تعمیر اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز لایف

تعمیر اجاق گاز لایف

تعمیر اجاق گاز لایف در تهران

تعمیر اجاق گاز لایف

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام بروز مشکل در اجاق گاز خود، دست و پایتان را گم کنید و ندانید که چه کاری انجام دهید، در این مواقع می توانید از مرکز تعمیر اجاق گاز لایف درخواست کمک کنید.

امروزه استفاده از اجاق گاز بسیار رایج است، به گونه ای که حتی برای دم کردن چای نیز به آن احتیاج است. البته این وسیله ی پر کاربرد در منزل سالیان زیادی نیست که به صورت امروزی پدیدار شده.

البته برای گرم کردن غذا، لوازمی مانند ماکروفر نیز تولید شده اند اما باز هم اجاق گاز ها پر کاربرد تر هستند، چرا که غذا خشمزه تر میشود و امواج مضری ندارد که به انسان ضرری برساند.

تاریخچه ی اولین اجاق گاز هایی که باعث شکل گیری این دستگاه به شکل امروزی می باشد به سال 1920 بر میگردد که با ورقه های چدنی ساخته می شدند، اما استفاده از چدن، وزن زیادی در اجاق گاز ها ایجاد می کرد.

که پس از مدتی برای برطرف کردن این مشکل از ورقه های فولادی لعاب دار سفید استفاده شد و سرانجام در دهه ی 30 میلادی اجاق گاز هایی که امروزه از آن استفاده می شود، وارد بازار مصرفی شدند.

در حال حاضر، انواع مدل گازی که برای استفاده وجود دارد شامل گاز های تو کار، رو میزی، مبله با فر و مبله بدون فر می باشند که استفاده از گاز رو میزی و فر دار رایج تر است.

حال که با تاریخچه ی اجاق گاز ها آشنا شده ایم میدانیم که تعمیرات اجاق گازهای مختلف نیاز به تخصص و تجربه ی بالایی دارد که بهتر است این کار توسط تکنسین های آموزش دیده و مجرب حاضر در شرکت هومیکسو در تهران انجام شود.

برند لایف یک برند خوشنام ایرانی است که در سال 1394 خورشیدی توسط تعدادی از جوانان غیور ایرانی، در سال های اوج تحریم، با تولید لوازم خانگی ضروری مانند لباسشویی، یخچال، اجاق گاز، هود و … کار خود را آغاز کرد.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز لایف در تهران ارائه دهنده ی تمامی خدمات پس از فروش مربوط به برند لایف در خصوص تمامی لوازم خانگی این برند می باشد.

ضمن اینکه تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات هومیکسو با تضمین بالاترین کیفیت، اسفاده از قطعات اصلی و اورجینال، مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما قرار می گیرد.

همچنین تمامی خدمات پس از فروش محصولات لایف در نمایندگی تعمیر اجاق گاز لایف در سراسر نقاط تهران به مشتریان ارائه می شود.

تعمیر اجاق گاز لایف

تعمیرات اجاق گاز لایف در تهران

ایراد در هر کدام از قسمت های زیر می تواند مشکلات بزرگتری ایجاد کند که بهتر است قبل از هر اقدام خود سرانه ای با مرکز تعمیر اجاق گاز لایف تماس بگیرید.

  1. فر اجاق گاز به صورت اتفاقی خاموش می شود.
  2. شعله ی اجاق گاز روشن نمی ماند و به محض روشن کردن، خاموش می شود.
  3. شعله های اجاق گاز به رنگ زرد می سوزد.
  4. از دستگاه اجاق گاز دود ساطع می شود.
  5. بدنه ی اجاق گاز برق دارد و شما با لمس دستگاه، دچار برق گرفتگی می شوید.

علاوه بر این که در صورت بروز مشکل باید از نمایندگی های معتبر خدمات پس از فروش استفاده کنید، خودتان هم باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه برخی از این نکات ذکر شده.

امروزه باید بدانیم که اجاق گاز ها از قطعاتی مانند ترموکوپل، میکروسوییچ، جعبه فندک و … تشکیل شده، بنابراین تعمیر این دستگاه به تجربه و دانش به روز و بالایی نیاز دارد.

  1. اولین و شاید مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد محل نصب اجاق گاز است که بهتر است محل نصب این دستگاه در نزدیکی پنجره ها نباشد.
  2. چرا که امکان دارد با وزیدن باد شعله ی اجاق گاز خاموش شود و منجر به نشت گاز در منزل شود، پس نصب اجاق گاز در این قسمت ایمنی بسیار پایینی دارد.
  3. برای نصب اجاق گاز بهتر است این دستگاه را در کنار یخچال نیز قرار ندهیم چرا که گرمای اجاق گاز منجر به آسیب در یخچال میشود، همینطور مصرف انرژی را نیز بالا می برد.
  4. صفحه ی اجاق گاز شما از هر جنسی که باشد باید مواظب آن باشید، زیرا در صورت شکستن آن، عملا اجاق گاز شما از کار افتاده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
  5. حال اگر جنس صفحه ی اجاق گاز شما از جنس شیشه باشد این حساسیت بیشتر خواهد شد و نباید اجسام سنگین را روی آن قرار دهید.
  6. افزایش عمر اجاق گاز با تمیز کردن تمامی قسمت های مختلف این دستگاه امکان پذیر خواهد بود، اولین نکته این است که از سر رفتن مایعات روی اجاق گاز با ترفند های متفاوت جلوگیری کنید.
  7. چرا که مایعات به بخش زیرین شعله ها نفوذ می کنند و به مرور باعث می شود سیم ها زنگ بزنند.
  8. برای تمیز کردن قسمت های مختلف اجاق گاز می توانید از مواد شوینده ی مخصوص اجاق گاز به همراه پارچه های مخصوصی که برای این کار تولید شده، استفاده کنید.
  9. برای چدن های روی صفحه گاز که به آن چربی چسبیده باید از مواد مخصوص استفاده کرد و آن ها را شست.

متن سربرگ خود را وارد کنید

نمایندگی تعمیر اجاق گاز لایف در تهران

هومیکسو یکی از نمایندگی های مجاز و معتبر جهت تعمیر انواع لوازم خانگی است که خدمات پ از فروش برند لایف را نیز مانند دیگر برندها انجام می دهد.

سعی ما بر این است که شما را با روش هایی آشنا کنیم تا کمترین نیاز را به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لایف داشته باشید.

توصیه میکنیم مقالات آموزشی که جهت افزایش اطلاعات شما در سایت هومیکسو هستند را مطالعه کنید و به دانش خود اضافه کنید.

بعضی از وظایف نماینگی تعمیر اجاق گاز لایف به شرح زیرمی باشد:

هماهنگ کردن محل و وقت حضور تعمیر کار طبق درخواست مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک برای تعویض قطعه یا تعمیر لباسشویی لایف

ارائه ی فاکتور و ضمانت نامه جهت خدمات پس از تعمیر

نظر خواهی از مشتری، بابت میزان رضایت مندی از نحوه ی عملکرد تکنسین و خدمات ارائه شده

تمامی این موارد باعث می شوند تا مشتریان بیشتری به سمت نمایندگی تعمیرات هومیکسو جذب شوند و رضایت بالای خود را اعلام کنند.

تعمیر انواع اجاق گاز از جمله گاز رومیزی، فر دار و مبله، با اینکه مشکل به نظر می رسد، اما با یاد گیری آموزش هایی مختصر و مفید، بسیار ساده می شود. نظرات کاربران ما در این مورد، گویای این مسئله می باشد.

برای راهنمایی شما در عیب یابی و تعمیر اجاق گاز فر دار، مبله و گاز رومیزی خود که در تولید حرارت مشکل دارند، ما فهرستی از قطعاتی که احتمال دارد در ایجاد این مشکل دخیل باشند، تهیه کرده ایم.

مطالب زیر را بخوانید تا بدانید قسمت های گفته شده چطور کار می کنند و چطور باید مشخص کنید کدام قسمت ایجاد مشکل کرده است و چطور باید قطعه مورد نظر را تعمیر یا تعویض کنید.

البته تعمیر برخی مشکلات ایجاد شده از توان شما خارج هستند و باید به دست متخصصین این حوزه، مانند تعمیرگاه هومیکسو سپرده شوند.

حرارت نداشتن یا پایین بودن حرارت در اجاق گاز لایف ممکن است به دلیل مشکل در مواردی که می گوییم باشد:

المنت پخت
ترموستات کنترل فر
سنسور دما
برد کنترل الکترونیکی
فیوزها

روشن نشدن فر یا اجاق گاز لایف می تواند به دلیل مشکل در مواردی که می گوییم باشد:

فیوز
المنت کباب پز
المنت پخت
المنت سطح گرم کننده
سنسور دما
کلید بی نهایت
برد الکترونیکی
شیر ایمنی
فندک فر

در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه اجاق گاز شما، اگر خودتان دانش کافی در این زمینه ندارید، هرگز اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر اجاق گاز لایف در تهران به شماره تماس های 22737566 و 44287993 در ارتباط باشید تا خدمات پس از فروش این دستگاه را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیرات اجاق گاز لایف کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *