تعویض شیشه اجاق گاز

تعویض شیشه اجاق گاز

تعویض شیشه اجاق گاز

تعویض شیشه اجاق گاز

تعویض شیشه اجاق گاز

تعویض شیشه اجاق گاز در انواع مختلف توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعویض شیشه گاز در تهران هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات تعمیر انجام میشود.

تمامی قطعات استفاده شده برای انجام تعمیرات اجاق گاز در تهران اصل و اورجینال بوده و دارای گارانتی خدمات می باشد.

نمایندگی تعویض شیشه گاز

بهتر است برای انجام تعمیرات گاز رومیزی به نمایندگی تعویض شیشه گاز در تهران مراجعه کنید. متخصصین مجرب نمایندگی تعویض شیشه گاز هومیکسو در تعمیرات انواع اجاق گازهای ایرانی و خارجی مهارت دارند.

اکثر اجاق گازهای برند موجود در بازار نمایندگی مخصوص به خود را دارند. بهتر است انجام تعمیرات جزئی و کلی را به نمایندگی تعمیر اجاق گاز مورد نظرتان بسپارید چرا که ممکن است برای تعمیر اجاق گاز رومیزی قطعاتی لازم باشد که تنها در نمایندگی برند اجاق گاز خریداری شده موجود است.

در هنگام شکستن شیشه درب اجاق گاز ایستاده چه باید کرد؟

شیشه های سکوریت در هنگام شکستن متلاشی شده و به قطعات ریز تبدیل می شوند. این قطعات دارای لبه های تیز نبوده و موجب ایجاد زخم و بریدگی در بدن نمی شوند. با این حال بهتر است درقدم اول مراقبت های لازم جهت جلوگیری از بروز آسیب به بدن، اجرا شود.

روش اجرا و نصب شیشه سکوریت اجاق گاز صفحه ای

برای انجام تعویض شیشه گاز در تهران پس از این که محل دقیق اجاق گاز روی جایگاه مشخص شد و اجاق گاز با تمام اتصالاتش نصب شد، شیشه لمینت به عنوان شیشه اجاق گاز صفحه ای روی آن انداخته می شود. این شیشه که با دقت توسط افراد حرفه ای در ابعاد مورد نظر برش خورده و از سوراخکاری لازم برای نصب جاساز برخوردار است، به آرامی روی جایگاه مورد نظر گذاشته می شود و با چسب آکواریوم، دور تا دور آن پوشش داده می شود تا از نفوذ هر گونه رطوبت به فضای داخلی جلوگیری شده و به خوبی آب بندی شود.

تعویض شیشه گاز رومیزی تهران

با رعایت مواردی که در بالا گفته شد می توانید احتمال خرابی و نیاز به تعویض شیشه گاز رومیزی و تعمیر اجاق گاز را کاهش دهید. اما در صورت بروز این حادثه هر چه سریع تر گاز ورودی را قطع کرده و با تعمیرکار گاز رومیزی یا نمایندگی تعویض شیشه گاز تماس بگیرید.

برای تعویض شیشه گاز صفحه ای باید شیشه ی جدید تهیه کنید. شیشه گاز رومیزی سایزهای مختلفی دارد و با کیفیت های مختلف در بازار یافت می شود. اگر روزانه زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می کنید و ساعات استفاده تان از گاز زیاد است بهتر است هنگام نصب گاز رومیزی، شیشه گاز را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

شیشه پشت اجاق گاز

شیشه پشت اجاق گاز از چه نوعی است؟

معمولا از شیشه لاکوبل برای این امر استفاده می شود که نوعی شیشه شناور بوده و یک طرف آن در فرآیند ساخت با رنگ پوشانده می شود. جالب است بدانید رنگ های بکار گرفته شده برای این شیشه ها بسیار باکیفیت، متنوع و زیبا هستند و روی سطح صاف و براق شیشه، جذابیت وصف ناپذیری برای فضای مورد نظر ایجاد می کنند.

تولید شیشه اجاق گاز

شیشه اجاق گاز صفحه ای 

اگرچه استفاده از شیشه اجاق گاز فناوری چندان جدیدی نیست، اما باید گفت این المان، پخت و پز را بسیار راحت تر و کارآمد تر و سریع تر کرده است. بعلاوه تمیز کردن این گزینه ها آسان است و در عین حال ظاهری زیباتر به محیط آشپزخانه می بخشند.
شیشه اجاق گاز، قابل استفاده برای اجاق های رومیزی و توکار و همچنین اجاق گازهای پایه دار و مستقل است.

این شیشه نه تنها روی سطح اجاق گاز صفحه ای استفاده می شود، بلکه درب شیشه ای فر گاز نیز از همین متریال برخوردار است. گفتنی است که شیشه اجاق گاز معمولا در ضخامت های 6 و 8 میلیمتری ارائه می شوند و از نظر شکل به سه صورت مستطیلی، لبه گرد و منحنی موجودند.
واقعیت این است که این مواد شیشه ای بر خلاف سطوح آلومینیومی یا استیل در سایر اجاق گازها، رسانای حرارتی به شمار نمی آیند. بنابراین در زمان  پخت و پز، حرارت را انتشار نمی دهند.

در نتیجه سایر بخش های آشپزخانه از گرمای ایجاد شده در امان خواهند بود و این امر به تهویه بهتر این مکان کمک می کند. بعلاوه در هنگام آتش سوزی، ایمنی بیشتری برای ساکنان و ساختمان فراهم کرده و در برابر انتشار آتش مقاومت می کنند.

خرید شیشه اجاق گاز صفحه ای

نمایندگی تعویض شیشه گاز

نمایندگی تعویض شیشه گاز

اطلاعات لازم جهت تعویض شیشه اجاق گاز

  • در ابتدا مدل و برند اجاق گاز خود را مشخص کنید. شیشه یدکی برخی از برندهای معتبر به صورت آماده در بازار موجود هستند و با مشخص کردن مدل گاز به راحتی میتوان شیشه مناسب را به منظور تعمیر اجاق گاز تعیین کرد. با این وجود جهت اطمینان، بهتر است سایر اطلاعات را نیز مشخص نمایید.
  • اجاق گاز شما فردار است یا طرح فر؟ در اجاق گازهای فردار، لازم است شیشه سکوریت مقاوم به حرارت و با کیفیت بالا باشد تا در هنگام استفاده از فر، توان تحمل حرارت را داشته باشد و مجدداً دچار شکستگی نشود. در اجاق گازهای طرح فر، مسئله تحمل حرارت مطرح نیست و تنها مسئله مورد توجه، سکوریت بودن شیشه است تا در صورت شکست مجدد، شیشه خرد شده و موجب بروز آسیب جسمی در فرد نشود.
  • اجاق گاز شما چند درب دارد؟ معمولا اجاق گازهای موجود در بازار می توانند از ۱ تا ۴ درب داشته باشند.

در صورت بروز مشکل در دستگاه اجاق گاز شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در تهران به شماره تماس 88592650  و 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعویض شیشه گاز شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز در تهران و تعویض شیشه اجاق گاز کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”لالالالالالالالالالاااالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *