تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر

تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر ، نمایندگی ماکروفر بوتان در آریا شهر

با مدرن شدن زندگی ها و استفاده بیش از حد از ماکروفر در اداره ها و همینطور در خانه ها خرابی ماکروفر نسبت به قبل بیشتر شده و باید نکات مهم و کاربردی را رعایت کنیم تا دیرتر به تعمیر ماکروفر بوتان در آیا شهر نیازمند شویم ، برای تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر شما میتوانید هم به صورت آنلاین و یا هم با شماره گیری با شعبه های نمایندگی ماکروفر بوتان در آریا شهر ثبت سفارش تعمیرکار رو انجام بدین.

نمایندگی ماکروفر بوتان در آریا شهر

تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر

نکات استفاده از ماکروفر 

  • ماکروفر را خالی روشن نکنید

ماکروفر را بدون قرار دادن مواد غذایی در داخل آن روشن نکنید این کار موجب می شود تا انرژی ماکروفر توسط ماده ای جذب نشود و موجب داغی بیش از حد قطعات داخلی شود و شما نیاز به تعمیر ماکروفر پیدا کنید.

  • درب دستگاه را آرام ببنید

درب ماکروفر دارای مکانیسمی است که دارای سه سوییچ است . این مکانیسم با محکم بستن درب ماکروفر دچار مشکل می شود و شما احتیاج به تعمیر ماکروفر پیدا می کنید.

 استفاده از محافظ برق

  • از یک محافظ برق برای اتصال ماکروفر به برق استفاده کنید زیرا نوسانات برق موجب خسارات جبران ناپذیری به ماکروفر شما شده و هزینه تعمیر ماکروفر را گردن شما می اندازد.
  • آب را در ماکروفر به جوش نیاوردید

آب جوش خود را در کتری درست کنید و از درست کردن آن در ماکروفر خودداری کنید . این کار باعث میشود آب به وضعیتی به نام فراگرم شدن برسد یعنی آب داغتر از دمای خوش خود می شود اما به جوش نمی آید و موجب سوختگی خود شما و اطرافیان می شود.

  • تمیز نگه داشتن داخل دستگاه

بهتر از از ماکروفرهای درون استیل استفاده کنید که تمیز کردن داخل آن آسان باشد. بهتر است اجاره ندهید تا هیج ماده غذایی به داخل دیواره های ماکروفر باقی بماند زیرا با جذب انرژی دستگاه سوخته می شود و موجب آسیب رساندن و در نتیجه تعمیر ماکروفر شما می شود.

  • استفاده از ظروف مخصوص

از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید و به هیچ عنوان از ظروف شیشه ای و یا ظروفی که دارای قطعات فلزی هستند استفاده نکنید. هرگز از فویل آلومینیومی حتی تکه ای کوچک هم استفاده نکنید.

  • استفاده از صفحه گردان

بهتر است از صفحه گردان ماکروفر برای پخت استفاده کنید تا حرارت بصورت یکنواخت به ماده غذایی برسد.

  • تست اشعه

بهتر تست اشعه خود را به مراکز معتبر تعمیر ماکروفر مثل نمایندگی ماکروفر بوتان در آریا شهر بسپارید تا با دستگاه های مخصوص خود از نشتی اشعه جلوگیری کنند و مقدار آن را در حد استاندارد بین المللی نگه دارند .در هنگام استفاده ار ماکروفر فاصله مناسب را از دستگاه حفظ کنید.

  • استفاده از تعمیرکار ماکروفر

اگر لامپ ماکروفر شما شکست تعویض آن را بدست تعمیر کار ماکروفر متخصص در مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر بسپارید زیرا این لامپ ها حاوی بریلیوم است.

  • قرار ندادن مواد فلزی در داخل دستگاه

از قرار دادن قاشق ، چنگال ، ظروف آلومینیومی و هر قطعه فلزی دیگر در داخل ماکروفر جدا خودداری کنید چون این کار باعث جرقه زدن ماکروفر و خرابی آن شده و در شرایط بدتر موجب آتش سوزی می شود و هزینه تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر  را برای شما ایجاد می کند.

تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر

نمایندگی ماکروفر بوتان در آریا شهر

ویژگی نمایندگی ماکروفر بوتان در آریا شهر

سرویس دهس در تمامی روزهای هفته

تمامی تکنسین های مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر در تمامی روزه های هفته حتی ایام تعطیل آماده ارائه سرویس دهی و نصب و تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر به ساکنین غرب تهران هستند و جایچگونه نگرانی از بابت تعمیر در روزهای تعطیل را نداشته باشید.

هزینه تعمیر ماکروفر بوتان در آریا شهر

تمامی هزینه های دریافتی از شما بابت تعمیر ماکروفر بوتان مصوب و زیر نظر اتحادیه میباشد و بستگی به میزان خرابی دستگاه شما و اینکه قطعه معیوب تعمیر و یا نیاز به تعویض دارد بستگی دارد.

تجربه و تخصص تکنسین های مرکز تعمیر

تمامی تکنسین های مرکز تعمیر ماکروفر بوتان از تجربه بالا در زمینه تعمیرات تخصصی ماکروفر برخوردارند و حداقل تجربه کاری آنها در زمینه تعمیر ماکروفر به ده سال میرسد از همین رو با دیدن دستگاه شما ایراددستگاه را میتوانند به درستی تشخیص دهند و از آسیب رسیدن به ماکروفر شما جلوگیری کنند. تکنسین های نمایندگی ماکروفر بوتان در آریا شهر با آموزش های دوره ای برای تعمیرات ماکروفر خود و علم تعمیرات خود را  با علم روز و تکنولوژی آپدیت کرده اند و همین امر باعث سرعت در تشخیص ایراد و تعمیر دستگاه شما نیز میشود.

استفاده از قطعات اورجینال

برای تعمیر ماکروفر بوتان تعمیرکاران ما تمام تلاش خود را کرده تا با تعمیر قطعه معیوب ایراد دستگاه را بر طرف کنند و تا جایی که ممکن است قطعه را تعویض نکنند اما در صورتی که چاره نباشد و قطعه سوخته باشد مجبور به تعویض آن هستند و جای نگرانی از بابت اصل بودن قطعه نداشته باشید زیرا تعمیرکاران ما قطعات مورد نیاز خود را فقط از نمایندگی ماکروفر بوتان تهیه میکنند که در اصل و اورجینال بودن آن شکی نیست.

۱۳دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماکروفر بوتان :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماکروفر

۴ –  باز نشدن درب ماکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار ماکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی ماکروفر

۹–  روشن نشدن ماکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار ماکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب ماکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفرتان میتوانید با نمایندگی ماکروفر بوتان در آریا شهر تماس بگیرید  و یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما برای تعمیر ماکروفر بوتان اعزام میکنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما ایراد دستگاه را بررسی کرده و تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل اعزام مینمایند:

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *