تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی

تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی

 

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا

 

تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

آموزش تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی

تخلیه نشدن ماشین لباسشویی

از اصلی ترین و رایج ترین دلیل به وجود آمدن این مشکل آسیب دیدگی و ایراد از شیلنگ تخلیه می‌باشد. اما تنها شیلنگ تخلیه مقصر تخلیه نشدن ماشین لباسشویی نیست بلکه مواردی مثل:

  • مسدود شدن و گرفتگی لوله تخلیه
  • نامناسب بودن اتصالات شیلنگ تخلیه به ماشین لباسشویی
  • تنظیم مکث تخلیه ماشین لباسشویی یا تنظیمات شستشو و نگهداری دستکاری شده اند

با بررسی این موارد به راحتی می‌توانید مشکل پیش آمده را برطرف و در صورت نیاز شیلنگ تخلیه را نیز تعویض کنید.

به چه علت ماشین لباسشویی پر آب نمی‌شود؟

علت این مشکل می‌تواند از شیلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی باشد. مسدود شدن فیلترها و همچنین اتصال نادرست شیلنگ ها هم به پر نشدن ماشین لباسشویی کمک می‌کنند. کم بودن فشار آب و خراب شدن و پارگی شلنگ آب نیز از دلایل پر نشدن ماشین لباسشویی می‌باشند.

اگر مشکل از شیلنگ باشد با تعویض آن مشکل به راحتی قابل رفع است. در چنین حالتی که نمیدانید ایراد از کجاست و قادر به برطرف کردن مشکل نیستید از نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در پیروزی کمک بگیرید.

علت کار نکردن چرخه چرخشی یا دورانی درام چیست؟

 

علت کار نکردن چرخه چرخشی درام ممکن است بخاطر مسدود شدن فیلتر باشد. در مواقعی که فیلتر در حالت انسداد است از چرخش درام جلوگیری می ‌کند. به همین دلیل مشکلات موجود در بار لباسشویی متعادل خواهند شد. و به احتمال زیاد علت آن مسدود شدن در جایی از سیستم تخلیه است. در صورتی که لوله های خروجی مسدود شوند، آب نمی تواند تخلیه شود و چرخه شستشو درام شروع نمی شود.

وجود نشتی آب

نشت کردن آب ممکن است بخاطر شیلنگ آب باشد، یا اینکه مشکل از نشت پمپ تخلیه است. اگر شیلنگ تخلیه ایراد داشته باشد یا اتصالات آن به طور مناسبی نباشند احتمال آنکه آب بجای تخلیه شدن روی زمین بریزد وجود دارد. توصیه می‌کنیم اگر از معیوب بودن شیلنگ اطمینان دارید، هر چه سریع تر نسبت به تعویض آن اقدام کنید چرا که عملکرد ماشین لباسشویی را مختل می‌کند.

با توضیحاتی که در بالا به عنوان عیب یابی و رفع مشکلات در اختیار شما گذاشتیم می‌توانید به راحتی مشکل را تشخیص داده و در صورت نیاز از خدمات متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در پیروزی هومیکسو استفاده کنید.

ریست لباسشویی مدیا در پیروزی

آیا تاکنون برای شما اتفاق افتاده که در هنگام کار کردن با ماشین لباسشویی و دادن برنامه به آن هستید که ناگهان دستتان به دکمه ‌ای می ‌خورد و تنظیمات ماشین لباسشویی شما خراب می‌شود؟ آیا می‌دانید بهترین کار هنگام بروز این مشکل چیست؟ اگر شما نیز برحسب اتفاق برنامه ‌ای را به ماشین لباسشویی مدیا خود داده‌اید که عملکرد ماشین لباسشویی را دچار اختلال کرده می‌توانید به ‌راحتی با ریست لباسشویی مدیا این مشکل را برطرف کنید.

شما با استفاده از دو روش می‌توانید ماشین لباسشویی مدیا خود را ریست کنید و تنظیمات آن را به حالت عادی و معمولی برگردانید. این دو روش عبارتند از:

  • در روش اول:
  1. بهتر است کابل برق ماشین لباسشویی را از پریز بکشید.
  2. بعد از گذشت مدت ‌زمانی آن را مجدداً به برق وصل کنید.
  3. در این حالت ماشین لباسشویی شما ریست می‌شود و تنظیمات آن به حالت اول برمی‌گردد.
  • در روش دوم:
  1. شما باید ابتدا درب ماشین لباسشویی را بسته و سپس ۳ بار متوالی Spinspeed و Function را فشار دهید.
  2. اگر به ‌درستی این کار را انجام دهید برروی صفحه ‌نمایش لباسشویی T1 ظاهر می‌شود.
  3. با ظاهر شدن این نشانه ماشین لباسشویی مدیا را خاموش و دوباره در حالت روشن قرار دهید.
  4. به ‌احتمال ‌زیاد تنظیمات ماشین لباسشویی به حالت عادی و نرمال آن برگشته است.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مدیا

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی شما دفترچه راهنمای لباسشویی مدیا به شما کمک می کند که مشکلات مربروط به دستگاه را برطرف کنید اما در صورت عدم موفقیت می توانید با متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در پیروزی تماس بگیرید .

خلاصه علائم و مشکلات رایج ماشین لباسشویی فاگور عبارتند از:

  • داشتن لرزش بسیار زیاد و حرکت داشتن
  • سر و صدای نا خوشایند و غیر عادی
  • تخلیه نامناسب یا کند
  • شروع نشدن چرخه شستشو
  • باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  • وجود بوی نامطبوع

نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا Midea  در تهران

 

تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی

تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی

اگر نیاز به سرویس ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین لباسشویی خود دارید، هومیکسو می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ ترین و بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی میدیا در محل شما هستیم.

هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه ‌ای نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در پیروزی حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لباسشویی مدیا

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ماشین لباسشویی میدیا.
  2. داشتن متخصصانی که تخصصشان فقط تعمیر لباسشویی میدیا است.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی مدیا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در پیروزی به شماره تماس 33812686 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی مدیا در پیروزی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *