تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر

تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر

 

تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر

تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر

تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در ظفر در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در ظفر هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در ظفر، خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

تعمیر یخچال و فریزر وستینگهاوس

مشکلات یخچال وستینگهاوس را به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در ظفر بسپارید. هومیکسو نمایندگی مجاز تعمیر یخچال وستینگهاوس، با بهره مندی از کارشناسان و متخصصین قادر است در مدت زمانی کوتاه همه ی مشکلات مربوط به یخچال خود را برطرف نماید.

اگرچه کیفیت یخچال وستینگهاوس بسیار بالاست اما احتمال دارد به مرور زمان شما متوجه بروز مشکلاتی در یخچال وستینگهاوس شوید. در اینصورت فقط کافیست با نمایندگی تعمیرات هومیکسو تماس بگیرید. اگر یخچال شما روشن نمی‌شود، در حین کار صدا تولید می‌کند، برفک می‌زند، خنک نمی‌کند، آبسردکن آن دچار مشکل شده است، کمپرسور و یا کندانسور یخچال خراب شده است و… با نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید.

ما به صورت اصولی مشکلات یخچال شما را برطرف می‌کنیم. اما به شما توصیه می‌ شود در صورت بروز هر گونه مشکلی فورا متخصص تعمیر را خبر کنید. در این زمان مشکل دستگاه پیشرفت نکرده و نیاز به پرداخت هزینه‌ای زیاد نیست و مشکلات را به آسانی رفع میکنید.

همینطور به شما توصیه می‌ شود حتما از نمایندگی تعمیرات کمک بخواهید. زیرا که در غیر اینصورت ممکن است تعمیرکاران مراکز دیگر به دلیل نداشتن دانش تخصصی در زمینه تعمیر، سبب پیشرفت مشکل شوند.

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس قدیمی

علت خنک نشدن یخچال وستینگهاوس چیست؟

  • اگر یخچال وستینگهاوس شما به مقدار کافی خنک نمی‌کند، لازم ابتدا دمای یخچال را بررسی کنید. دما باید به طور صحیح تنظیم شود.
  • برد کنترل دما نیز اگر خراب شود سبب بروز این مشکل می‌شود. این برد در خنک کردن یخچال نقش به سزایی داشته و در صورت خراب شدن یخچال را به خوبی خنک نمی ‌کند.
  • لازم است ترموستات یخچال را بررسی کنید. خراب شدن ترموستات، تا اندازه زیادی در بروز این مشکل تاثیر گذار است.
  • همچنین لازم است میزان گاز یخچال بررسی شود. برخی مواقع ممکن است کاهش گاز یخچال، سبب بروز این مشکل شود. در اینصورت باید متخصص یخچال را شارژ کند.
  • لاستیک درب یخچال را بررسی کنید. فرسوده شدن این لاستیک سبب خروج هوای سرد از یخچال می‌شود.

نمایندگی یخچال وستینگهاوس

مزایای بهره مندی از خدمات نمایندگی

  1. بهره مندی از خدمات نمایندگی سبب سرویس و تعمیر یخچال در محل شده و در وقت و هزینه شما نیز صرفه جویی می‌شود.
  2. اگر نیاز به تعویض قطعات باشد به صورت اصولی از قطعات اصلی و اورجینال استفاده خواهد شد.
  3. همچنین خدمات با هزینه ی مصوبه اتحادیه ارائه داده می‌شود.
  4. دارای ارائه ی خدمات به همراه گارانتی 180 روزه ی قطعات تعویضی جهت تعمیر یخچال است.
  5. رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین تعمیرات مورد نظر قرار می گیرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در تهرانپارس

هومیکسو نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس و دیگر برندها در تهران میباشد. متخصصین این نمایندگی مجاز در همه نقاط تهران بزرگ اقدام به تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس از جمله تعمیر یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، هود آشپزخانه، کولرگازی وستینگهاوس و … در محل با استفاده از قطعات مصرفی و یدکی اورجینال می کند.

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با استفاده از کادری متخصص همواره در همه ساعات شبانه روز آماده ی پاسخگویی به هم وطنان عزیز است و این اطمینان را به مشتریان می دهد که هنگام تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس از قطعات اورجینال استفاده کند.

مطمئن باشید قیمت ها ی تعمیر لوازم خانگی بر اساس استاندارد و مطابق با نرخ تعیین شده صنف تعمیراتی در ایران محاسبه شده و تخفیف خاص نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران را برای مشتریان تهرانی خود به دنبال خواهید داشت.

علت صدای زیاد یخچال وستینگهاوس چیست؟

 

تعمیر یخچال و ستینگهاوس در ظفر

تعمیر یخچال و ستینگهاوس در ظفر

  • اگر از یخچال شما صدای زیادی خارج می‌شود، برای رفع مشکل، لازم است ابتدا از تراز بودن یخچال مطمئن شوید. و اگر یخچال شما تراز نباشد این مشکل برای آن رخ می ‌دهد.
  • همچنین فاصله ی یخچال را با محیط اطراف آن حفظ کنید.
  • ممکن است مشکل از کمپرسور یخچال باشد. در اینصورت کمپرسور یکسره شده و صدای بالایی تولید می‌کند.
  • همچنین مقدار گاز یخچال باید بررسی شود. کاهش گاز سبب ورود فشار بیش از حد به یخچال می‌شود. در نتیجه سبب بروز مشکل در یخچال خواهد شد.
  • اگر مشکل از کمپرسور باشد تعمیرکار باید ابتدا آن را بررسی کند. در صورت نیاز کمپرسور یخچال باید عوض شود.

علت نشتی آب از یخچال چیست؟

  • اگر یخچال شما دچار نشتی آب شده باشد، باید مخزن و شیلنگی که متصل به یخساز است را مورد بررسی قرار دهید. خراب شدن این بخش و یا مسدود شدن مسیر باعث بروز این مشکل می‌شود.
  • لازم است مخزن و لوله‌ها را مورد بررسی قرار دهید و به طور کامل مسیر را بررسی کنید.
  • در صورت نیاز نیز با نمایندگی یخچال وستینگهاوس تماس بگیرید.

علت خراب شدن و کار نکردن یخ ساز چیست؟

  • اگر از یخساز یخ خارج نشود و یا یخساز به طور کامل یخ تولید نمی‌کند، بهتر است در ابتدا مسیر ورود آب به یخساز را بررسی کنید. گاهی مسدود شدن این مسیر بر اثر املاح سبب عدم خروج یخ از آن می‌شود.
  • ماژول موتور یخساز هم باید بررسی شود.
  • همچنین قطعات یخساز باید بررسی شوند و در صورت نیاز تعمیر شوند.

در صورت بروز مشکل در دستگاه یخچال وستینگهاوس شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در ظفر به شماره تماس  22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال وستینگهاوس در ظفر کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *