی قطعه ی اصلی و اورجینال در سریعترین زمان ممکن خواهد بود.

تمامی خدمات پس از فروشی که در مرکز تعمیرات اجاق گاز بُست ارائه می شود، مختص مشتریان عزیز ساکن در سایر مناطق تهران می باشد.

تعمیر اجاق گاز بست

تعمیر اجاق گاز بست

تعمیرات اجاق گاز بست در تهران

همانطور که متوجه شدید اجاق گاز های بُست نیز ممکن است به تعمیرات نیاز پیدا کنند و چه مرکزی بهتر از تعمیرگاه هومیکسو که تمامی خدمات خود را با ضمانت ارائه می کند؟!

در ادامه برخی از ایراداتی که به ما هشدار می دهند تا سریعا به فکر تعمیر اجاق گاز بست باشیم را می گوییم:

شعله ها زرد رنگ میسوزند.

از اجاق گاز دود پخش می شود.

به صورت آنی و اتفاقی، فر اجاق گاز خاموش می شود.

شعله ها به محض روشن شدن خاموش می شوند یا روشن نمی مانند.

بدنه ی اجاق گاز اگر به سیستم برق کشی متصل باشد، برق می دهد.

در پایین برخی از نکاتی که باید رعایت کنید را گفتیم تا از بروز حوادث یا مشکل در اجاق گاز پیشگیری کنید:

میکروسوییچ، ترموکوپل، جعبه فندک و … قطعات تخصصی و اصلی در قسمت داخلی اجاق گاز هستند که همین امر موجب می شود برای تعمیر اجاق گاز بست از افراد و مراکز معتبری مانند هومیکسو در این زمینه کمک بگیرید.

شاید محل نصب و قرار گیری اجاق گاز مهم ترین موضوعی باشد که باید به آن توجه کنید، پس این دستگاه را در اطراف پنجره ها نصب نکنید.

چرا که با وزیدن باد شعله ها خاموش می شوند و امکان نشتی گاز وجود دارد که قطعا صدمات جبران ناپذیری می تواند وارد کند.

از نصب این دستگاه در کنار یخچال هم باید خودداری کرد، زیرا گرمای تلید شده از اجاق گازمی تواند به یخچال صدمه بزند و مصرف انرژی را بالا ببرد.

از قرار دادن اجسام خیلی سنگین روی اجاق گاز پیشگیری کنید، زیرا اگر صفحه ی اجاق گاز بشکند دیگر کاربردی ندارد و یا باید دور انداخته شود یا در صورتی که بتوان آن را درست کرد، باید تعویض شود.

ضمنا این حساسیت در اجاق گاز های شیشه ای باید بیشتر باشد.

برای استفاده ی طولانی تر از اجاق گاز، حتما تمامی قطعات آن را با مواد و دستمال های مخصوص این کار تمیز کنید.

چدن هایی که روی صفحه قرار دارند را نیز اول چربی زدایی کنید و بعد با محلول هایی که مخصوص تمیز کردن چدن هستند، بشویید.

حواستان باشد که از سر ریزی مایعات روی شعله ها پیشگیری کنید، نفوذ مایعات به بخش پایین صفحه، موجب زنگ زدگی سیم ها می شود.

با رعایت نکاتی که گفتیم کمتر به مراکز تعمیر اجاق گاز بست نیاز پیدا می کنید، همینطور عمر دستگاه را نیز افزایش می دهید.

در صورتی که دستگاه اجاق گاز شما دچار مشکلی شد و نیاز به تعمیر داشت از تعمیر خود سرانه ی اجاق گاز خودداری کنید مخصوصا اگر دانش و تجربه ی کافی در این زمینه ندارید؛ زیرا اجاق گاز به علت متصل بودن به گاز شهری می تواند برای شما و عزیزانتان خطر آفرین باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز بست می توانید با شماره های 55810742 و 77169195 در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید تا از خدمات این مرکز هره مند شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز بُست کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *