تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا ، تعمیرات لباسشویی مدیا

اگر برند لوازم خانگی شما و ماشین لباسشویی شما مدیا است و نیاز به تعمیر دارد و زمان گارانتی دستگاه شما هم به اتمام رسیده میتوانید با مرکز تعمیر لباسشویی مدیا در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین های با تجربه خود را برای تعمیر لباسشویی مدیا به محل مورد نظرتان اعزام نماید.

تعمیرات لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا

ماشین لباسشویی یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه ای میباشد و با خراب شدن آن مشکلات و معضلات زیادی به وجود می آید و در و بهتر است برای اینکه ماشین لباسشویی شما یهو خراب نشود هر چند وقت یکبار برای سرویس ماشین لباسشویی خود با مرکز تعمیر لباسشویی مدیا تماس گرفته تا تعمیرکاران مجرب و ماهر شرکت برای سرویس ماشین لباسشویی شما به منزل شما اعزام شوند تا از خرابی ماشین لباسشویی خود پیشگیری کنید.

مرکز تعمیرات هومیکسو  برای کمک به شما و ارائه خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی است.
اگر به تازگی جا به جا شده اید، متخصصین مدیا در هومیکسو با نصب لباسشویی مدیا بر طبق اصول استاندارد آن می توانند در راه اندازی دستگاه به کمک شما بیایند. سرویس لباسشویی مدیا با عیب یابی دقیق توسط تکنسین ما، مشکلات و ایرادات جزئی لباسشویی شما را رفع و به عمر مفید آن می افزاید. همچنین اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده و لباسها را به خوبی نمی شوید، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مدیا مختص شماست.

بیش از صدها تعمیر لباسشویی مدیا توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا به انجام رسیده و تجربه و دانش فنی متخصصین ما صلاحیت آنها برای رسیدگی به دستگاه شماست. بدون نگرانی بابت دستگاه خود ان را به متخصصین مرکز ما بسپارید.

تاریخچه برند مدیا

برند مدیا ساخت کشور چین می باشد. اما شاید زمانی که نام چین را شنیدید سریعا این صفحه را ببندید! چون همانطور که میدانید محصولات بی کیفیت چین در ایران واردات بی رویه ای داشته و متاسفانه ذهن و تصورات مردم ایران را مخدوش کرده است. ولی این ضعف به دلیل کشور چین نمی باشد، بلکه بخاطر واردات کالاهای درجه ی سوم و یا بعضا چهارم شرکت های ایرانی بوده که این موارد مشهود می شود، در صورتی که کالاهای درجه ی اول چین بسیار مقاوم و با کیفیت هستند و صادرات بی رویه ای در جهان دارند. نیز از آن مستثنی نیست و  یک برند جهانی و درجه یک شمرده می شود و من تضمین میدهم کیفیت محصولات میدیا بسیار عالی می باشند. اما این نکته رو باید متذکر شوم در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از محصولات لوازم خانگی شرکت های معروف و برتر جهان از جمله ال جی، سامسونگ و… در کشور چین تولید و مونتاژ می شود. حرف آخر اینکه میدیا علاوه بر اینکه یکی از بزرگترین و بهترین برند لوازم خانگی در چین می باشد، حتی در جهان نیز اسمی برای خود دست و پا کرده و این نشان دهنده ی وجود محصولات باکیفیت و متناسب با تکنولوژی روز جهانی می باشد که توانسته است با شرکت های بزرگ رقابت کند.

تعمیرات لباسشویی مدیا

تعمیرات لباسشویی مدیا

ویژگی مرکز تعمیرات لباسشویی مدیا

  • یکی از بهترین ویژگی های این مرکز خدمات دهی در تمامی روزهای هفته میباشد این ویژگی برای افرادی که شاغل هستند و هر روز سر کار هستند خیلی ویژگی برجسته ای هست که تعمیر کاران مرکز تعمیرات لباسشویی مدیا در تهران میتوانند در روزهای تعطیل حتی در جمعه ها به منزل شما بیایند و ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنند.
  •   از دیگر مزیت های این مرکز میتوان به اعزام نیرو به منزل شما اشاره کرد که هم باعث آسیب کمتر به ماشین لباسشویی شما میشود و هم نیاز به جا به جایی دستگاه نیست و از همه مهم تر تعمیر در جلوی چشمان شما انجام میشود و میتوانید روند تعمیر لباسشویی مدیا خود را از نزدیک مشاهده کنید.
  • تعمیرکاران  ما در مرکز تعمیرات لباسشویی مدیا از متخصصین با تجربه در امر تعمیر لباسشویی میباشند که با تجربه چند دهه در امر تعمیر به این تخصص رسیدند و تمام سعی خود را میکنند که در کوتاه ترین زمان ممکن لباسشویی شما را تعمیر کنند و تا جایی که ممکن است قطعه ای که خراب شده را تعمیر کنند نه تعویض.
  • از بابت هزینه های تعمیر لباسشویی مدیا  باید این نکته را متذکر شوم که این مرکز چون زیر نظر اصناف و نمایندگی اصلی مدیا میباشد نرخ مصوب شده ای را دارد و نمی تواند مبلغ بیشتری را دریافت کند. و هزینه تعمیر هم بستگی به خرابی دستگاه شما دارد و هزینه حدودی قبل از اعزام متخصصین به منزل شما توسط تعمیر کار که از خرابی دستگاه شما مطلع هست با خبر میشوید و در صورت تمایل میتوانید اجازه اعزام نیرو را به محل مورد نظر بدهید.

مراحل ثبت سفارش برای تعمیرات لباسشویی مدیا

برای تعمیر لباسشویی مدیا  ابتدا باید با مرکز نمایندگی مدیا تماس بگیرید. هنگامی که ارتباط شما با کارشناسان ما در مرکز تعمیر  برقرار شد می توانید مشکل لباسشویی تان را شرح دهید تا این افراد بهترین نیروی متخصص را برای شما ارسال کنند. حتی اگر یک روز تعطیل باشد باز هم می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا بهره ببرید.

در اسرع وقت نیروی متخصص که اطلاعات کافی در مورد این مدل لباسشویی دارد به منزل شما اعزام می شود. شما حتی می توانید زمان تعمیر لباسشویی مدیا  را انتخاب کنید تا در زمان هایی که در منزل حضور دارید تعمیرکار مراجعه کند و زیر نظر شما تعمیرات انجام شود.
اگر برای تعمیر لباسشویی مدیا به قطعه ای خاص نیاز داشته باشید، نمایندگی مدیا این نیاز شما را هم رفع می کند و با قرار دادن قطعات اصل بر روی لباسشویی این دستگاه را به صورت کاملاً سالم در اختیارتان قرار می دهد تا با کیفیت اولیه شروع به کار کن و دیگر دغدغه خرابی ماشین لباسشویی خود را نداشته باشید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماشین لباسشویی مدیا خود میتوانید با مرکز تعمیرات لباسشویی مدیا در تهران  تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان خود را برای تعمیر لباسشویی مدیا مورد نظرتان برسانند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده متخصصین مربوطه رابا هماهنگی به محل اعزام میکنند:

02144287993

02177147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *