تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس در صادقیه

تعمیر یخچال وستینگهاوس در صادقیه

 

تعمیر یخچال وستینگهاوس در صادقیه

تعمیر یخچال وستینگهاوس در صادقیه

تعمیر یخچال وستینگهاوس در صادقیه توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در صادقیه در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در صادقیه هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در صادقیه ، خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در صادقیه را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

 

نمایندگی یخچال وستینگهاوس

 

یخچال وستینگهاوس با ارائه تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته روز، در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، طرفدار بسیاری دارد.

وستینگهاوس یک شرکت امریکایی است و دارای نمایندگی و تعمیرگاه های مختلفی در سراسر جهان می باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در صادقیه ، یکی از نمایندگی های این برند مطرح و مورد اعتماد است که قادر است تمامی انواع یخچال ها را حتی فریزرها را تعمیر نماید.

امروزه استفاده از لوازم خانگی وستینگهاوس، به یکی از پرطرفدارترین محصولات در ایران تبدیل شده است. این برند از لوازم خانگی، از قطعات فابریک در ساخت محصولات خود استفاده می کند و پایداری دستگاه ها بسیار بیشتر از دیگر برندها در همین زمینه می باشد. همان طور که می دانید هر محصولی هر مقدار با کیفیت و با دوام باشد، ممکن است در اثر شرایط گوناگون یا طرز استفاده نادرست، دچار خرابی و آسیب هایی شود.

یخچال و فریزر وستینگهاوس

 

عیب­ یابی خودکار یخچال فریزر وستینگهاوس

 

خطای E1 در یخچال وستینگهاوس

کد خطای E1 معمولاً مربوط به سنسور دیفراست دستگاه است. این خطا می­تواند به خرابی سنسور، قطع شدن آن از یخچال یا از برد الکترونیکی دستگاه مربوط باشد. همچنین میزان اهم سنسور نیز باید بررسی شود.

دیفراست به معنی انجماد سریع است و خراب شدن سنسور دیفراست موجب تجمع یخ­ها در دستگاه شده که موجب اختلال در فرآیند سرد شدن یخچال می­شود. تکنیسین در صورت نیاز سنسور شما را تعمیر می­کند. اگر هنگام مشاهده خطای E1، دمای داخل یخچال شما نیز افزایش پیداکرده بود، احتمالاً باید آن را تعویض کنید.

خطای E3 در یخچال وستینگهاوس

کد خطای E3 ناشی از خرابی سنسور تشخیص دما از فریزر به یخچال است. این خطا می­تواند به دلیل خراب شدن سنسور دما، یا قطع شدن اتصال آن از یخچال یا از برد الکترونیکی دستگاه باشد.

اندازه ­گیری مقدار مقاومت سنسور از نکات مهم دیگری است که حتماً باید به آن توجه شود. زمانی که دمای یخچال و فریزر، از مقدار تنظیم‌ شده کمتر یا بیشتر شود، این سنسور فعال‌شده و خطای E3 بر روی نمایشگر یخچال فریزر وستینگهاوس نمایش داده می­شود. گاهی برای از بین بردن این خطا نیاز به تعویض سنسور دارید.

خطای E4 در یخچال وستینگهاوس

این کد خطا ناشی از آسیب هیتر یا المنت آن است و به سنسور یخچال ارتباطی ندارد. سوختن المنت یا خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه از علل روشن شدن این اخطار است. مقدار مقاومت المنت نیز بسیار حائز اهمیت است و در صورت مشاهده این خطا باید اندازه­ گیری شود.

هرگونه آسیب در المنت یا هیتر آن موجب تجمع یخ­ها روی اپراتور یخچال فریزر میشود. تجمع یخ­ها در این ناحیه مانع از رسیدن هوای سرد به بخش­های مختلف یخچال فریزر می ­شود، درنتیجه دمای آن افزایش ‌یافته موجب خراب و فاسدشدن مواد غذایی داخل آن می­شود.

در صورت بروز این مشکل تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در صادقیه باید تمام قطعات مربوط به سیستم دیفراست یخچال را بررسی کند تا بتواند مشکل را بیابد. در صورت نیاز باید هیتر یا المنت آن تعویض شوند، زیرا این خطا، سیستم سرمایش یخچال را دچار مشکل می­کند.

 

تعمیر انواع یخچال

 

  • دربهای دستگاه خوب بسته نمی شود

ابتدا کنترل گردد لاستیک دور درب دستگاه سالم باشد.در صورتیکه لاستیک دور درب دفرمه ( مثل پارگی – پوسیدگی و . . . ) شده است با خدمات تماس بگیرید. در غیر اینصورت :

  • غذا و ظروف داخل دستگاه عامل این مشکل هستند که باید جابجا شوند .

 

2- چنانچه با بسته شدن درب ، درب دیگر باز و بسته می شود ، این حالت طبیعی می باشد .

( دلیل اینکه درب باز و بسته می شود این است که یک داکت(کانال) برای انتقال سرما از داخل فریزر به یخچال وجود دارد و با محکم بسته شدن درب هوا پشت دربها تجمع کرده و باعث باز و بسته شدن درب می شود . )

3- چنانچه با بسته شدن یکی از درب ها درب دیگر باز می ماند و حتماٌ باید با فشار دست بسته شود با مرکز خدمات تماس بگیرید.

4- یخچال تراز نیست و یا سطح زیر آن ناهموار است تراز بوسیله پایه های پیچ دار قسمت جلوی دستگاه انجام می شود.

5- اگر درب بسته باشد و خودبخود باز شود : تماس با خدمات درصورتی که موارد فوق رعایت گردید و باز هم درب خوب بسته نمی شود به مرکز خدمات اطلاع داده شود.

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس قدیمی

 

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در صادقیه

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در صادقیه

آبریز آب خنک نمی دهد

دمای آبی که در «واتر تانک» ذخیره می شود بین 7 تا 12 درجه سانتی گراد تعبیه شده است. در صورتی که اگر یک ظرف آب داخل یخچال قرار دهند دمای آب حدود 3 درجه سانتی گراد می باشد .

پس کاملا طبیعی است که آبی که از آبریز ساید خارج می شود خیلی خنک نباشد. (دمای آبی که از آبریز خارج می شود را نمی توان تغییر داد حتی با تغییر درجه یخچال و فریزر)

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه یخچال وستینگهاوس شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در صادقیه به شماره تماس  44287993 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در صادقیه شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال وستینگهاوس در صادقیه کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *