تعمیر یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس در ونک

تعمیر یخچال وستینگهاوس در ونک

 تعمیر یخچال وستینگهاوس در ونک

تعمیر یخچال وستینگهاوس در ونک توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در ونک در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در ونک هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در ونک، خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در ونک را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند. تعمیر یخچال وستینگهاوس در ونک

نمایندگی وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در تهران هومیکسو آماده‌ی ارائه ی خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ظرفشویی یخچال فریزر ماکروفر جاروبرقی اجاق گاز و کولر گازی وستینگهاوس در تهران می‌باشد.

تعمیرکاران هومیکسو متخصص بوده و جدیدترین دوره‌های آموزشی تعمیر لوازم خانگی را گذارنده‌اند. و همه ی خدمات ما در محل است و نیازی به انتقال دستگاه به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس نیست. متخصصین تعمیرات را با بهترین قیمت و به صورت فوری انجام می‌دهند. تمامی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس دارای ۶ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش وستینگهاوس می‌باشد و در صورتی که دستگاه وستینگهاوس در مدت گارانتی دچارعیب شد تعمیرات بدون دریافت هزینه و حتی ایاب و ذهاب انجام می شود.

تعمیر انواع یخچال

شرکت هومیکسو این امکان را به وجود آورده که اگر شما در هر جای تهران که باشید تنها با یک ثبت درخواست یا فرم اینترنتی از خدمات این شرکت بهره­مند می شوید. مجموعۀ هومیکسو برای اطمینان دادن به مشتریان خود و اثبات توانمندی متخصصین خود تمامی خدمات خود را با ضمانت انجام می دهد.

اگر در هر قسمتی از تهران که باشید تنها با یک تماس تلفنی می توانید متخصصین هومیکسو را به خانه خود بیاورید. از این رو نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس هومیکسو برای تسریع در تعمیرات و ارسال متخصصین خود اقدام به افتتاح دفتاری در شمال، جنوب، مرکز، غرب و شرق کرده است و شما می توانید با تماس با هریک از مراکز تعمیراتی تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در ونک را به هومیکسو بسپارید.

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس قدیمی

تعمیرات یخچال و فریزر وستینگهاوس و عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس کاری تخصصی است که نیازمند متخصص است. اما با اطلاعاتی که نمایندگی تعمیرات هومیکسو در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید مشکلات جزئی دستگاه خود را رفع کنید.

۱- یخچال فریزر روشن نمی‌شود : اول باید از اینکه برق به یخچال فریزر متصل است یا خیر مطمئن شوید برای بررسی این مورد باید پریز برق را بررسی کنید بعد از اینکه به سلامت پریز برق اطمینان پیدا کردید سراغ مرحله ی بعد بروید.

یخچال و فریزر وستینگهاوس

یخچال وستینگهاوس با ارائه ی محصولات با کیفیت و پیشرفته روز، در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، طرفداران بسیاری دارد.

وستینگهاوس یک شرکت امریکایی بوده و دارای نمایندگی و تعمیرگاه های مختلفی در سراسر جهان می باشد. تعمیرگاه یخچال وستینگهاوس، یکی از نمایندگی های این برند مطرح و مورد اعتماد است و قادر است که تمامی انواع یخچال ها و حتی فریزرهای آن را تعمیر نماید.

ممکن است یخچال شما مشکل نشتی آب داشته باشد و یا هر مشکل دیگری که به نظر شما قابل برطرف کردن نباشد. حال، جای هیچ نگرانی نیست، چون متخصصین نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وستینگهاوس، دارای سال ها تجربه در زمینه ی تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس می باشند.

متخصصین قادرند هر گونه مشکل نشت آب شما را تشخیص داده و برطرف کنند، بنابراین اگر یخچال شما دارای مشکل باشد، با شماره تماس متخصصین و تعمیرکاران تعمیرات یخچال وستینگهاوس، تماس بگیرید.

ما قیمت های رقابتی و خدمات عالی ارائه می دهیم و مشکلات یخچال شما را در سریع ترین زمان ممکن حل خواهیم کرد. نمایندگی مرکزی یخچال وستینگهاوس هر روز هفته آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

ایرادات رایج یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در ونک

تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در ونک

یخ نزدن فریزر در یخچال

از مهم ترین دلایلی که می‌تواند باعث یخ نزدن بخش فریزر در یخچال شود احتمالا عدم رسیدن برق به آن است.

برای فهمیدن این موضوع کافی است هنگام باز شدن درب فریزر به چراغ آن توجه کنید. اگر روشن شود احتمالا مشکل از جایی دیگر می باشد.

موارد ایجاد مشکل یخ نزدن در بخش فریزر یخچال :

  • خرابی کمپرسور باید تعمیر یا تعویض شود.
  • خرابی نوار پلاستیکی دور یخچال : در صورت خرابی باید نوار تعویض شود تا بتواند هوای داخل یخچال را نگه دارد.
  • کم بودن گاز یخچال : با کم بودن شارژ گازی یخچال باید خیلی سریع آن را با گاز مخصوص پر کرد.
  • اختلال در برد دستگاه : در صورت بروز این مشکل باید برد دستگاه تعویض شود.

در صورت عدم پیگیری این موضوع، باید اقدام به تعمیر ساید بای ساید و فریزر خود کنید و برای این امر از خدمات نمایندگی هومیکسو استفاده کنید.

جمع شدن آب در کف یخچال

مهم ترین دلیلی که باعث ایجاد آب گرفتگی در بسیاری از یخچال‌ها می‌شود گرفتن لوله ی خروجی یا درین یخچال است. این قسمت که مربوط به تخلیه ی آب داخل یخچال می باشد و در صورتی که به وسیله ی مواد غذایی یا یک تکه پلاستیک پوشیده شده باشد باعث آب گرفتگی در کف یخچال می‌شود.

برای رفع این مشکل می‌توانید با یک سیم یا به وسیله ی آب جوش داخل این محفظه ی خروجی را باز کرده و باعث آزاد شدن جریان آب شوید.

به این ترتیب آب جمع شده در کف یخچال را به قسمت بیرونی آن هدایت کنید و دیگر آب در قسمت کف یخچال جمع نمی شود. و با نادیده گرفتن این مورد، باید اقدام به تعمیر یخچال فریزر خود کنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه یخچال وستینگهاوس شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در جنت آباد به شماره تماس  22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در ونک شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال وستینگهاوس در ونک کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *