تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان

 

تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات تعمیرات ماکروفر بوتان هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات تعمیرات ماکروفر بوتان ، خدمات تعمیر ماکروفر بوتان را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

دفترچه راهنمای مایکروفر بوتان

مایکروویو یا مایکروفر می تواند یک وسیله بسیار خوب برای گرم کردن باقی مانده وعده غذایی شما و یا طبخ سریع یک غذای تازه باشد.

اما خیلی از کسانی که مایکروفر استفاده می کنند فقط از آن برای گرم کردن غذا استفاده می کنند و از ویژگی های مختلف ماکروفر خود استفاده نمی کنند. یکی از دلایل آن این است که طرز کار مایکروویو را به طور صحیح نمی دانند و همچنین با همه قابلیت های دستگاه آشنا نیستند.

کانوکشن  (convection)

ممکن است این دکمه روی ماکروفر به اختصار conv نیز نوشته شده باشد. حالت کانوکشن مایکروویو، هوای گرم را به داخل محفظه هدایت می‌کند و به کمک سیستم تهویه، آن را در سراسر فضای داخلی به طور یکسان پخش می‌کند. به این شکل در تمام طول پخت دما به اندازه مد نظر شما ثابت می‌ماند.

از این حالت ماکروفر برای پخت انواع کیک و شیرینی استفاده می‌شود. برای استفاده از این حالت، دمای ماکروفر را طبق رسپی روی اندازه مد نظر خود قرار می‌دهید و دکمه START را فشار می‌دهید، بعد از رسیدن دستگاه به دمای تنظیم شده، ماکروفر بوقمی‌زند. حالا می‌توانید مواد غذایی خود را برای پخت در ماکروفر یا سولاردام قرار دهید و با تنظیم زمان کافی، پخت کیک، شیرینی و… را آغاز کنید.

آموزش تعمیر ماکروفر بوتان

چرا موتور گردان مایکروویو کار نمیکند؟

اگر صدای غیر طبیعی از سینی گردان مایکروویو شما شنیده می شود، ممکن است مشکل از موتور محرک باشد. مایکرویو از یک کوپلر که توسط موتور حرکت می کند، برای چرخاندن سینی شیشه ای استفاده می کند ، اگر موتور صدای ساییده شدن ایجاد می کند، باید تعویض شود.

  • برای دست یابی به موتور، ابتدا مایکروویو را از برق بکشید.
  • موتور معمولا در کف مایکروویو قرار دارد و توسط پیچ و سیم در جایش نگه داشته می شود.
  • فیش ها را خارج نمایید و سپس دو پیچ موتور گردان را باز کنید.
  • موتورگردان را خارج نمایید و به همان شکل موتور جدید را جایگزین نمایید.

چه مشکلاتی به دیود ولتاژ بالا ماکروفر مربوط است؟

اگر مایکروویو شما صدای وزوز بلند تولید می کرد، احتمالا مشکل از دیود ولتاژ بالا می باشد.

  • این قسمت با خازن و مگنترون برای تولید حرارت کار می کند.
  • قبل از شروع این تعمیر، مایکروویو را از برق بکشید، بدنه خارجی را بردارید و خازن ولتاژ بالا را تخلیه کنید تا دچار شوک الکتریکی نشوید.
  • دیود را پیدا کنید و پیوستگی آن را با مولتی متر چک کنید.
  • همچنین پیوستگی دیود را در خلاف جهت اولیه نیز چک کنید.
  • قرائت مولتی متر باید در یکی از جهت ها پیوستگی را در دیود ولتاژ بالا نشان دهد.
  • در غیر این صورت باید تعویض شود.

خرابی برد الکترونیکی

علت کار نکردن صفحه لمسی ماکروفر میباشد.

خرابی برد الکترونیکی علت کار نکردن صفحه لمسی ماکروفر میباشد ، برای آموزش تعمیر ماکروفر در این مواقع با ما همراه باشید.

  • اگر شما نمی توانید عدد را وارد کنید اما صفحه نمایش روشن است، ممکن است مشکل از برد کنترل باشد.
  • برد کنترل صفحه لمسی را با سیگنال های ولتاژ پایین تامین می کند.
  • وقتی شما یک دکمه را روی صفحه لمسی می فشارید، برد کنترل به اجزای دیگر مایکروویو سیگنال می فرستد تا گرمایش را شروع کنند.
  • اگر کلید ممبران درست عمل می کند و اتصال آن به برد کنترل مشکلی ندارد، ممکن است برد کنترل نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.
  • برق دستگاه را قطع کنید و بدنه خارجی آن را بردارید و برد کنترل را تعمیر یا تعویض کنید.

قطعات ماکروفر بوتان

برخی از قطعات ماکرفر بوتان به شرح زیر می باشد.

مگنترون
لامپ
اشعه ساز
برد
خازن
فیوز
فن داخلی

نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان

 

تعمیر مایکروفر بوتان

تعمیر مایکروفر بوتان

در این میان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران شرکت بوتان است که اقدام به تولید ماکروویو های بوتان نموده، طبعا عده ای به دنبال تعمیر کار متخصص تعمیر ماکروویو بوتان هستند که به راحتی می توانند با یک تماس از خدمات تعمیر ماکروویو بوتان که توسط مهندسین و تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان ارائه می گردد استفاده نمایند. در ادامه به توضیح خدمات تعمیر ماکروویو بوتان و سایر برند ها که توسط مجموعه تعمیر ماکروویو ما ارایه می گردد خواهیم پرداخت.

مجموعه ما ارائه دهنده سرویس تعمیر ماکروویو بوتان و سایر برند ها می باشد که خدمات تعمیر، سرویس و تعویض قطعات را با بالاترین سطح کیفیت و ضمانت رضایت مشتری ارایه می دهد، یکی از مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماکروویو مجموعه نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان، اعزام نیرو جهت تعمیر ماکروویو در محل است.

 

با توجه به سال ها تجربه تعمیر ماکروویو، دریافتیم نقل و انتقال ماکروویو به تعمیر گاه و بالعکس موجب بالا رفتن ریسک خرابی مجدد آن می شود، لذا بر آن شدیم تا تیم قدرتمند نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان را طبق درخواست مشتری به محل اعزام نماییم، بر همین اساس ماکروویو بوتان شما در محل خودتان تعمیر و سرویس می گردد و احتمال خرابی آن به دلیل جا به جایی به حداقل می رسد.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه ماکروفر بوتان شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان به شماره تماس  88592650 و نیز 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر ماکروفر بوتان شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر ماکروفر بوتان کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *