نمایندگی لباسشویی هیمالیا

نمایندگی لباسشویی هیمالیا

نمایندگی لباسشویی هیمالیا ، تعمیر لباسشویی هیمالیا

در نمایندگی لباسشویی هیمالیا تکنسین های ماهر و با تجربه آموزش های تعمیر لباسشویی هیمالیا را دیده اند و با علم و تکنولوژی به روز دنیا آپدیت شده اند و آماده ارائه خدمات تخصصی به تمامی ساکنین تهران میباشند.

تعمیر لباسشویی هیمالیا

نمایندگی لباسشویی هیمالیا

مرکز تعمیر لباسشویی هیمالیا در تهران

به عنوان ارائه کننده انواع خدمات در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی هیمالیا، یکی از برجسته ترین گروه های خدماتی و تعمیراتی در سر تا سر استان تهران و حومه تهران به شمار می رود. نمایندگی لباسشویی هیمالیا با حرفه و تخصصی که در این زمینه دارند میتوانند در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی هیمالیا شما به خدمت شما رسیده و با تبحری که در این حرفه دارند دستگاه شما را تعمیر کرده و به در تمامی روزهای هفته با پشتیبانی قوی، آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

علاوه براین با توجه به داشتن سرویس دهی در تمامی نقاط استان البرز و حومه تهران ، این امکان را دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر لباسشویی هیمالیا شما به منازل و یا محل کار شما مراجعه نماید.

ماشین لباسشویی‌ هیمالیا (Himalia) با موتورهای پیشرفته و تکنولوژی به روز و همچنین رنگ‌های جذاب و چشمگیر توانسته‌اند بهترین کارایی و بازدهی را در اختیار مشتریان قرار دهند. در ماشین لباسشویی‌ هیمالیا لرزش و صدا به حداقل رسیده است و قطعات متحرک در آن‌ها کاهش پیدا کرده‌اند، به همین دلیل در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی هیمالیا

به نظر می آید که ماشین لباسشویی آب را تغذیه می کند ، آب داخل ماشین هم میشود و بعد بدون اینکه چرخه شست و شو شروع بشود ، آب را تخلیه می کند.

این مشکل اغلب به خاطر شلنگ تخلیه است که شلنگ تخلیه کوتاهاست یا خیلی با فاصله ازپمپ است . در واقع آب انحراف مسیر می دهد.

 

لباسشویی من روی زمین می چرخد ، آیا چیز ساده ای است که من بتوانم کنترل کنم؟

بله هست شما باید پایه های ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا ببینید که تنظیم هستند. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم میشوند ، ببینید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا پایین بروند. پایه های جلویی را می توانید با پیچ گوشتی مطابق به سطحی که دارید تنطیم کنید. تا آنجا که می شود لباسشویی نزدیک زمین باشد

 

ماشین لباسشویی من آب می دهد ، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید ، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده – شیر تخلیه پاره نشده ؟

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک  تکه  مقوا کوچکتر از سایزلباسشوییتان ببرید و لباسشویی راروی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

 

نمایندگی لباسشویی هیمالیا

نمایندگی لباسشویی هیمالیا

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما هست ترکیب آب سرد و گرم خانه یتان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند .

می تواند مشکل از شیر تغذیه آب ورودی باشد ، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هاییکه دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

 

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شستو شو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده زیاد بریزید برای حجم لباسی که دارید می شویید.سعی کنید شوینده را نصف بریزید.

 

هومیکسو کدام مشکلات لباسشویی هیمالیا را تعمیر می کند؟

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی هیمالیا به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تکنسین های نمایندگی لباسشویی هیمالیا  قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی هیمالیا پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایعترند در اینجا ذکر شده اند:

 

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی هیمالیا به وجود آید متعدد می باشد. اما می توان به چند مورد رایج تر اشاره نمود:

  • ماشین لباسشویی هیمالیا روشن نمی شود
  • برق داشتن ماشین لباسشویی
  • صدای زیاد و غیرطبیعی ماشین لباسشویی
  • لرزش غیر عادی ماشین لباسشویی
  • آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود
  • مایع نرم کننده داخل جاپودری باقی میماند
  • لاستیک دور درب ماشین لباسشویی پاره یا سیاه شده است
  • ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمیکند
  • ماشین لباسشویی شروع به کار نمیکند
  • درب ماشین لباسشویی بعد از شستشو باز نمی شود
  • داخل ماشین لباسشویی بوی بدی میدهد
  • ماشین لباسشویی ارور میدهد
  • ماشین لباسشویی حرکت میکند
  • ماشین لباسشویی لباس ها را خشک نمیکند
  • نشت آب از کنار ماشین لباسشویی
  • یقه و سر آستین لباس ها خوب تمیز نمی شود
  • سرویس و جرم گیری ماشین لباسشویی
  • ماشین لباسشویی نیاز به جرمگیری و سرویس دوره ای 6 ماهه دارد. چرا که املاح موجود در آب و مواد شوینده و نرم کننده ها و همچنین کثیفی های موجود در لباس ها باعث انباشته شدن جرم داخل دیگ و اتصالات پلاستیکی و اطراف المنت ماشین لباسشویی میگردد. این جرم ها و کثیفی ها به مرور موجب خرابی قطعاتی همچون کاسه نمد و بلبرینگ ، پمپ تخلیه ، المنت و لاستیک دور درب لباسشویی میگردد. جهت جلوگیری از این موارد نیاز به سرویس دوره ای 6 ماهه ماشین لباسشویی میباشد. شما میتوانید جهت سرویس دوره ای ماشین لباسشویی از متخصصان مرکز تعمیر لباسشویی هیمالیا کمک بگیرید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی از موارد بالا گرفته تا سرویس و نصب لباسشویی خود میتوانید با نمایندگی لباسشویی هیمالیا تماس حاصل فرمایید و یا فرم انتهای مقاله را پر کرده تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای رفع مشکل لباسشویی شما اقدامات لازم را اتخاذ نمایند:

 

جهت تعمیر لباسشویی هیمالیا  خود و مشاوره رایگان با شماره های نمایندگی لباسشویی هیمالیا تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و

هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177147330

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *