تعویض باطری جاروشارژی

تعویض انواع باطری جاروشارژی

تعویض انواع باطری جاروشارژی

تعویض انواع باطری جاروشارژی

تعویض انواع باطری جاروشارژی

تعویض انواع باطری جاروشارژی در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات جاروشارژی در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات جاروشارژی در تهران ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

تعویض انواع باطری جاروشارژی

جارو شارژی چند سالی است که در بین خانواده های ایرانی رواج پیدا کرده است. عدم نیاز این دستگاه به سیم و همچنین سبک و قابل حمل بودن آن از عمده مزایایی است که برای این دستگاه مطرح می شود. همچنین قابلیت شارژ شدن دستگاه، این امکان را می دهد که بتوانید در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید از دستگاه استفاده کنید.

در ابتدا لازم می دانیم که با انواع جاروشارژی آشنا شوید. جاروها در یک دسته بندی کلی به انواع دستی و پارویی، تک منظوره و چندمنظوره و هوشمند یا دستی تقسیم بندی می شوند.

مدل های دستی در مقایسه با مدل پارویی، کوچک تر بوده و درنتیجه بدنه بسیار سبکی داشته و به راحتی جابجا می شوند. این مدل ها فضای کمتری را اشغال می کنند و از این رو برای تمیز کردن مناطقی که دسترسی دشواری دارند (ازجمله کنج دیوارها و سطوح باریک) بسیار مناسب می باشند.

مدل های پارویی برای خاکروبی مناطق بزرگ تر مناسب می باشند. جاروهای پارویی برای مناطق بزرگ تر مناسب می باشند. با جاروهای دومنظوره می توانید به طور همزمان آب و خاک را پاک کنید، این درحالی است که جاروهای تک منظوره برای پاک سازی فقط گرد و خاک و یا فقط آب کاربرد دارند. جاروهای شارژی نیز می توانند با استفاده از سنسورهایی که بر روی خود دارند، تمام خانه را بدون آن که به وسیله ای برخورد داشته باشند، تمیز کنند. لامپ جاروهای هوشمند در صورت وجود آشغال در محیط به رنگ قرمز و در صورت پاک بودن محیط به رنگ سبز در می آید.

باتری جارو شارژی مهم ترین عنصر تشکیل دهنده یک جارو شارژی است. از آنجایی که خانواده ها برای نگهداری صحیح جاروهای شارژی از الگوی مناسبی استفاده نمی کنند، از این رو یک باتری دستگاه جارو شارژی نمی تواند به اندازه عمر مفید خود کارایی داشته باشد.

در اکثر موارد دیده می شود که دستگاه به صورت متناوب بر روی پایه شارژر قرار داشته و پایه شارژر نیز به طور متناوب به جریان برق متصل است. همچنین برخی دیگر از بانوان بلافاصله بعد از آن که چند درصد از شارژ باتری کم شد، آن را شارژ می گذارند.

در حال شارژ بودن مداوم باتری دستگاه، باعث می شود که از عمر مفید آن کاسته شود.

اگر باتری دستگاه از کیفیت لازم برخوردار نباشد، نمی توان کارایی و کاربرد قابل توجهی از جارو انتظار داشت. حال سوال این است که چگونه متوجه شویم که بعد از چه مدت استفاده از جارو شارژی، شارژ باتری آن تمام می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که آمپر مصرفی جارو و میزان آمپر باتری مشخص می کند که جارو شارژی بوش ، جارو شارژی مجیک و یا هر برند دیگری چند دقیقه بعد از شارژ کامل می تواند برایتان کار کند.

به عنوان یک راهکار ساده، آمپر باتری را بر آمپر مصرفی جارو شارژی تقسیم کنید تا عددی که بدست می آید، مدت زمانی که جارو می تواند پس از یکبار شارژ کامل برایتان کار کند، را مشخص کند.

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی

دوستان عزیزی که پس از خرید جاروشارژی به دنبال نمایندگی تعمیرات جارو شارژی خو برای تعمیر می گردنند میتوانند به نمایندگی تعمیرات جارو شارژی همیکسو مراجعه کنند و مسکل خود را برطرف کنند.

آموزش تعویض انواع باطری جارو شارژی

عمر باتری جارو شارژی

باتری جاروهای شارژی عمدتاً از جنس نیکل کادمیوم است. باتری نیکل کادمیوم از انواع باتری های قابل شارژ به حساب می آید که در آن نیکل، اکسید و کادمیوم به صورت فلز به عنوان الکترود استفاده شده است. طول عمر بسیار بالا، مقاومت داخلی بسیار پایین، مقاومت بسیار زیاد در برابر تأثیرات الکتریکی و مکانیکی مخرب و دشارژ بسیار پایین خودبخودی از ویژگی های باتری های نیکل کادمیوم می باشد. شارژ باتری نیکل کادمیوم یک فرآیند گرماگیر است و در زمان شارژ کامل باتری، ممکن است دمای دستگاه به ۴۵ تا ۵۰ درجه نیز برسد.

شارژرهای تعدادی از جارو شارژی های موجود در بازار دارای سنسور درجه حرارت بوده و از دمای بالای دستگاه، متوجه شارژ کامل باتری شده و فرآیند شارژ را متوقف می کنند. البته به دو نکته توجه داشته باشید. اگر نمی خواهید که باتری را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید، میزان شارژ آن را در حدود ۴۰ درصد نگه دارید. نکته دوم؛ دشارژ حدود ۱۰ درصد این باتری ها در دمای ۲۰ درجه، کاملاً طبیعی است.

تعویض انواع باطری جاروشارژی

·         تعویض باتری جارو شارژی بوش

·         تعویض باتری جارو شارژی مجیک

·         تعویض باتری جارو شارژی دلمونتی

·         تعویض باتری جارو شارژی سانی

·         تعویض باتری جارو شارژی بلک اند دکر

آموزش تعویض باطری جارو شارژی کنوود

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی

نمایندگی تعمیرات جاروشارژی

میتوانید با مراجعه به نمایندگی های رسمی فروش و تعمیر جاروشارژی کنوود در سراسر تهران نسبت به تعویض انواع باطری جاروشارژی اقدام فرمایید.

محل مناسب نگهداری از باتری

اگر برای مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی‌کنید، (یک هفته یا بیشتر) پک باتری را از دستگاه جدا کنید، (باتری کاملاً تخلیه شده باشد) باتری را در محل خشک و خنک نگهداری کنید و از قرار دادن در محیط‌های گرم، مرطوب و در معرض گرد و غبار اجتناب کنید. هرگز باتری را کنار اجسام فلزی قرار ندهید.
هرگاه دستگاه روشن است هرگز باتری اصلی را از دستگاه جدا نکنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه جاروشارژی شما و نیاز پیدا کردن به تعویض انواع باطری جاروشارژی، هرگز خودتان اقدام به تعمیر جاروشارژی نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات جاروشارژی به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی جاروشارژی در تهران و همچنین تعوض باطری شارژی شما توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی جاروشارژی در تهران شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعویض انواع باطری جاروشارژی در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *