تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان در شرق

تعمیر ماکروفر بوتان در شرق ، تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق

تعمیر ماکروفر بوتان در شرق به یکی از معضلات این اهالی تبدیل شده بود تا اینکه مرکز تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق در این منطقه شعبه ای را تاسیس کرد تا اهالی شرق تهران در صورت خرابی ماکروفر خود به این نمایندگی زنگ بزنند تا در مدت زمان کوتاهی برای رفع مشکل به وجود آمده به منزل آنها اعزام شوند.

تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق

تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق

مزایای استفاده از ماکروفر

امروزه استفاده از ماکروفر در تمامی خانه ها وجود دارد و غذاهای زیادی را با ماکروفر درست میکنند و به خصوص به دلیل مشغله زیاد و کمبود وقت خانواده ها به جای ایستادن جلوی اجاق گاز غذا را با دستور به ماکروفر میسپارند و به بقیه کارهای خود در منزل میرسند.

ماکروفر در پخت و گرم کردن غذا سریع تر از اجاق گازهای معمولی هستند. . ماکروفر به جای استفاده از گاز و سوخت های فسیلی از برق استفاده می کند که باعث می شود اثر کربن کاهش پیدا کند. ماکروفر غذا را برشته نمی کند؛ مخصوصا پروتئین را. موجودات خطرناک و غیر مفید زمان کمتری برای رشد کردن در غذا دارند زیرا غذا در زمان کوتاهی در دمای بالایی قرار می گیرد و فورا استفاده می شود.

با خراب شدن ماکروفر در هر خانه و اداره ای بسیاری از کارهای ما دچار مشکل میشود و نیاز ما به ماکروفر بیشتر از قبل به چشم خواهد آمد.پس در صورت خراب شدن ماکروفر خود و یا اگر به خوبی سابق کار نمیکرد با گارانتی ماکروفر بوتان تماس بگیرید تا برای حل مشکل شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند و در صورت اتمام گارانتی خود باید با مرکز تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق تماس بگیرید تا به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

اگر در شرق تهران سکونت دارید و ماکروفر شما بوتان است دیگر جای هیچگونه نگرانی نیست از بابت تعمیرات ماکروفرتان چون تکنسین های مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران آموزش های به روز تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق را دیده اند و با توجه به تجربه کاری هم که دارند میتوانند در مدت زمان کمتری به طور صحیح ایراد دستگاه شما را تشخیص و با علم و مهارت خود در کوتاه ترین زمان هم آن را تعمیر کنند.

تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق تهران از تکنسین های با تجربه در این زمینه کمک گرفته و همین دلیل باعث شده تا از مناطق دیگر هم برای تعمیر ماکروفر خود با ما تماس بگیرند .از ویژگی های مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در شرق میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

مشکلاتی که بیشتر مراجعه میکنند به مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در شرق 

  • جرقه زدن ماکروفر بوتان

یک قطعه فلزی کوچک برای ایجاد جرقه در ماکروفر بوتان شما کافی است. اگر شما غذای خود را با فویل روی آن، در داخل ماکروفر قرار دهید باعث ایجاد جرقه می شود. اگر ظرفی که در داخل ماکروفر می گذارید مناسب برای ماکروفر نباشد و فلزی باشد احتمال ایجاد جرقه را بالا می برد.

برخی از ماکروفر ها یک پایه دارند که مانند یک طبقه است. اگر ماکروفر دارای یک پایه فلزی غیراستاندارد باشد و رنگ قفسه و یا پلاستیک زیر پایه ها از بین رفته باشد این عامل موجب جرقه زدن ماکروفر بوتان می شود و نهایتا منجر به تعمیر ماکروفر بوتان می شود.

  • کار نکردن دکمه های پنل ماکروفر بوتان

دلیل ممکن برای کار نکردن دکمه ماکروفر بوتان می تواند یک صفحه کنترل معیوب باشد. اگر صفحه کنترل اصلی معیوب باشد، ممکن است با عدم نمایش اعداد و خطوط بر روی صفحه نمایش مواجه شوید. این مشکل معمولا به دلیل از بین رفتن لحیم یا یک خازن معیوب ایجاد می شود.

دلیل دوم قطع شدن مدار می تواند باشد و راه حل این مشکل لحیم کاری است.. با این حال، اگر شما تجربه ای در تعمیر ماکروفر بوتان و لحیم کاریمدار سیم کشی مهارت لازم را ندارید، بهتر است به دنبال یک تعمیرکار ماکروفر حرفه ای بگردید.

تعمیرات ماکروفر بوتان در شرق

تعمیر ماکروفر بوتان در شرق

  • نچرخیدن صفحه ماکروفر بوتان

اولین دلیل برای نچرخیدن بشقاب ماکروفر بوتان، ایرادی از موتور بشقاب می باشد.استفاده از ظروف سنگین غذا بر روی صفجه گردان ماکروفر بوتان به موتور گرداننده فشار وارد می کند و موجب فرسودگی آن می شود. این مشکل در تعمیر ماکروفر بوتان در بیش تر مواقع با تعویض موتور بر طرف می شود.

یکی دیگر از دلایل رایج عدم نچرخیدن صفحه ماکروفر  پایه اتصال می تواند شکسته شده یا از جای خود در آمده باشد. اکثر ماکروفر ها دارای یک بشقاب شیشه ای گرد هستند که توسط یک پایه ی چرخاننده کار می کند. اکثر این بشقاب ها دارای یک پایه ی سه جانبه می باشند که به راحتی از موتور جدا شوند.

یک دلیل دیگر که در عیب یابی ماکروفر بوتانی که صفحه آن نمی چرخد در نظر گرفته می شود، وجود مانعی در مسیر گردش آن باشد. برخی مواقع ممکن است خرده غذا هایی زیر صفحه گردان بچسبد و مانع حرکت آن شود.در این صورت، ممکن است نیاز باشد صفحه گردان را به خوبی تمیز کنید. بشقاب شیشه ای و پایه ی چرخاننده ی آن را در بیاورید. هر دو را با آب گرم و صابون بشویید تا تمام ذرات چسبیده بر روی آن که مانع حرکت صفحه گردان می شود از بین بروند.

  • روشن نشدن ماکروفر بوتان

سويیچ های درب ماکروفر که معمولا میکرو سويیچ های چفت کننده ی اولیه یا ثانویه را شامل می شوند، هنگامی که درب ماکروفر بسته است باعث می شوند برق به نقاط مختلف اجزای ماکروفر هدایت شود و اگر درب ماکروفر باز باشد جریان برق قطع می شود.

برخی مواقع وقتی سويیچ درب چفت نشده باشد، ممکن است صفحه نمایش و کنترل دستگاه ظاهر طبیعی داشته باشد، اما ماکروفر کار نخواهد کرد.سويیچ های چفت درب در داخل محفظه ای بسته قرار گرفته و به وسیله ی قلاب ها یا چفت های روی درب کار می کنند.

احتمال دومی که در تعمیر ماکروفر بوتان نظر گرفته می شود معیوب بودن سوییچ سرامیکی است .فیوز سرامیکی، هنگام نوسانات شدید برق یا وجود خطایی جدی در هر یک از اجزاء داخلی دستگاه، برای محافظت از اجزای ماکروفر مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که فیوز بپرد یا کار نکند، برق برای کنترل ماکروفر، درست جریان نمی یابد و دستگاه کار نمی کند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای رفع مشکل شما به محل اعزام مینمایند:

02177147330

02177145282

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *