تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران

تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران

 

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در نیاوران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

آموزش تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران

وجود نشتی آب

نشت کردن آب ممکن است بخاطر مشکل شیلنگ آب باشد، یا احتمال وجود مشکل نشت پمپ تخلیه می باشد. اگر شیلنگ تخلیه ایراد داشته باشد یا اتصالات آن به طور مناسبی نباشند احتمال آنکه آب بجای تخلیه شدن روی زمین بریزد وجود دارد. توصیه می‌کنیم اگر از معیوب بودن شیلنگ اطمینان دارید، هر چه سریع تر نسبت به تعویض آن اقدام کنید زیرا که عملکرد ماشین لباسشویی را مختل می‌کند.

 

با توضیحاتی که در بالا به عنوان عیب یابی و رفع مشکلات در اختیار شما گذاشتیم می‌توانید به راحتی مشکل را تشخیص داده و در صورت نیاز از خدمات متخصصین نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران هومیکسو استفاده کنید.

تخلیه نشدن ماشین لباسشویی

از اصلی ترین و رایج ترین دلیل به وجود آمدن این مشکل آسیب دیدگی و ایراد از شیلنگ تخلیه می‌باشد. اما تنها شیلنگ تخلیه مقصر تخلیه نشدن ماشین لباسشویی نیست بلکه مواردی مثل:

  • مسدود شدن و گرفتگی لوله تخلیه
  • نامناسب بودن اتصالات شیلنگ تخلیه به ماشین لباسشویی
  • تنظیم مکث تخلیه ی ماشین لباسشویی یا تنظیمات شستشو و نگهداری دستکاری شده اند

با بررسی این موارد به راحتی می‌توانید مشکل پیش آمده را برطرف و در صورت نیاز شیلنگ تخلیه را نیز تعویض کنید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مدیا

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی شما دفترچه راهنمای لباسشویی مدیا به شما کمک می کند که مشکلات مربوط به دستگاه را برطرف کنید اما در صورت عدم موفقیت می توانید با متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران تماس بگیرید .

خلاصه علائم و مشکلات رایج ماشین لباسشویی مدیا عبارتند از:

  • حرکت داشتن داشتن لرزش بسیار زیاد
  • سر و صدای نا خوشایند و غیرعادی
  • تخلیه ی کند و نامناسب
  • شروع نشدن چرخه ی شستشو
  • باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  • وجود بوی نامطبوع

نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا Midea  در تهران

 

اگر نیاز به تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی مدیا یا تعمیر ماشین لباسشویی خود دارید، هومیکسو می‌تواند به شما کمک کند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در نیاوران سریع‌ ترین و بهترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در محل شما می باشد.

هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید یا نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه ‌ای نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در نیاوران حساب کنید. متخصصین ما آموزش‌های لازم را در زمینه ی تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

 

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لباسشویی مدیا

  1. دارا بودن متخصصانی که تخصصشان فقطتعمیر لباسشویی میدیا است.
  2. استفاده ازقطعات اصلی و اورجینال ماشین لباسشویی میدیا به منظور تعمیر لباسشویی می باشد.

 نمایندگی نصب لباسشویی مدیا

 

تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران

تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران

مرحله اول انتخاب مکان مناسب

با توجه به وضعیت زندگی شما گزینه هایی برای مکان نصبو تعمیر لباسشویی مدیا  وجود دارد . شما باید بهترین مکان را برای نصب از نظر صاف و هموار بودن و بدون داشتن شیب انتخاب کنید و همچنین مکان مورد نظر باید دسترسی آسان به آب سرد و گرم و همچنین محل تهویه و نزدیک به پریز برق باشد و همچنین سطح سخت و بدون لرزش انتخاب شود. ماشین لباسشویی باید از سیستم های گرمایشی فاصله داشته باشد. در بعضی از خانه ها و آپارتمان های نو ساز برای استفاده از ماشین لباسشویی مکان های خاصی پیش بینی شده است.

مرحله دوم تراز دستگاه به وسیله پایه های متحرک

در قسمت زیر ماشین لباسشویی 4 پایه ای وجود دارد که هر پایه قابل تنظیم می باشد. معمولا در هر لباسشویی یک آچار مخصوص مربوط به پایه ها وجود دارد که به وسیله آن تنظیم دستگاه انجام میگیرد. اگر پایه ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانیم سطح ماشین لباسشویی پایین تر و در جهت عکس عقربه های ساعت سطح ماشین لباسشویی بالاتر میرود. به وسیله ی پایین و بالا بردن پایه ها و یک تراز دستی که روی ماشین لباسشویی قرار میدهیم (بعضی از ماشین لباسشویی ها برروی خود تراز هم دارند) سطح ماشین لباسشویی را تراز می کنیم که اینکارباعث عدم لرزش ماشین لباسشویی می شود.

مرحله سوم باز کردن پیچ های حمل و نقل لباسشویی در پشت دستگاه و نصب شلنگ ها برای اتصال

ابتدا برای اتصال شیلنگ ها به شیر آب گرم و سرد باید پیچ های حمل و نقل را باز کنیم این پیچ ها برای حمل و نقل و عدم جابجایی و ثبات دستگاه از طرف کارخانه طراحی شده است و معمولا همه ی ماشین لباسشویی ها دارای همچین پیچ هایی میباشند. در پشت دستگاه ورودی آب سرد با حرف C مخفف Cool مشخص شده است و ورودی آب گرم با  حرف  H مخفف Hot  مشخص شده اند. در بعضی از ماشین لباسشویی ها ورودی آب سرد با رنگ آبی و ورودی آب گرم با رنگ قرمز مشخص شده است که شیلنگ های ورودی اب سرد و گرم را به این 2 وصل میکنیم . بعد از وصل کردن و محکم کردن از عدم نشتی اطمینان حاصل فرمایید و از نوار تفلون برای آب بندی استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی مدیا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی مدیا در نیاوران کلیک کنید.

  [gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *