تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد

تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد

 

تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد

تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد

 

تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در جنت آباد در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در جنت آباد هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در جنت آباد ، خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

 

نمایندگی یخچال وستینگهاوس

 

یخچال وستینگهاوس با ارائه تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته روز، در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، طرفدار بسیاری دارد.

وستینگهاوس یک شرکت امریکایی است و دارای نمایندگی و تعمیرگاه های مختلفی در سراسر جهان می باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در جنت آباد ، یکی از نمایندگی های این برند مطرح و مورد اعتماد است که قادر است تمامی انواع یخچال ها را حتی فریزرها را تعمیر نماید.

امروزه استفاده از لوازم خانگی وستینگهاوس، به یکی از پرطرفدارترین محصولات در ایران تبدیل شده است. این برند از لوازم خانگی، از قطعات فابریک در ساخت محصولات خود استفاده می کند و پایداری دستگاه ها بسیار بیشتر از دیگر برندها در همین زمینه می باشد.

همان طور که می دانید هر محصولی هر مقدار با کیفیت و با دوام باشد، ممکن است در اثر شرایط گوناگون یا طرز استفاده نادرست، دچار خرابی و آسیب هایی شود.

یخچال و فریزر وستینگهاوس

 

ایرادات رایجی که ممکن است در یخچال‌هایی با برند وستینگهاوس با آن روبرو شوید، عبارتند از:

  • روشن نشدن یخچال: در بیشتر موارد با بررسی فیوز و سیم متصل به برق، مشکل روشن نشدن یخچال رفع خواهد شد.
  • گرم شدن یخچال: جهت تعمیر یخچال وستینگهاوس در این حالت، معمولا باید ترموستات را بررسی کرد. اگر ترموستات ایرادی نداشت، لوله مویین را چک کنید. ممکن است این لوله به مروز زمان کثیف شده باشد. در برخی موارد نیز، باید یخچال را برای مدتی خاموش کنید تا کمپرسور کمی استراحت کند.
  • برفک زدن یخچال به صورت مداوم: تعمیرکاران تعمیر یخچال وستینگهاوس با مشکل برفک زدن یخچال، بیشتر از مشکلات دیگر روبرو می ‌شوند. در زمان روبرو شدن با این مشکل، باید در ابتدا میزان مصرف برق را بررسی کنید.

ممکن است المنت و یا سیستم تایمر برفک، دچار خرابی شده باشد. همچنین ممکن است لاستیک درب خراب شده و درب یخچال به صورت کامل بسته نشود. دقت داشته باشید که در صورت نیاز به تعویض لاستیک، باید از تکنسین تعمیر یخچال وستینگهاوس کمک بگیرید، زیرا انجام این کار نیاز به دانش تخصصی دارد.

  • نشت کردن آب، خرابی برد یخچال، خرابی لاستیک درب یخچال، کار نکردن درست یخساز نیز از ایراداتی است که ممکن است در یخچال‌های ساید بای ساید وستینگ هاوس بوجود آید.

برای رفع تمامی این مشکلات، به شما عزیزان پیشنهاد می ‌کنیم که با نمایندگی وستینگهاوس در هومیکسو تماس گرفته و از تکنسین‌های متخصص جهت رفع هر کدام از این مشکلات کمک بگیرید.

 

تعمیر انواع یخچال

 

  • دربهای دستگاه خوب بسته نمی شود

ابتدا کنترل گردد لاستیک دور درب دستگاه سالم باشد.در صورتیکه لاستیک دور درب دفرمه ( مثل پارگی – پوسیدگی و . . . ) شده است با خدمات تماس بگیرید. در غیر اینصورت :

  • غذا و ظروف داخل دستگاه عامل این مشکل هستند که باید جابجا شوند .

 

2- چنانچه با بسته شدن درب، درب دیگر باز و بسته می شود، این حالت طبیعی می باشد .

( دلیل اینکه درب باز و بسته می شود این است که یک داکت(کانال) برای انتقال سرما از داخل فریزر به یخچال وجود دارد و با محکم بسته شدن درب هوا پشت دربها تجمع کرده و باعث باز و بسته شدن درب می شود . )

3- چنانچه با بسته شدن یکی از درب ها درب دیگر باز می ماند و حتماٌ باید با فشار دست بسته شود با مرکز خدمات تماس بگیرید.

4- یخچال تراز نیست و یا سطح زیر آن ناهموار است تراز بوسیله پایه های پیچ دار قسمت جلوی دستگاه انجام می شود.

5- اگر درب بسته باشد و خودبخود باز شود : تماس با خدمات درصورتی که موارد فوق رعایت گردید و باز هم درب خوب بسته نمی شود به مرکز خدمات اطلاع داده شود.

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس قدیمی

 

تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد

تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس یکی از کوچکترین خدماتی است، که توسط تعمیرگاه مجاز هومیکسو به مشتریان ارائه می ‌شود. علت جزئی یاد شدن این موضوع، گستردگی دریای خدماتی است، که توسط این گروه با سعی و پشتکار فراوان، به سمت رضایت مشتریان و جلب نظر آنها در حرکت است.

یکی از جمله آن ها نیز تعمیر یخچال وستینگهاوس است. عیب یابی یکی از مهم ترین مسائلی است، که در وهله اول باید توسط یک کارشناس زبده انجام شود. سپس ایرادات احتمالی مانند لرزش یخچال وستینگهاوس، خاموش روشن شدن مکرر آن، و یا برفک زدن دائمی و .. رفع خواهند شد.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه یخچال وستینگهاوس شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در جنت آباد به شماره تماس  44287993 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال وستینگهاوس در جنت آباد کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *